Gantzel21

Advarsel fra en "gammel" brud

22 posts in this topic

Ja, jeg kigger lidt herind indimellem - kan ikke helt slippe dette skønne forum :denmarkflag:

Vil lige advare jer mod en enkelt ting - pas på alle de ris som jeres gæster kaster på jer! Vi fik sindsyg mange ris post-3642-1176584685.jpg

...

og se hvad der nu er sket :bestwishes::denmarkflag:

post-3642-1176584709.jpg

Edited by Gantzel21
0

Annonce ♥

tillykke med den lille spirre. :denmarkflag:

de kan kase lige så mange ris de vil, det er bare for sent, vi har de 2 vi skal have :denmarkflag:

0

tillykke til jer...... :denmarkflag::denmarkflag::bestwishes: hm, umiddelbart er risenene virkning heller ikke så interesseant for os herhjemme mere

0

Tillykke Tillykke :denmarkflag::denmarkflag::bestwishes:

Vi er heldigvis ovre produktionsalderen, hvad børn angår, så de kan bare smide alt det de har lyst til. Vi har 5 børn tilsammen så det må være nok.

0

Annonce ♥

Stort tillykke med det lille liv i maven! Vi fik godt nok også rigtig mange ris, men det endte heldigvis ikke med noget i maven :denmarkflag:

0

:denmarkflag::denmarkflag: TILLYKKE TILLYKKE, hvor dejligt at høre. :bestwishes::bearhug:

0

Annonce ♥

Mange tak allesammen :denmarkflag:

0

Ih altså....

TIL LYKKE!!!!!!

De kan bare kaste lige så mange ris de overhovedet orker!!! ;)

0

Tillykke med den lille spunk i maven.

0

:denmarkflag: Et stort tillykke skal der også lyde herfra... :denmarkflag:

Vi venter os selv, men jeg har desværre ikke noget billede af den lille størrelse :bestwishes:

:bearhug: fra Monika

Edited by Monika_Lars
0

Annonce ♥

:denmarkflag: Et stort tillykke med den kommende baby! Det har været en hård kamp, men så må glæden være så meget desto større? :denmarkflag:
0

:denmarkflag: Et stort tillykke skal der også lyde herfra... :denmarkflag:

Vi venter os selv, men jeg har desværre ikke noget billede af den lille størrelse :toot:

-HAHA- fra Monika

Ihhh hvor spændende - stort tillykke :bestwishes:

:bearhug: Et stort tillykke med den kommende baby! Det har været en hård kamp, men så må glæden være så meget desto større? :blush:

Blev faktisk gravid første gang vi prøvede -HAHA- - har bare ventet til januar i år pga. nyt job. Men glæden den er lige stor uanset :pokey:

0

Nåhhh det er risene..... Jeg troede at det var natten.... Der kan man bare se :cheerleader3:

Tillykke med familieforøgelsen, hvor er det dog dejligt.

0

Annonce ♥

Nåhhh det er risene..... Jeg troede at det var natten.... Der kan man bare se :cheerleader3:

Tillykke med familieforøgelsen, hvor er det dog dejligt.

Ja man bliver hurtigt klogere :cheerleader3: Havde også godt "besøg" af risene om natten - i tøj, hår etc.

0

Blev faktisk gravid første gang vi prøvede :bunny_4: - har bare ventet til januar i år pga. nyt job. Men glæden den er lige stor uanset :cheerleader3:

Nå... Jeg havde forstået sådan at I har forsøgt længe... Men så er det jo bare FANTASTISK at det lykkedes i først forsøg!! Gid det må gå os på samme måde, når vi engang er kommet så langt som til at tænke på barn :cheerleader3:

0

Blev faktisk gravid første gang vi prøvede :bunny_4: - har bare ventet til januar i år pga. nyt job. Men glæden den er lige stor uanset :cheerleader3:

Nå... Jeg havde forstået sådan at I har forsøgt længe... Men så er det jo bare FANTASTISK at det lykkedes i først forsøg!! Gid det må gå os på samme måde, når vi engang er kommet så langt som til at tænke på barn :cheerleader3:

Det håber jeg også det gør :bunny_4:

0

Tillykke med det lille myr i maven :cheerleader3:

Ja, hvis det er udfaldet af mange ris, så håber jeg på koloenormt mange ris til vores bryllup :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ja, jeg kigger lidt herind indimellem - kan ikke helt slippe dette skønne forum :loveboard:

Vil lige advare jer mod en enkelt ting - pas på alle de ris som jeres gæster kaster på jer! Vi fik sindsyg mange ris post-3642-1176584685.jpg

...

og se hvad der nu er sket :balloon::balloons:

post-3642-1176584709.jpg

:bearhug:

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE!!! :):loveflag:

Tænkte først, gad vide hvad problemet var med de ris... Men så så jeg jo hvad det var! Sikke en dejlig bi-virkning. Hvis det virker sådan så skal jeg da nok sørge for selv at medbringe MANGE ris de kan kaste med hehe! :bearhug:

Hvor er det dejligt for jer! Håber det vil gå jer vel fremover! :cheerleader3:

0

Tillykke med det :cheerleader3::loveboard:

Vi fik ellers også ris, men der er altså ikke kommet sådan en ud af det endnu :)

0