Ea bea buksetrold

Farvevalg til vores bryllup

11 indlæg i dette emne

Hmm, hvorfor er det så svært for mig at beslutte hvad for en farve, der skal være vores tema??

Først så skal det være gul.

Så går jeg over til orange nuancer med beige farver.

Og nu har jeg set mig hel lun på en brudepigekjole til vores datter i lyserød. Og jeg er ellers IKKE til lyserød, så vores farver skal ikke være lyserød.

Har i også haft svært ved det, eller er det bare faldet jer naturligt??

Jeg har også leget lidt med tanken, om den røde farve, da rød jo kan gå til det meste...meen.

SUK hjælp mig girls.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også vildt meget i tvivl. Personligt er jeg SLET IKKE til lyserød, men har altid haft ens tor forkærlighed for kombination bordeaux og gammelrosa..... har godt kunnet lide de to farver sammen lige siden min konfirmation hvor jeg endte med at vælge dem som farver til bordet og endte sørme også med dem til vores første barns barnedåb. Og da jeg nåede til brylluppet var mine første ideer IGEN dem, men der blev jeg stadig og tvang mig selv til at vælge noget andet...

Resultatet blev rigtig rød, creme og guld - og det blev jeg rigtig glad for.

Personligt kan jeg sagtens se farverne gul-orange-creme for mig til et brylluppet. Det bliver meget friskt og sommerigt, og man kan jo få et væld af blomster i utrolig mange toner af ful og varme orange farver og de komplimenterer hinanden utroligt flot.

Personligt ville jeg nok, af dem du lige nævner, vælge den vej - for der kan jeg se mange muligheder for blomster og varme farvenuancer.

mht. til en brudepigekjole til datteren - så behøver hun jo ikke nødvendigvis "passe ind" i Jeres tema - vores gjorde ikke, hun var i en hvid/sart lyserød kjole med lyserøde og grønne blomster broderier på.... Og det virkede ikke engang underligt.

Og Ellers ville jeg søge videre - man kan nemlig få mange rigtig søde brudepigekjoler i sarte gule pastelfarver....

Badutski

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes sagtens jeres datter kan have en kjole på, som ikke lige er samme farve som farve-temaet. Hun vil da bare komme til at fremstå som sød og unik. Men det kommer jo selvfølgelig også an på, hvad I selv ønsker :bunny_4:

Da vi startede vores bryllupsplanlægning, tænkte jeg også, at det ville blive svært at vælge et farve-tema, men efter et par uger med tanker om at alt skulle være i hvide farver, så kom det pludselig til mig... Vores farve-tema skal være RØD... Og det er der en god grund til - de første blomster, jeg fik af min dejlige kæreste, var røde roser, og han friede med røde roser :cheerleader3: Så det kommer jo helt af sig selv :cheerleader3: Min kæreste er også vild med idéen, og han synes desuden, at hvidt i hvidt bliver for sart og "kedeligt". Så nu er vi i gang med at tænke røde tanker.

Mvh Birgitte

Redigeret af B&B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey!

ja den er bare svær!!

Gul og lilla er flot sammen, ligeså blåt og gult..

Ellers kan du holde det i brændte, varme farver så orange, gul og rød - evt. med noget frisk forårsgrønt så det ikke bliver FOR efterår??

post-13167-1176881386.jpg

post-13167-1176881399.jpg

post-13167-1176881413.jpg

post-13167-1176881422.jpg

post-13167-1176881549.jpg

Redigeret af AnnaPerenna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey!

ja den er bare svær!!

Gul og lilla er flot sammen, ligeså blåt og gult..

Ellers kan du holde det i brændte, farme farver så orange, gul og rød - evt. med noget frisk forårsgrønt så det ikke bliver FOR efterår??

:cheerleader3:

Jeg ÆÆÆlsker bare alle dine billeder, Anna! Og den smukke buket med callaer i de brændte farver, den slår altså en fed streg under mit farvevalg (indtil næste gang du smider et billede ind :cheerleader3: ) Creme og grøn kommer jeg ikke uden om, men kan i hvert fald også sagtens se den brændte orange for mig. LÆKKERT!!

Hilsen Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey!

ja den er bare svær!!

Gul og lilla er flot sammen, ligeså blåt og gult..

Ellers kan du holde det i brændte, farme farver så orange, gul og rød - evt. med noget frisk forårsgrønt så det ikke bliver FOR efterår??

:cheerleader3:

Jeg ÆÆÆlsker bare alle dine billeder, Anna! Og den smukke buket med callaer i de brændte farver, den slår altså en fed streg under mit farvevalg (indtil næste gang du smider et billede ind :cheerleader3: ) Creme og grøn kommer jeg ikke uden om, men kan i hvert fald også sagtens se den brændte orange for mig. LÆKKERT!!

Hilsen Rikke

Hej Rikke!! Hvor er jeg glad for du kan lide det (kig evt. min inspirationstråd!!)

De farve-sammensætninger du nævner her er SÅ smukke!!

Anna!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Rikke!! Hvor er jeg glad for du kan lide det (kig evt. min inspirationstråd!!)

De farve-sammensætninger du nævner her er SÅ smukke!!

Anna!

:cheerleader3: DAH... Som om jeg ikke har været i din tråd endnu.. :bunny_4: Den kan jeg da slet ikke undvære!! Hvem tror du egentlig jeg får alle mine ideer fra? Du får lige en kæmpe :cheerleader3: for alle de ting og ideer du deler med os almindelige dødelige brude.. :bunny_4:

Hilsen Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Rikke!! Hvor er jeg glad for du kan lide det (kig evt. min inspirationstråd!!)

De farve-sammensætninger du nævner her er SÅ smukke!!

Anna!

:cheerleader3: DAH... Som om jeg ikke har været i din tråd endnu.. :thumbsupsmileyanim: Den kan jeg da slet ikke undvære!! Hvem tror du egentlig jeg får alle mine ideer fra? Du får lige en kæmpe :cheerleader3: for alle de ting og ideer du deler med os almindelige dødelige brude.. :bunny_4:

Hilsen Rikke

Ej Rikke, jeg bliver jo helt..... :bunny_4:

Åh altså - jeg er da lige så almindelig som alle andre - og jeg er jo slet ikke brud!!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Rikke!! Hvor er jeg glad for du kan lide det (kig evt. min inspirationstråd!!)

De farve-sammensætninger du nævner her er SÅ smukke!!

Anna!

:cheerleader3: DAH... Som om jeg ikke har været i din tråd endnu.. -HAHA- Den kan jeg da slet ikke undvære!! Hvem tror du egentlig jeg får alle mine ideer fra? Du får lige en kæmpe :bunny_4: for alle de ting og ideer du deler med os almindelige dødelige brude.. :bunny_4:

Hilsen Rikke

Ej Rikke, jeg bliver jo helt..... :thumbsupsmileyanim:

Åh altså - jeg er da lige så almindelig som alle andre - og jeg er jo slet ikke brud!!

Anna

Ja men dine bidrag er en helt uvurderlig hjælp til mange, Og det skal du have tak og :cheerleader3: for! Dejligt at have en gratis wedding planner :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg fandt de mest bedårende brude pige kjoler i grøn men der hvor de skulle købes kunn jeg pludselig ikke få dem.... det blev også grøn fordi jeg skal giftes her til foråret også velsignes til sommer ogfor at få noget med fra den dag vi bliver viet skal vi have noget grønt med og da min kjole er hvid blev farverne grøn, hvid og guld da guld gør det lidt mere prinsesset og min smykker bliver i guld..... men kører også lidt noget sommerfugle tema??? evt...

så det var en tilfældighed var det ikke fordi grøn var min yndlings farve ville jeg have holdt mit bryllup i mørke røde,gule og brune nuancer når nu det er i efteråret.

hilsen sanni.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer