louised

til jer der har slør der ikke må rives i

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi var til et bryllup sidste sommer, hvor bruden netop heller ikke ønskede at hendes slør skulle rives i stykker.

Så inden de skulle danse brudevals smuttede hun ud og skiftede til et andet billigt slør, som de ivrige gæster så kunne flå løs i. :bask:

Jeg tror egentlig det var de færeste det lage mærke til det. I ved når musikken først spiller. :smolf:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Mit slør er jeg heller ikke vild med at få revet i stykker (koster dælme 1800,00 kr) og der findes ingen andre magen til, så vil meget gerne bevare det...... :denmarkflag:

Men der hvor jeg har købt det, hun syr et såkaldt "riveslør" til mig for 100,00 kr - det skal jeg så sætte udenpå og så holde fast i mit - nu er det også et gulvlang slør, så der bliver ingen problemer med at holde fast....*S*

Men det var da en mulighed for jer......... :boohoo:

Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg skal ikke have slør, så det kunne godt blive et problem, men jeg har så i stedet købt et stykke brudetyl, som jeg har klippet i et stykke på 50x200 cm, som jeg så tager over armene som en stola, og den må de så rive i lige så tosset de vil. Det kunne man jo også gøre selvom man har slør på, og så bare sige at det er stolaen de må rive i stykker.

måske en ide der kan bruges af andre.

knuz

tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde et ekstra slør som jeg skiftede til før brudevalsen. Det var de færreste der opdagede det. :thumbsupsmileyanim:

Men hvordan gør man det? Er det ikke svært at skifte slør, hvis ens hår er sat sådan, at sløret kan sidde fast hele dagen?

Synes nemlig også, at 1500-2000 kr. er meget for et slør, der så bare bliver revet i stykker.

Har tidligere læst om én herinde, der havde et virkelig specielt og superflot slør, som gæsterne simpelthen respekterede ikke at rive i stykker. Så hvis I har sådan et flot slør, kan det være, jeres gæster også tænker sådan.

Min kjole har tyld i siden i en åben slids, så jeg er også nervøs for, at de bare gå i gang med kjolen i stedet for. Så er det trods alt billigere at få ødelagt et slør ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ok og tak så må jeg se om jeg kan finde et billigt et

det jeg har i min etanker koster lige knapt 300,-

mon det kan findes billigere

Jeg har købt et erstatningsslør på Ebay til 3 euro. Med forsendelse blev det i alt 8 euro! Det var superbilligt. Jeg regner med at skifte til det inden brudevalsen.

Prøv at kigge på Ebay. Man kan være heldig!

Lægger lige et billede ind

Postet billede

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok og tak så må jeg se om jeg kan finde et billigt et

det jeg har i min etanker koster lige knapt 300,-

mon det kan findes billigere

Mit slør skal der heller ikke rives i, så jeg har købt noget billigt tyl og så laver jeg et selv, de kan flå i.

Ja, jeg regner også med at købe et par meter billigt, hvidt tyl i en stofbutik, og så sætte en plastikkam i! Det kan ikke koste mange kroner...

Mit "rigtige" slør skal i forvejen sidde oveni min frisure, så det må man kunne tage af og sætte det "falske" i i stedet... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi blev gift tog jeg den beslutning at jeg ikke ville have slør på, Og folk skulle slet ikke tænke at klippe i min kjole. Min svigermor og svigerinde ville klippe i min kjole. Men jeg gik helt i coma da fik det afvide. Derfor var jeg faktisk ligeglad med at folk ville have noget at rive eller klippe i.

Hvis i ikke vil have at der skal rives/klippes i jeres slør, så få toastmasteren til at gør opmærksom på det er jeres ønske.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søster fik sagt under velkomsten at hun ikke ville have revet hendes slør i stykker til gengnæld fik gæsterne hængt tyl i deres antenne under middagen. Mit slør kan mine gæster rive i lige så tosset de vil, jeg har jo ikke noget at bruge det til bagefter. :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af minimums
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg skal ikke have slør, så det kunne godt blive et problem, men jeg har så i stedet købt et stykke brudetyl, som jeg har klippet i et stykke på 50x200 cm, som jeg så tager over armene som en stola, og den må de så rive i lige så tosset de vil. Det kunne man jo også gøre selvom man har slør på, og så bare sige at det er stolaen de må rive i stykker.

måske en ide der kan bruges af andre.

knuz

tina

Det var en god ide...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej hvad gør man hvis man gerne vil beholde sit slør men gæsterne gerne vil have noget med sig hjem har man to slør eller bare lidt tyl

hvad har i gjort

hilsen louise

Køb et billigt slør du kan skifte til efter vielsen og billeder. se min side www.ewas-brudetilbehor.dk priserne starter ved 150kr
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

grunden til man hiver i brudens slør er jo at det sku bringe lykke for den som får en bid og brudeparret... før satte men det tyl fra brudensslør på bilen.. for jo længere det sad der jo længere ægteskab og lykke ville der falde over parret og den som havde fået tyllet... det er derfor man idag ligger tyl i våbenhuset til gæsterne.. så stjæler de ikke sløret men symbolikken er den samme... lykke for den der har det på sin bil og lykke til brudeparret... men ellers må man bare tage et ekstra slør... eller lave det selv... det er jo ikke super vigtig at det er lige så smukt som det andet... man kan købe en kam og tyl i feks stof 2000 til ingen penge... det er jo heller ikke vigtig at der er syet blonde i kanten for en dans når bruden jo kun har det på i de 20 min det tager inden dans og klip er færdig... såå er det på med det andet igen eller ingenting alt efter hvad man ønsker...

der er flere opskrifter på hvordan man syr kammen fast og hvordan man klipper et slør ud i et stykke tyl her på BK... så det er bare igang..

min egen løsning blir at der kommer til at ligge tyl i våbenhuset og så vil vores toastmarster sige at sløret ikke må ødelægges og hvis folk ikke nåede at få et stykke i kirken til deres bil må de få et stykke hos hende i løbet af aften...

knus fra Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Det der med, at der bindes tyl på gæsternes biler - hvornår sker det? Hvem står for det?

Jeg synes altså også det virker voldsomt at få hevet sløret af og uglet garnet der er sat op til narrestreger den dag! Jeg vil også finde en måde at snyde mig udenom det på - enten med bil-tyl, tylposer, eller snydeslør!

KH Dorthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej hvad gør man hvis man gerne vil beholde sit slør men gæsterne gerne vil have noget med sig hjem har man to slør eller bare lidt tyl

hvad har i gjort

hilsen louise

Køb et billigt slør du kan skifte til. Jeg har mange forskellige og priser starter ved 150kr. Kom forbi min side og se om du kan finde noget du kan bruge www.ewas-brudetilbehor.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hejsa

jeg tror jeg er nået til enighed med mig selv og der skal ikke rives i mit slør da jeg gerne vil gemme det til mine døtre måske engang skal giftes og måske bruge det

jeg har enten tænkt på at bede vores toastmarster om at sige det til velkomsten eller lige før dansen

eller som en anden foreslog så købe noget tyl og bruge som stola/sjal uden de værse dikkedarre

så tak for indput

hilsen louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min vidunerlige skrædder havde syet et rive-slør til mig som lignede mit slør ret godt bortset fra længden... Det var faktisk de færreste der lagde mærke til det og da det endelig gik op for dem gav det vild jubel :cheerleader3: Jeg er glad for at jeg valgte at få et riveslør for nu har jeg mit eget smukke slør liggende i en lille kiste sammen med en masse minder fra brylluppet og så "snød" jeg heller ikke nogen for at få stillet deres rivelyst :thumbsupsmileyanim:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer