Sign in to follow this  
Followers 0
Christina Maria

Så fik jeg prøvet brydekjole - med er i tvivl.....

8 posts in this topic

Var hos Panayotis i Vejle og prøve kjoler i ca. 1½ time, den sidste kjole jeg prøvede var denne flotte model fra Cymbeline-Paris.

post-24574-1176751831.jpg

Hvad siger I? Den bliver med stropper istedet for halterneck. Og jeg tror den bliver rigtig fin med mave - er jo i 7 mdr. når dagen oprander.

Er faktisk meget i tvivl, er sgu lidt på herrens mark. Var egentlig faldet for en fra Pronovias, men den anden er meget lettere og fæles mere behagelig. Jeg fik desværre ikke denne her wauw fornemmelse, men syntes den er rigtig smuk. Manglede måske lidt at have en med der også kunne hjælpe mig - var alene afsted.

Knus Christina

0

Annonce ♥

jeg syntes at den er rigtig sød, men prøv at tage en veninde eller mor med næste gang, det er altis rart at få et ekstra sæt øjne på kjolen før du beslutter dir :denmarkflag:

0

WOW - den ser rigtig flot ud, er helt pjattet med den slags kjoler :denmarkflag:

Men har du ikke et større billede, så man bedre kan se den....?

0

På den anden side kan du vel altid prøve andre hvis du ikke selv er helt tilfreds. Kan godt forstå det kan være svært at forestille sig hvordan det ser ud med mave. Men er sikker på du bliver virkelig smuk! :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Hej!

Meget smuk kjole!

Tag ud og prøv igen, tag en veninde, mor, svigermor ell. anden med og spørg så om ikke du må tage billeder. Jeg så pludselig nogle andre ting da jeg kom hjem og sad og så på billederne!!

-Og så er vi jo også vilde med billeder her inde :cheerleader3::bunny_4::cheerleader3::bunny_4:

0

Det er en super lækker kjole! har du prøvet at putte lidt ekstra mave i den, sådan med en lille pude eller noget? så får du et bedre indtryk af helheden...

Tror at en af de super gode ting med cymbeline kjoler er at de er lette at gå med. Jeg havde en Emelie Costa kjole og var meget glad for at den ikke vejede særligt meget at have på en hel dag.,

prøv den igen !

0

Det er en super lækker kjole! har du prøvet at putte lidt ekstra mave i den, sådan med en lille pude eller noget? så får du et bedre indtryk af helheden...

Tror at en af de super gode ting med cymbeline kjoler er at de er lette at gå med. Jeg havde en Emelie Costa kjole og var meget glad for at den ikke vejede særligt meget at have på en hel dag.,

prøv den igen !

Ja, den er nemlig super lækker og vejer stort set ingenting. Desværre er der 1½ times kørsel til firmaet herfra mig, så jeg kører ikke bare lige igen :cheerleader3:

Christina

0

Jeg synes den er rigtig sød. Og den vil da være helt fantastisk med en lille mave også...

Åhh, men det er så irriterende, når man ikke får den der mavefornemmelse. Prøv at give det nogle dage. Hvis du så stadig tænker på den som værende smuk og lige dig, ja, så mon ikke det er kjolen for dig... (Håber det var forståeligt)

Mette

0

Annonce ♥