AnnaPerenna

Anna&Axel - POLTERABEND!

2,691 posts in this topic

Lækre ting!

Sidst jeg ville bestille (også personlige servietter) på the knot, sendte de ikke uden for USA... men skønt, hvis det ikke gælder mere, for jeg blev så skuffet efter at have været igennem at vælge motiv, skrifttype og tekst, for synes de er rigtige fine!

Tak :lol:

Du skal bare oprette dig på ShopUSA - så sender den amer. netbutik tingene til Virginia og derefter til dig.. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

HUSKELISTE

• Videograf; spørg Malthe
  • Bryllupskage; Axels ven, Allan (Trøfler/Romkugler)
  • Toastmaster, Axels ven Andreas?
  • Forlover, Axels bror Gunnar
  • Gavekoordinator, min søster, Laura
  • Maid of Honour, Maria
  • Brudepiger, Laura(søs), Laura(veninde) og Christina (veninde)
  • Transport fra kirken; Axels svigerindes far - en gammel Citröen, som på billedet herunder..
  • Hår???
  • Make-up?
  • Negle (hænder/fødder); Clinique Belle i Viborg

citroen.jpg

0

Eiiiii.... Havde helt overset at der er sådan en halv dato på JERES BRYLLUP. Fantastisk dejligt - men uha, jeg bliver jo så nødt til at hænge ud herinde i mange mange år.

Hvis du har brug for en brudepige, der repræsenterer cyberspace, så er jeg helt sikkert klar :thumbsupsmileyanim:

0

BTW..

Jeg har jo en blog med diverse bryllups tingel tangel. Jeg tænkte på om du kunne tænke dig at have din egen kategori derinde, hvor du primært viser inspirationsbilleder? Vi kunne kalde den Absolut Anna??!!!

Og du kan oploade så meget eller lidt du ønsker (bare lidt tekst og ellers flotte billeder).

0

Annonce ♥

BTW..

Jeg har jo en blog med diverse bryllups tingel tangel. Jeg tænkte på om du kunne tænke dig at have din egen kategori derinde, hvor du primært viser inspirationsbilleder? Vi kunne kalde den Absolut Anna??!!!

Og du kan oploade så meget eller lidt du ønsker (bare lidt tekst og ellers flotte billeder).

Ihh ja, det er altså stort med en halv dato.. Jeg tror han er ved at gå og brygge et frieri sammen!!! :D

Lena, for søren det var da noget af et tilbud! Har fulgt med i din SEJE blogs, vi mangler gode danske bryllupsblogs!! Er du helt sikker? Det er virkelig et tilbud!

Er helt :thumbsupsmileyanim:

0

Eiii, det er da bare med til at gøre bloggen mere dynamisk. Og du skal jo have lidt afløb for alle de smukke billeder du finder det næste år. Jeg laver et logon til dig og så kan du bare skrive i din kategori, når du har lyst og tid og alt det der...

0

Eiii, det er da bare med til at gøre bloggen mere dynamisk. Og du skal jo have lidt afløb for alle de smukke billeder du finder det næste år. Jeg laver et logon til dig og så kan du bare skrive i din kategori, når du har lyst og tid og alt det der...

Arrrj hvor fedt :thumbsupsmileyanim: Det lyder bare super, tak skal du have :)

0

Annonce ♥

Hvor er det bare cool at se flere danske bryllupsblogs - det skal nok blive rigtig godt, følger jer allerede troligt!! :biggrin:

0

Hvor er det bare cool at se flere danske bryllupsblogs - det skal nok blive rigtig godt, følger jer allerede troligt!! :biggrin:

h tak - og i lige måde -HAHA-

0

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt, at du endelig kan komme i gang med at planlægge dit eget bryllup :)

Glæder mig til at høre om det - og håber, i vælger en stor kirke, for jeg tror, der er mange, som vil komme til globryllup :fnis:

0

Uuuuuhh Anna, jeg elsker når du spammer din tråd med billeder! Skal I giftes til august? weeeee :bearhug:

Ihh tak... tjae, 25.August 2012 har vi snakket om!! :D Det er jo læææænge til - og er ikke friet til.. meen han kunne godt se det fornuftige i at begynde at kigge på feststed.. D. 25 er fordi min far og hans kone blev gift den dag, min bedste veninde Maria og Jesper, min gode veninde Gitte og Søren OG min anden veninde Mette og Claes !!! Alle sammen den 25.August 2007. Derudover er det også Mette Marit og Haakons (25.august 2001) så det er nødt til at være den dag :D

Det var mange mennesker på samme dato! Ej det lyder superfedt at I så småt skal kigge på de forskellige ting, frieriet skal nok komme :)

Jeg synes iøvrigt at den brudekjole du viser med tyl forneden og en form for stjernebroderi på maven er viildt flot! Men de andre kjoler er måske lidt mere vintage. Ih det bliver spændende :cheerleader3:

Ihh ja :) Den er også bare SÅ lækker den kjole!!!

Ja jeg kan mærke at nu skal jeg jo til at beslutte mig - and it is haaaard!

Anna

Klart det er hårdt...tror ikke der er mange brude, der har kigget så meget omkring og været så grundig som dig...du ved jo alt og har set alt :) men ja, jo flere muligheder jo flere valg...er nu sikker på du nok skal komme frem til et alletiders resultat :)

Og ja, jeres kirke skal vist rumme en hel del globryllupsgæster :blink:

Synes også det er skønt at du må blogge med på Lenas bryllupsblog...I to er jo hardcore! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej Anna

Er lige inde og kigge lidt i din traad. Det lyder spaendende med bryllup i august 2012 - glaeder mig til at hoere mere om det :(

Endnu en Viborg-brud wiiii :cheerleader3: Må straks besøge din tråd for at få gode ideer!

0

Annonce ♥

Ja hold da op hvor er de flotte. stemplet ser også helt vildt flotud....

Det er sådan en slags folie, det virker ret godt Servietten er ikke den blødeste men syntes det er OK når det ikke er middagsserviet men til receptionen og til kagen

0