Guest katjamo

Billig forkælelse i DK eller Sverige

10 indlæg i dette emne

Da vi skal 16 dage til Vietnam til juni, skal vi næppe på den helt store bryllupsrejse. Men lidt skal der da være plads til. Men jeg mangler inspiration til, hvad det skulle være. Jeg forestiller mig et lækkert hotel i smukke omgivelser i DK eller Sverige. Måske med udsigt over skærgården? Naturskønne omgivelser? Mulighed for at sejle i kajak? Spa-ophold? Og så skal det ikke koste en bondegård.

Mulighederne er mange og gode ideer modtages med kyshånd!

Redigeret af katjamo
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi skal 16 dage til Vietnam til juni, skal vi næppe på den helt store bryllupsrejse. Men lidt skal der da være plads til. Men jeg mangler inspiration til, hvad det skulle være. Jeg forestiller mig et lækkert hotel i smukke omgivelser i DK eller Sverige. Måske med udsigt over skærgården? Naturskønne omgivelser? Mulighed for at sejle i kajak? Spa-ophold? Og så skal det ikke koste en bondegård.

Mulighederne er mange og gode ideer modtages med kyshånd!

Vi ville helt sikkert tage en tur til Rømø på wellness-ophold ! Ellers en af de andre øer i Dk - f.eks. Fanø. Vi tager dog istedet i poolsommerhus (lige så meget for vores to børns skyld) og håber at få mulighed/råd til en eksotisk rejse næste forår.

Kh Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi skal 16 dage til Vietnam til juni, skal vi næppe på den helt store bryllupsrejse. Men lidt skal der da være plads til. Men jeg mangler inspiration til, hvad det skulle være. Jeg forestiller mig et lækkert hotel i smukke omgivelser i DK eller Sverige. Måske med udsigt over skærgården? Naturskønne omgivelser? Mulighed for at sejle i kajak? Spa-ophold? Og så skal det ikke koste en bondegård.

Mulighederne er mange og gode ideer modtages med kyshånd!

Skulle måske lige sig at brylluppet er i september, så det skal ikke lige være strandferie :-)))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten og jeg har netop været på weekend-ophold her: Bäckaskog Slott

Det var superfedt og meget romantisk :boohoo:

Vi boede i "værtshuset" helt nede ved søen - dejlig roligt og med en fantastisk udsigt hvis I vælger værelse nr 47 ;)

Maden var virkelig god :denmarkflag:

Der er gode muligheder for lange gåture i skoven, besøg til nærliggende Kristiansstad, leje af kano, spille golf mv.

Man betaler selv drikkevarer til aftensmaden (gooooood vin :smolf: ), men vi slap alt i alt med 3.700 dkr for hele opholdet - det synes jeg er en yderst fair pris.

Det tager knap 2 timer at køre der op fra Kbh.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæresten og jeg har netop været på weekend-ophold her: Bäckaskog Slott

Det var superfedt og meget romantisk :boohoo:

Vi boede i "værtshuset" helt nede ved søen - dejlig roligt og med en fantastisk udsigt hvis I vælger værelse nr 47 ;)

Maden var virkelig god :denmarkflag:

Der er gode muligheder for lange gåture i skoven, besøg til nærliggende Kristiansstad, leje af kano, spille golf mv.

Man betaler selv drikkevarer til aftensmaden (gooooood vin :smolf: ), men vi slap alt i alt med 3.700 dkr for hele opholdet - det synes jeg er en yderst fair pris.

Det tager knap 2 timer at køre der op fra Kbh.

Se nu begynder det at ligne noget! Mere af den slags :-)))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eller hvad med Norge? Nogle, der kan anbefale noget?

Halløj :denmarkflag:

Arbejder selv i Norge i øjeblikket men synes ikke lige der er noget at anbefale. Skal specielt nævne at hvis der skal børn med på rejsen, er Norge ikke et fantastisk land. Nordmænd vælger at rejse til Dk da det er mere børne egnet...

Ellers sidder min sambo og siger at en tur til Læsø går man aldrig fejl af.. Flot solnedgange.. Men måske er det lidt for dødt når det først er i september... :boohoo:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller hvad med Norge? Nogle, der kan anbefale noget?

Halløj :denmarkflag:

Arbejder selv i Norge i øjeblikket men synes ikke lige der er noget at anbefale. Skal specielt nævne at hvis der skal børn med på rejsen, er Norge ikke et fantastisk land. Nordmænd vælger at rejse til Dk da det er mere børne egnet...

Ellers sidder min sambo og siger at en tur til Læsø går man aldrig fejl af.. Flot solnedgange.. Men måske er det lidt for dødt når det først er i september... :boohoo:

Hvad med et romantisk hotel med udsigt over fjord og fjell? Det skal jo bare være et par dage

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer