Guest katjamo

Katja og Peters moderne bryllup 8/9 2007

2,737 posts in this topic

I skal da også se den kage, mine veninder havde bagt. Er den ikke fantastisk?

Hvor er den bare flot! Stor :hug: til kage-bagerne

En sjov nat nat historie. Yngve har set billleder af din kjoleprøvning og syntes den er vildt fed. Nu så han lige med i tråden. Hans kommentar til billederne var helt seriøst: "Øøøøøøøøøøøhhhhh hvor er brudekjolen, har hun glemt den?" Mig: :hug: Den har hun da på????? "jeg troede sådan en skulle være lang" siger manden min. Mig: " :td::) :)" Yngve:jamen" og en meget meget flov Yngve. Altså vi har snakket en del om din kjole og han har hele tiden syntes den var VILDT fed, tror bare lige han fik et øjebliks sindsyge og blev dybt konservativ :bearhug: Jeg tror heller ikke han er helt ædru (vi er lige kommet fra fødselsdag) i hvert fald har han lige sagt "jeg kan ikke huske om jeg har tisset?" Øøøøøøøøøhhhhh- hvad er der lige sket her? Har jeg giftet mig med den mest inteligente mand? Hmmmmmmmmmm....Men han nu ret så sjov og det gør ham ikke mindre dejlig :heart::o:heart:

:)

Og rigtig hjertelig velkommen hjem søde!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov for pokker da, som tiden går som gift quinde, jeg har ikke været herinde længe, så jeg har totalt misset, at du nu er blevet FRU KATMO, shame on me!!

TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, hvor ser I dejlige, glade og festlige ud. Og WAUUUUUUUUU for en foxy brud, du er simpelthen SÅ lækker i kjolen, hvor blev den god, skørtet helt perfekt, og som allerede skrevet herinde, TUUUUT for nogle lange lækre stænger du har dér!!

Tillykke tillykke tillykke og alt held fremover til jer begge to.

Kh Bellehelene

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja ja ja. Har jo været uden internet men NU er det kommet op igen!

så glæder vi os bare til Louises billeder

Jeg har stort set kun billeder fra om aftenen. Til selve vielsen var der sgu så mange fotografer, så der nød jeg bare seancen ;)

Men jeg har parbilleder af gæsterne og lidt taler og sådan. Skal nok få dem brændt ned i aften, har bare været lidt presset af andre opgaver (læs: Marinas billeder ;) )

HVad med Ullas billeder, hvornår får I dem?

0

Annonce ♥

Annonce ♥