Posted September 16, 2007 · Report post I skal da også se den kage, mine veninder havde bagt. Er den ikke fantastisk? Hvor er den bare flot! Stor til kage-bagerne En sjov nat nat historie. Yngve har set billleder af din kjoleprøvning og syntes den er vildt fed. Nu så han lige med i tråden. Hans kommentar til billederne var helt seriøst: "Øøøøøøøøøøøhhhhh hvor er brudekjolen, har hun glemt den?" Mig: Den har hun da på????? "jeg troede sådan en skulle være lang" siger manden min. Mig: " :)" Yngve:jamen" og en meget meget flov Yngve. Altså vi har snakket en del om din kjole og han har hele tiden syntes den var VILDT fed, tror bare lige han fik et øjebliks sindsyge og blev dybt konservativ Jeg tror heller ikke han er helt ædru (vi er lige kommet fra fødselsdag) i hvert fald har han lige sagt "jeg kan ikke huske om jeg har tisset?" Øøøøøøøøøhhhhh- hvad er der lige sket her? Har jeg giftet mig med den mest inteligente mand? Hmmmmmmmmmm....Men han nu ret så sjov og det gør ham ikke mindre dejlig Og rigtig hjertelig velkommen hjem søde! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 · Report post Velkommen hjem fra Island! Skal da lige høre, hvad gemalen sagde til morgengaven ?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 · Report post Velkommen hjem Havde I en fantastisk tur og så I nogle hvaler???? Glæder mig til at se lidt flere billeder, måske endda en beretning på et tidpunkt snart ;) Godt at have dig hjemme igen ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 · Report post VELKOMMEN HJEM SØDE FRU. KATJA!!! Hvor ser jeres kage bare godt ud, super flot arbejde din veninde har lavet!!!! Vi glæder os til at se en hel masse billeder fra jeres fest, og få en laaang beretning! Kæmpe kram Stine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 · Report post Velkommen hjem fra en forhåbentlig fantastisk bryllupsrejse...håber det var super lækkert, sjovt, dejligt osv. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 · Report post Hov for pokker da, som tiden går som gift quinde, jeg har ikke været herinde længe, så jeg har totalt misset, at du nu er blevet FRU KATMO, shame on me!! TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, hvor ser I dejlige, glade og festlige ud. Og WAUUUUUUUUU for en foxy brud, du er simpelthen SÅ lækker i kjolen, hvor blev den god, skørtet helt perfekt, og som allerede skrevet herinde, TUUUUT for nogle lange lækre stænger du har dér!! Tillykke tillykke tillykke og alt held fremover til jer begge to. Kh Bellehelene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 · Report post I skal da også se den kage, mine veninder havde bagt. Er den ikke fantastisk? Wauw de er virkelig flotte. Er helt mundlam. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2007 · Report post I skal da også se den kage, mine veninder havde bagt. Er den ikke fantastisk? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2007 · Report post Hej søde piger! Tusind tak for jeres søde kommentarer. Vores internet er gået ned, så jeg kan ikke komme på, men I hører fra mig så snart det virker igen! Kram Katja 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Hej Katja Rigtig hjertelig tillykke med brylluppet er lige hjemvendt fra Florida igår, derfor først lykønskning nu. Det ser ud til at have været en skøn dag (selvfølgelig), glæder mig til at se flere billeder af jer fra jeres store dag - Hanna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2007 · Report post Hallo der fru Katja. Kan du så se at få fingeren ud. Du behøver jo ikke at fede den bare fordi du er blevet gift. VI VIL SE BILLEDER!!!!!! NU -NU -NU....... Heto 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Ja ja ja. Har jo været uden internet men NU er det kommet op igen!så glæder vi os bare til Louises billeder Har du ikke andre billeder end dem Louise har taget???? pleace bare et lille et 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Ja ja ja. Har jo været uden internet men NU er det kommet op igen!så glæder vi os bare til Louises billeder Jeg har stort set kun billeder fra om aftenen. Til selve vielsen var der sgu så mange fotografer, så der nød jeg bare seancen ;) Men jeg har parbilleder af gæsterne og lidt taler og sådan. Skal nok få dem brændt ned i aften, har bare været lidt presset af andre opgaver (læs: Marinas billeder ;) ) HVad med Ullas billeder, hvornår får I dem? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Hummmmm Fru Peter, hva med lidt billeder fra de andre gæster??? -hva med hende der Ulla Louise skriver om???? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Selvfølgelig glæder vi os til at se Louises billeder, men hvis vi må ta til yakke med tante ulla's billeder. Ja, så gør vi gerne det. Helst nogen af jer selv eller nogen der er pinlige - vi ved de er der. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post As we speak er billederne fra min amatør fotograf veninde Ulla tikket ind. Nogen der vil se de officielle bryllupsbilleder? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Og nu kommer de ellers bare i en lind strøm! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post As we speak er billederne fra min amatør fotograf veninde Ulla tikket ind. Nogen der vil se de officielle bryllupsbilleder? næppe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post ja ja ja ja ja ja ja ja og flere gange ja 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post De er altså ikke billedbehandlet helt endnu. Dem her kan jeg RIGTIG godt lide! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Lidt mere. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post kom så med dem snuske 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post Ja ja. Er i fuld gang ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2007 · Report post wooohhhhoooo siger jeg bare.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites