Anne & Søren

Har prøvet brudekjoler - hvad synes I?

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Først må jeg lige sige, at jeg synes du ser virkelig smuk ud i alle de kjoler, du har prøvet - men den kjole du har valgt er PERFEKT - hvor er den bare flot!! Både i sig selv, men i særdeleshed til dig...! Sikke flot den sidder over taljen og din barn bliver bare så flot! Selvom stropperne er brede, så er de ikke for brede - man kan sagtens se masser af DIG og det synes jeg er vigtigt...og sløret til er jo helt vidunderligt!

Ja! Det var simpelthen et perfekt valg!!!!!!! Det må jeg altså sige....:cheerleader3:!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været temmelig kriseramt siden i går aftes hvor jeg pludselig kom i tvivl om mit kjolevalg...

Der er flere ting som spiller ind på min krise.

Det sted hvor jeg har købt min kjole, var det sidste sted på listen og jeg var træt efter en lang dag med mange indtryk. Derudover var min ene søster ikke med deroppe, da hun skulle hjem til deres lille pige, så jeg var lidt trist over hun ikke var med.

Det resulterer i, at jeg ikke rigtig stråler på billederne som jeg gør på de første, og så bliver det lidt svært at bedømme synes jeg. Desuden ser den første kjole jeg prøvede mere hvid ud på billederne end den egentlig er, hvilket også gør den mere tiltalende.

Min mor synes, at den første kjole er mere ungdommelig, og at den kjole som jeg har købt er konet :cheerleader3: øv!

Så jeg sad i går og læste købeloven for at se om jeg kunne få mine penge tilbage hvis det nu var... Øv altså!

Jeg er dog ikke helt så usikker mere efter lige at have set billederne igen, men tvivlen nager mig da stadig...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anne!

Rent objektivt synes jeg, nr. 1 er den flotteste kjole ...

Når det så er sagt, synes jeg bestemt, at den du har valgt er super smuk, og den klæder dig godt! Jeg synes på ingen måde, at den er konet, men måske er det blonderne på overdelen, der får din mor til at sige det?

:cheerleader3:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender godt tvivlen, men helt ærligt - den kjole er vidunderlig til dig!! Den første er også smuk...men der er altså noget særligt over den du har købt...blonderne er såå smukke og din talje bliver virkeligt smukt markeret og ja...du ser meget eksklusiv og elegant ud! Den ser kanondyr ud - på den helt rigtige måde:)!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: Ihhhhh..jeg kan slet ikke få armene ned! jeg synes bestemt ikke der er grund til tvivl! Da jeg så de første billeder, tænkte jeg, at du så smuk og glad ud, men at der manglede det dér, man ikke kan sætte ord på. Det kom så lige for fulde hammer på det sidste billede!!!

Der er ingen tvivl, det er DIN kjole :cheerleader3: og den er så flot!!

tillykke herfra!

Katharina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må istemme koret af kvinder, der siger det er en rigtig flot kjole du har valgt! :cheerleader3:..

Jeg synes egentlig de alle ser rigtig pæne ud, især den første synes jeg er rigtig flot (altså af dem du ikke valgte) og så stråler du jo rigtig og det gør jo også en hel del :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror jeg er nået frem til, at det er den rigtige kjole jeg har valgt!

Jeg har siddet og overvejet alle fordele og ulemper ved de to kjoler sammen med min dejlige veninde, og jeg er nået frem til, at der klart er flest fordele ved den jeg har valgt. Den anden er stadig flot og fantastisk, men med stropper på (som der desværre vil skulle på) så er den bare ikke lige så god som den anden. Den jeg har valgt var som syet til mig og den vil jeg slet ikke skulle rette på eller bekymre mig om nogle af mine kritske steder, og ja det er bare en af flere positive sider ved kjolen. Ud over at den også ser helt fantastisk ud! :bearhug:

Tak for alle de søde ord!

:heart: fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg er nået frem til, at det er den rigtige kjole jeg har valgt!

Jeg har siddet og overvejet alle fordele og ulemper ved de to kjoler sammen med min dejlige veninde, og jeg er nået frem til, at der klart er flest fordele ved den jeg har valgt. Den anden er stadig flot og fantastisk, men med stropper på (som der desværre vil skulle på) så er den bare ikke lige så god som den anden. Den jeg har valgt var som syet til mig og den vil jeg slet ikke skulle rette på eller bekymre mig om nogle af mine kritske steder, og ja det er bare en af flere positive sider ved kjolen. Ud over at den også ser helt fantastisk ud! :bearhug:

Tak for alle de søde ord!

:heart: fra mig

Jeg synes virkeligt det er den rigtige kjole du har valgt. Det er bare så meget mere klædeligt med lidt foroven på os, der ikke lige vejer 50 kilo. Jeg skal heller ikke være stropløs af den grund.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer