Sign in to follow this  
Followers 0
skye

Trompetist eller saxofonist

10 posts in this topic

Jeg kunne godt tænke mig en trompetist i kirken, men jeg syns de "proffe" er lidt dyre eller skal vi sige, her vil jeg gerne spare hvis jeg kan!!! Jeg kom til at tænke på musikskolerne... Kan man finde nogen her???

Jeg har kigget lidt på Holbæk musikskoles hjemmeside, men kan ikke finde noget jeg kan bruge her...

Nogen andre ideer???

:smilie_oster05:

0

Annonce ♥

Vi skal selv have en violinist og sangerinde til at spille/synge under vielsen i kirken - har fundet dem inde på Musik konservatoriet her i Århus - hvor vi bor.

Det kommer ialt til at koste 1500 kr. Så bliver der også spillet violin til indgang og udgang.

Under middagen kl. 18.30-24.00 skal vi have en Musik videnskab studerende til at spille på klaver = 1800 kr.

Det er bestemt muligt at finde dem, det kræver bare lidt ekstra indsats. F.eks. fik jeg fat i vores violinist ved at sende en forespørgsel til Kim Sjøgren... og vupti så fandt han en til os - wee :thumbsupsmileyanim::thanks::boohoo:

Glæder mig helt vildt til at høre dem

0

Ok... tak for tippet :smilie_oster03: Hvordan fik du fat i Kim Sjøgren?? Har han en hjemmeside?? Ja.. jeg ku' selvfølgelig liiiiige prøve at google ham selv, inden jeg kommer med alle mine spørgsmål... ;)

Skulle måske lige sige at jeg bor i Vestsjælland.... sååee Århus musikkonsavatorie er lidt for langt væk... :smilie_oster03:

0

Ok... tak for tippet :smilie_oster03: Hvordan fik du fat i Kim Sjøgren?? Har han en hjemmeside?? Ja.. jeg ku' selvfølgelig liiiiige prøve at google ham selv, inden jeg kommer med alle mine spørgsmål... ;)

Skulle måske lige sige at jeg bor i Vestsjælland.... sååee Århus musikkonsavatorie er lidt for langt væk... :smilie_oster03:

Ja det dur desværre nok ikke med Århus musikkonservatorie ;) Men i må da have noget i stil med det på Vest Sjælland...

Jeg fik fat i ham - eller rettere hans sekrætær ved at finde ham inde på Musikkonservatoriets hjemmeside, og så prøvede jeg at sende ham en mail, og nu er vores så på plads - skønt.

Håber at det lykkedes dig også :carrot:

0

Annonce ♥

Hej.

Jeg har uden held ledt efter en violinist, der kan spille i kirken. Mon jeres violinist er interesseret i endnu et job?? - vi bor også i Århus. Måske du kan sende mig vedkommendes telefonnummer eller en mailadresse??! På forhånd tak.

Mvh. Marulle.

Vi skal selv have en violinist og sangerinde til at spille/synge under vielsen i kirken - har fundet dem inde på Musik konservatoriet her i Århus - hvor vi bor.

Det kommer ialt til at koste 1500 kr. Så bliver der også spillet violin til indgang og udgang.

Under middagen kl. 18.30-24.00 skal vi have en Musik videnskab studerende til at spille på klaver = 1800 kr.

Det er bestemt muligt at finde dem, det kræver bare lidt ekstra indsats. F.eks. fik jeg fat i vores violinist ved at sende en forespørgsel til Kim Sjøgren... og vupti så fandt han en til os - wee :super::bearhug::)

0

Hej.

Jeg har uden held ledt efter en violinist, der kan spille i kirken. Mon jeres violinist er interesseret i endnu et job?? - vi bor også i Århus. Måske du kan sende mig vedkommendes telefonnummer eller en mailadresse??! På forhånd tak.

Mvh. Marulle.

Det er bestemt muligt at finde dem, det kræver bare lidt ekstra indsats. F.eks. fik jeg fat i vores violinist ved at sende en forespørgsel til Kim Sjøgren... og vupti så fandt han en til os - wee :super:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :)

Hej Marulle

Jeg har lige sendt hende en mail og spurgt om det er ok at du får hendes mail eller tlf. nr.

Vender tilbage når jeg hører fra hende :bearhug:

0

Hej.

Mvh. Marulle.

Det er bestemt muligt at finde dem, det kræver bare lidt ekstra indsats. F.eks. fik jeg fat i vores violinist ved at sende en forespørgsel til Kim Sjøgren... og vupti så fandt han en til os - wee :denmarkflag::):boohoo:

Hej Marulle

Jeg har lige sendt hende en mail og spurgt om det er ok at du får hendes mail eller tlf. nr.

Vender tilbage når jeg hører fra hende :boohoo:

Hej igen Marulle

Det er ok med "vores" violinist - har sendt dig en PM med hendes tlf.nr og mail

0

Annonce ♥

Spørg jeres organist i kirken! Det gjorde jeg med vores. De holder jo tit konserter, både med proffe og "semi-proffe", og har dermed god oversigt i jeres lokalmiljø. Jeg spurgte vores organist, han forespurgte nogle han kendte, og vupti - vi fik en utrolig dygtig studerende der var næsten ferdig på konservatoriet i Odense, til 1500 kr.

0