Guest Cæcilie

Jeg skal have inspiration... til at gøre invitationerne færdige

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så kommer mit spørgsmål ...

Jeg skal som man kan se på nedenstående billeder sy ryggen sammen med broderigarn.

Men hvordan skal jeg afslutte garnet???

Jeg har bundet et råbåndsknob (man har da vel været spejder) mens trådene var lange og så klippet dem til bagefter, men det går altså op :)

Jeg venter spændt på at læse alle jeres gode ideér :super:

post-23574-1176225281.jpg

post-23574-1176225297.jpg

post-23574-1176225319.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, det ser ikke lige ud som om at I har nogle ideer :cheerleader3:

Jeg prøver lige at præciserer (staver man det mon sådan) det en gang:

Jeg har overvejet at lade snorerne i enden være lange, ca 8 cm og så afslutte med "et eller andet". Jeg har overvejet en perle eller noget "lak og sejl". Jeg hældet mest til "lak og sejl", men hvordan gør man det når det ikke skal sættes fast på en flade???

Problemet er også lidt farven på lakken, hvad skal jeg vælge, mit tema er jo brun, creme og lavenel-lilla.

Håber I bedre kan hjælpe mig nu :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vanvittig flot lavet!!! :cheerleader3:

Du er da enormt kreativ!

Jeg stemmer også for cremefarvede perler!

Eller måske du kunne lave et lille hjerte i den der mørke-lilla-lavendel-nuance. Eller rettere sagt to små hjerter - et på hver side af tråden - limet sammen om tråden?

Men bravo igen....!!!

-Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan egentlig godt lide idéen om perler, men måske jeg ville vælge dem i brune da snorerne er creme.

Mht. til lak, er jeg for flere år siden blevet inviteret til bryllup, hvor kuverten var lukket med lak og sejl og det holdt. Jeg har også selv brugt det til invitationer til en julefrokost, jeg mener da også at de fleste holdt :cheerleader3:

Jeg er stadig interesseret i at høre om der er nogle, der har en idé om hvordan man kan sætte snorerne sammen med lak og sejl.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en sød idé med perlerne, men hvis du gerne vil nøjes med tråden kan du bruge en lille klat superlim efter du har bundet knuderne. Så går de i hvert fald ikke op igen, og man kan ikke se limen. :cheerleader3: Det gjorde jeg på vores invitationer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer