AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,691 posts in this topic

Uuuh sorry! Jeg mente det bare som en generel kommentar a la damerne først. Jeg tror ikke der er nogle regler på monogram området :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim:

hehe, ja ja. Det var nu en fejl. Da jeg havde skrevet mit navn først i de første ti inviattioner måtte det jo blive sådan :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Monogram 2

Hvilken en kan I bedst lide?

Jeg synes den første er bedst! For mig passer den bedst i dit 20'er tema.

.....og endnu engang sidder jeg og savler over de lækre kjoler du får støvet op - tak fordi du deler dem med os!

Mvh

Rikke

0

Monogram 2

Hvilken en kan I bedst lide?

Hej Anna

Jeg har ikke haft mod på at kigge hele din tråd igennem, kun noget af den, men sikke en masse flotte billeder du har! Jeg er klart et billed-mennesker :thumbsupsmileyanim:

Jeg syns at monogram nr. 2 er det flotteste, det er lidt blødere (hvis du forstår?) end det andet.

Jeg er forresten lidt forvirret, I har da ikke sat en dato til bryllup endnu, vel?

Kram!

Hey så det hvor Bents navn står først?

Nej vi har ikke sat en dato - det er bare lige for at se hvordan det ser ud jeg har sat det ind.. han har slet ikke friet ;)

Jeg er helt sikkert også til billeder :bearhug: Forøvrigt er din kjole bare SÅÅÅ smuk!

Anna

Ja! Det er det monogram med Bents navn først. Jeg synes den skrifttype er rigtigt flot :blush:

Heh, du må se at få ham til at fri snart - eller selv gøre det. Du har jo så mange planer, der bare venter på at blive ført ud i livet! :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for din kompliment til min kjole :cheerleader3: Du har også utroligt mange flotte kjole i din tråd. Jeg er spændt på hvad dit endelige valg bliver, når det engang bliver din tur :iloveyou:

0

Ja, Anna, hvor bliver du af??

Vi vil vide om Bent friede igår,mens du var i grimt tyroler-outfit?!?! :thumbsupsmileyanim:

(Og vi vil se billeder af omtalte tyroler-outfit!!) :thumbsupsmileyanim:

P.S. Til "u-indviede": det er altså ikke fordi jeg taler grimt om Annas tøj for sjov :cheerleader3: ; hun var til bad-taste-fest...! :iloveyou:

0

Annonce ♥

Haha! I er simpelthen for seje I tøser!!!!

Tak for en FANTASTISK lørdag!

NEJ han friede ikkke :heart: Han var faktisk slet ikke med til festen haha!!

Jeg har desværre intet billede af grimt tyroler outfit meeeen vil sige at det var fordi jeg VIRKELIG undgik kamera!!!!!!!!

Det var nu ellers en sjoooov fest!! er bare SÅ træt!!!!!!!

Anna

0

Mht monogram

Med vilje gjorde jeg det med Bent først på den ene så vi "kunne kende forskel".. Når jeg laver det "rigtige" skriver jeg mit navn først :heart: man er vel en dame, som Katja skriver...

Anna

0

Hej og tak for sidst :biggrin:

Når nu du ikke har nogle billeder af det fede festtøj, så kan man jo høre om det gik godt med at passe børnene? Slap du for at køre i bil med dem?

Og hvad sagde din veninde til den lille gave? Kom ellers til at tænke bagefter at jeg håber du kender hende forholdsvis godt, ellers kunne eddike jo måske virke lidt underligt :cheerleader3: Sådan lidt surt, if you know what I mean. Men den var jo bare for sød i den lille flaske, så mon ikke det gik! :ilovebryllupsklar:

Knus, Torill (som egentlig skriver på sin eksamensopgave nu ()() )

0

Annonce ♥

Hej og tak for sidst :biggrin:

Når nu du ikke har nogle billeder af det fede festtøj, så kan man jo høre om det gik godt med at passe børnene? Slap du for at køre i bil med dem?

Og hvad sagde din veninde til den lille gave? Kom ellers til at tænke bagefter at jeg håber du kender hende forholdsvis godt, ellers kunne eddike jo måske virke lidt underligt :cheerleader3: Sådan lidt surt, if you know what I mean. Men den var jo bare for sød i den lille flaske, så mon ikke det gik! :ilovebryllupsklar:

Knus, Torill (som egentlig skriver på sin eksamensopgave nu ()() )

Hej Torill,

det var SÅ fint du gad hjælpe med at udvælge gave.. hun er på kur i øjeblikket så det var PERFEKT til hende salater og andre sunde ting.. haha kan ellers godt se symbolikken i det med eddike..

Nej jeg kørte med børnene - det gik heldigvis SÅ fint med g.p.s og det hele..

Ví må snart ses igen!

Anna

0

Hey Tøser,

æv en besked jeg har til Jer,

Bent og jeg er gået fra hinanden.. Jeg flytter til Århus lige så snart jeg kan finde noget bo i.. Det sidste halve år har ikke været særlig glad - hvorfor jeg også har været mere aktiv herinde... I sidste ende har jeg brug for at prøve at være mig selv, at bo for mig selv - og skabe et liv for mig selv- - flyttede direkte ind til Bent da vi mødtes.. Jeg er jo kun 20 og føler jeg levet et liv der ikke matcher min "alder".. Jeg har en meget lille omgangskreds - og har brug for at tildele studiet min udelte opmærksomhed - i hvertfald lige nu..

Jeg vil stadig være herinde (superbruger) og jeg er jo så GLAD for alle I andre - men tråden her dør nok en smule hen.. Så hellere følge Jer andre - bryllupsplanlægning er nu mere min hobby end egentlig planlægning..

Anna

0

Hey Tøser,

Bent og jeg er gået fra hinanden.. Jeg flytter til Århus lige så snart jeg kan finde noget bo i.. Det sidste halve år har ikke været særlig glad - hvorfor jeg også har været mere aktiv herinde... I sidste ende har jeg brug for at prøve at være mig selv, at bo for mig selv - og skabe et liv for mig selv- - flyttede direkte ind til Bent da vi mødtes.. Jeg er jo kun 20 og føler jeg levet et liv der ikke matcher min "alder".. Jeg har en meget lille omgangskreds - og har brug for at tildele studiet min udelte opmærksomhed - i hvertfald lige nu..

Jeg vil stadig være herinde (superbruger) og jeg er jo så GLAD for alle I andre - men tråden her dør nok en smule hen.. Så hellere følge Jer andre - bryllupsplanlægning er nu mere min hobby end egentlig planlægning..

Anna

Sødeste Anna

Jeg har jo sagt det meste, men en MASSE kram og kærlige tanker til dig.

0

Annonce ♥

Hey Tøser,

Anna

Sødeste Anna

Jeg har jo sagt det meste, men en MASSE kram og kærlige tanker til dig.

TAK søde Katja, du er en skat! TAK for de dejlige snakke!!

0

Øv Anna.

Det er jeg virkelig ked af at høre!! Men heldigvis er du ung som du selv siger, og tingene kan godt gå for hurtigt.

Jeg håber dog du vil lave en inspirationstråd, til alle os der suger til os af dine idéer. Vi kan jo ikke undvære dig. :ilovebryllupsklar:

Held og lykke med det hele, håber du snart finder noget at bo i, det er jo det rareste.

0

Sødeste Anna, det er jeg virkelig ked af at høre :cheerleader3:

Men nogle gange er man også nødt til at tænke på sig selv og sine egne behov, og det lyder til at du er meget afklaret med det der er sket.

Egentlig er det måske lidt mærkeligt at jeg sidder og skriver sådan noget til dig, når jeg aldrig har mødt dig, men jeg synes jo efterhånden man kender dig så godt herinde, og har en fornemmelse af, hvad det er for en pige du er. Og det er en dejlig pige! Du er altid klar til at bakke andre op herinde, så nu håber jeg du føler det samme fra vores side! ()() Så jeg håber du får dit humør tilbage og finder dig selv lidt igen. :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

What?!? Det havde jeg slet ikke set komme...

Du lyder meget afklaret med din beslutning, og udfra din begrundelse for bruddet, synes jeg du er meget moden...og ærlig over for dig selv.

Dermed ikke sagt at det har været en nem beslutning. Derfor får du lige sådan en her: :ilovebryllupsklar:

Men hatten af, for at du lytter til dig selv - det er mest fair overfor både dig og Bent i længden.

Jeg håber du fortsat vil være en inspirationskilde for os allesammen herinde - ja, faktisk kan vi jo slet ikke udnvære dig, Anna :cheerleader3:

Håber du har det ok efter omstændighederne.

Stort knus!

0

Av der fik jeg lige et ubehageligt sug i maven... da jeg så overskriften på din tråd... Totalt paf!

:ilovebryllupsklar::cheerleader3:()():biggrin::cheerleader3::cheerleader3:

Hatten af for din beslutning. Håber at du finder dig godt til rette hvor end du flytter hen

0

Annonce ♥

Det var noget af en sniger den der Anna.........!!! Jeg sad egentlig og ventede på at Bent friede, så jeg kunne få lov til at se alle dine vidunderlige idéer ført ud i livet. Men det går jo ikke altid, som man regner med. Du får lige en ordentlig :ilovebryllupsklar:

Du har absolut været en af mine største inspirationskilder under min planlægning, og jeg håber så inderligt, at du bliver ved med at hænge rundt herinde for at dele dine idéer med os.

Mvh

Rikke

0

åhhh Anna...... Hvor jeg ked af at høre det ikke gik mellem jer :ilovebryllupsklar:

Men samtidig er jeg glad for den selverkendelse du/i er nået til, så i begge kan komme videre og få en god hverdag ()()

Jeg håber vi kan snakkes ved her inde en gang imellem så vi også kan få hønset lidt i de sene natte timer en gang imellem :cheerleader3:

0