Anne & Søren

Har prøvet brudekjoler - hvad synes I?

47 indlæg i dette emne

Så skal jeg ud og prøve kjoler i morgen sammen med mine to søstre, min bedste veninde og min mor (dog kun det første sted).

Jeg glæder mig rigtig meget, og håber selvfølgelig at jeg kan finde en rigtig fin drøm af en kjole selvom jeg er en stor pige! :bearhug: heldigvis har jeg set masser af smukke +størrelse brude herinde, og det giver mig et håb!

Vi skal til Askepot-modeller i Vitved ved Skanderborg, Skott i Rold og så op igen Henrik i Alt til Bruden i Dybvad. Jeg var spontant forbi Alt til Bruden den anden dag og prøvede (shhh :toot: ) den mest fantastiske kjole, så nu må vi se om der er nogle af de andre der kan lave op til den...

Jeg har lige smidt et billede ind af kjolen fra Alt til Bruden - den er bare så flot på mig!

Jeg skal selvfølgelig nok sørge for, at få smidt billeder på af mig i kjolerne når jeg kommer hjem :blush: (og hvis vi da må tage billeder de forskellige steder)

Ønsk mig held og lykke :pokey:

:denmarkflag: :denmarkflag: :bestwishes:

post-23120-1176754768.jpg

Redigeret af Anne & Søren
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er jeg endelig kommet hjem fra min brudekjoleprøvning og er blevet en del fattigere :cheerleader3:

Jeg prøvede nogle fantastiske kjoler hos Askepot-modeller i Vitved og hende der har den er super sød og hjælpsom!

Det andet sted jeg var fandt jeg slet ikke noget af interesse og hende der skulle betjene os var vist temmelig stresset :bunny_4: Vi var ude af døren igen efter 25 min.

Men men men så var jeg tilbage til Henrik i Dybvad i Alt til Bruden og der havde han fået arrangeret, at jeg kunne prøve KJOLEN i næsten den rette størrelse (om 4 kg. er det størrelsen) og efter jeg er kommet hjem igen er der slet ingen tvivl, det skulle bare være den. Jeg ligger lidt forskellige billeder ind af de kjoler jeg har prøvet, og så får i også min kommende brudekjole at se til sidst :cheerleader3:

Den er bare så fin og jeg er rigtig glad for den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den første kjole her var rigtig god til mig. Man kan dog ikke helt se det på billedet, men den er meget mørk i farven, så mørk at jeg ikke helt følte mig som en hvid brud. Der var nogle ting som skulle laves om. Den skulle syes lidt foran. Der hvor den går ned i spids over barmen er lavet med en sikkerhedsnål. Derudover skulle der stropper på så de kunne dække lidt i siderne ved armhulene, men når jeg ser på billedet og ser den bagfra, så vil det ikke kunne blive helt godt på ryggen hvor jeg lige får en pølse, så det var fint at det ikke blev den alligevel.

Indtil jeg kom op til Alt til Bruden igen, så var det klart den kjole der havde førstepladsen :cheerleader3:

post-23120-1176830753.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa.

Super godt valg, den er helt rigtig til dig.

Jeg var selv oppe ved Alt til bruden og det var Henrik der hjalp mig men han sagde at man ikke måtte tage billeder og at han jo ikke kunne give mig lov og så ikke en anden. Hvornår var du deroppe? Jeg var der i fredags...ØV altså, ville så gerne have billede af en af kjolerne jeg prøvede.

Venlig hilsen

Himmel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal i have allesammen :bunny_4:

Jeg er også vild med sløret! Og jeg som slet ikke ville have slør... :cheerleader3:

Til Himmel

Jeg fik kun lov til at tage billeder af kjolen fordi jeg købte den og betalte halvdelen i dag :bunny_4:

Det var også svært at vælge mellem kjolerne.

Jeg har selvfølgelig kun sat "gode" billeder ind af mig selv, men dem uden stropper sad bare ikke særlig godt over mine bryster, men det kan man selvfølgelig ikke se på billederne... Derudover sad de slet ikke lige så godt på ryggen som den jeg endte med at købe, og man ser altså meget ryg af en brud, både på vej ind og ud af kirken.

Jeg er da i øvrigt bare super træt nu. Det har været en lang dag med mange indtryk og lange køreture.

:cheerleader3: Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer