ying

2008-brude??

187 indlæg i dette emne

Hej med jer!

Ville lige høre om jeg er den eneste herinde, der stadig har halvandet år til sit bryllup? :cheerleader3: Eller er I bare ikke begyndt at planlægge endnu? Lad mig høre hvor langt I er nået.. :cheerleader3:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Rikke

Jubi - jeg skal også giftes i 2008 - datoen er sat til den 02.08.2008 :cheerleader3:

Har kigget med herinde siden januar og har allerede godt gang i den store wedding planner :cheerleader3:

Kirke, feststed og musik er booket og så har jeg været igang med at finde "layout" til invitationer, menukort osv (ja, jeg ved det er tidligt, men det er jo altså bare så hyggeligt tidsfordriv :bunny_4:

Ellers prøver jeg på at begrænse mig hvad planlægningen angår, for der er jo laaang tid til endnu! ØV!

Hvor vidt er du?!

Hilsen Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også giftes i 2008, nærmere bestemt 16. august. Der er booket feststed og reserveret kirke. Så bruger jeg ellers tiden til at svælge mig i billeder af alle de smukke kjoler, finde inspiration til invitationer og sådan. Men ikke så meget konkret endnu, tænk nu hvis man fik en bedre idé. Der er jo længe til endnu....suk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUBIII :cheerleader3:

Jeg har artsfæller!! :carrot: jeg har også kigget med et stykke tid, men nu vil jeg altså til at gå i gang!! Vi arbejder på højtryk med at få fastsat en dato.. Der er et band som vi bare MÅ have til vores bryllup, og min far har kontakt til dem i øjeblikket, da han kender dem, og hvis de er ledige d. 5/7 2008, ja så er det den dag vi holder bryllup!! :bunny_4: Vi skal ud at se på to steder i weekenden (formentlig), så vi krydser fingre for at der er noget for os, og at de i så fald er ledige samtidig med musikken..

Ellers kører jeg den klassiske: Jeg har stort set alt i hovedet; farver, kjole, blomster, invitationer osv., det skal bare føres ud i livet! Og jeg glæder mig MEGET til at komme ordentligt i gang! :cheerleader3:

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også giftes i 2008, nærmere bestemt d. 10/5. Kirke og feststed er reserveret, har også fundet dem vi gerne vil have til at spille - mangler bare lige at få endelig bekræftelse på dem. Er også igang med lidt "tidsfordriv" - stjæler gode ideer med arme og ben og den søde Coach Lajla har lavet et monogram til os. Kjolen har jeg også fundet - eller har i hvert fald forelsket mig i en, aner jo ikke hvordan den ser ud på mig. Det er jo en god anledning til at tage ud og prøve kjoler, for hvis nu den ikke passer, så er det jo tosset at man stadig drømmer om den :cheerleader3: Bryllupstosset? :cheerleader3:

Knus Carina

Redigeret af carinap
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen

Jeg melder mig til flokken af spændte 2008 brude. Jeg skal giftes 14/6 2008, kirke, feststed og fotograf er booket. Vi leder netop nu efter musik så det også kan krydses af.

Jeg har også lavet lidt prøver på invitationerne - noget skal man have ventetiden til at gå med :cheerleader3:

Anne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Halløj . en tråd for 2008 brude.. netop hvad jeg søger.. det er nemlig sådan, (ja, kan jo sige jeg er ikke en af dem, men jeg har en opg jeg meget gerne vil give videre, og allerhelst til en 2008 brud) Jeg har haft posten - med at lave tråde.. altså globryllupstrådog planlægningstråd.. Men da jeg snart skal giftes, kommer jeg jo ikke så meget ind efter det.. så mon Ikke det lige var noget for en af jer? Tænk over det, og skriv så endelig tilbage til mig på PM eller bare her i tråden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hvor er det dog skønt, at der endelig er kommet en 2008-tråd! Vi skal giftes d. 17. maj 2008, og jeg har været aktiv i planlægningen lææænge :heart: .

Kig endelig indenfor i min planlægningstråd. Kunne I andre evt. lægge links ind til jeres planlægningstråde? Hvis I altså har oprettet sådan en... Det er jo altid mest spændende at følge andre, der skal giftes samme år...

Glæder mig til at følge jer alle!

:bearhug: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Os' mig, os' mig :heart::heart::heart:

Vi er i den meget spæde planlægningsfase (hvis man spørger kæresten...jeg er jo herinde hver dag :heart: ).

Datoen er sat til d. 9. august 2008.

Denne dato er "magisk" for os, for det er vores 12 års dag (havde vi trukket den ½ år mere kunne vi holde "kobberbryllup med det samme...hehe!)...ja, jeg blev håndplukket i en tidlig alder, som kæresten ynder at sige :bearhug:

Vi aner ingenting endnu - hverken hvor eller hvordan vi vil holde det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kunne I andre evt. lægge links ind til jeres planlægningstråde? Hvis I altså har oprettet sådan en... Det er jo altid mest spændende at følge andre, der skal giftes samme år...

Glæder mig til at følge jer alle!

:heart: Camilla.

Rigtig god idé, Camilla :bearhug:

Jeg har godt nok ikke startet min tråd endnu, da jeg ikke er så langt i planlægningen, og jeg er slet ikke inde i det tekniske, så det der med at lægge aktive links ind, det skal jeg vist lige lære.. :heart: Og jeg skal også lige lære at vedhæfte billeder.. hehe.. de må jo så vidt jeg ved heller ikke fylde for meget.. Og hvad er en planlægningstråd uden billeder?? Jeg risikerer jo at blevet frosset ud.. :heart: Men mon ikke jeg bare skulle kaste mig ud i det?? Kan da altid starte med at fortælle lidt om os.. Det er da det jeg gør.. Så vil jeg også lige kigge indenom din tråd!!

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til Camilla (Milleja)

Jeg har det nok ligesom Ying at jeg desværre ikke er for computer kyndig øv!

Men vil da gerne lære...

Kan se at du må være mere ferm end jeg! Forsøgte at lave sådan en ticker i går, men kan ikke finde ud af det! Den viser sig ikke, selvom jeg udfylder alle punkter! Har prøvet at logge af og på igen men uden held! Hvad gør jeg galt???!!!

Og hvordan laver man egentlig en tråd?!

To dumme spørgsmål som jeg håber du kan hjælpe mig (og Ying) med : )

På forhånd tak : )

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Camilla (Milleja)

Jeg har det nok ligesom Ying at jeg desværre ikke er for computer kyndig øv!

Men vil da gerne lære...

Kan se at du må være mere ferm end jeg! Forsøgte at lave sådan en ticker i går, men kan ikke finde ud af det! Den viser sig ikke, selvom jeg udfylder alle punkter! Har prøvet at logge af og på igen men uden held! Hvad gør jeg galt???!!!

Og hvordan laver man egentlig en tråd?!

To dumme spørgsmål som jeg håber du kan hjælpe mig (og Ying) med : )

På forhånd tak : )

Tine

Netop.. Jeg har virkelig også brug for at der er en der lige kan forklare mig (på idiotsikret sprog) hvordan man vedhæfter billeder.. Både hvad angår egne billeder, men især dem fra nettet.. HJÆÆÆLP!! :bearhug:

Altså jeg har fundet en guide til det, men der er en eller anden IMG-knap, som jeg skal trykke på, og den kan jeg virkelig ikke finde..

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg forsøger lige at sætte et billede ind.. krydser I fingre? tak..

Postet billede

hvor er jeg dygtig.. hehe.. sku bare lige finde et i det rigtige format.. og fandt også den IMG-knap..

Redigeret af ying
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kunne I andre evt. lægge links ind til jeres planlægningstråde? Hvis I altså har oprettet sådan en... Det er jo altid mest spændende at følge andre, der skal giftes samme år...

Glæder mig til at følge jer alle!

:heart: Camilla.

Rigtig god idé, Camilla :bearhug:

Jeg har godt nok ikke startet min tråd endnu, da jeg ikke er så langt i planlægningen, og jeg er slet ikke inde i det tekniske, så det der med at lægge aktive links ind, det skal jeg vist lige lære.. :heart: Og jeg skal også lige lære at vedhæfte billeder.. hehe.. de må jo så vidt jeg ved heller ikke fylde for meget.. Og hvad er en planlægningstråd uden billeder?? Jeg risikerer jo at blevet frosset ud.. :heart: Men mon ikke jeg bare skulle kaste mig ud i det?? Kan da altid starte med at fortælle lidt om os.. Det er da det jeg gør.. Så vil jeg også lige kigge indenom din tråd!!

Hilsen Rikke

Til Camilla (Milleja)

Jeg har det nok ligesom Ying at jeg desværre ikke er for computer kyndig øv!

Men vil da gerne lære...

Kan se at du må være mere ferm end jeg! Forsøgte at lave sådan en ticker i går, men kan ikke finde ud af det! Den viser sig ikke, selvom jeg udfylder alle punkter! Har prøvet at logge af og på igen men uden held! Hvad gør jeg galt???!!!

Og hvordan laver man egentlig en tråd?!

To dumme spørgsmål som jeg håber du kan hjælpe mig (og Ying) med : )

På forhånd tak : )

Tine

Til Camilla (Milleja)

Jeg har det nok ligesom Ying at jeg desværre ikke er for computer kyndig øv!

Men vil da gerne lære...

Kan se at du må være mere ferm end jeg! Forsøgte at lave sådan en ticker i går, men kan ikke finde ud af det! Den viser sig ikke, selvom jeg udfylder alle punkter! Har prøvet at logge af og på igen men uden held! Hvad gør jeg galt???!!!

Og hvordan laver man egentlig en tråd?!

To dumme spørgsmål som jeg håber du kan hjælpe mig (og Ying) med : )

På forhånd tak : )

Tine

Netop.. Jeg har virkelig også brug for at der er en der lige kan forklare mig (på idiotsikret sprog) hvordan man vedhæfter billeder.. Både hvad angår egne billeder, men især dem fra nettet.. HJÆÆÆLP!! :heart:

Altså jeg har fundet en guide til det, men der er en eller anden IMG-knap, som jeg skal trykke på, og den kan jeg virkelig ikke finde..

Jamen, hvor er det skønt, at jeg kan lokke flere til at oprette egne planlægningstråde! Jeg er bestemt ikke særlig god til computere, så når jeg kan klare det, så kan I også, tøser... Skal forsøge at hjælpe, så godt jeg kan...

Man går ind i den "mappe", der hedder "min bryllupsplanlægning". Her trykker man på "Nyt Emne", og så fungerer det faktisk ligesom, når man besvarer et indlæg alle andre steder her på bklar.dk. Ved ikke, om det var den helt store hjælp, men PRØV det, og så tager vi den derfra sammen. Jeg skal nok hjælpe så godt jeg kan!

Kæmpe :heart: Camilla.

P.S. Tillykke med billedet - se selv, det går sagtens. Man skal bare prøve sig frem.

Redigeret af Milleja
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

P.S. Tillykke med billedet - se selv, det går sagtens. Man skal bare prøve sig frem.

Tak! hehe.. Jeg er også pavestolt.. :bearhug: Jeg har faktisk allerede startet min planlægningstråd nu! Skynd dig ind hils på! Sikke mange debutter jeg får i dag, hva? :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P.S. Tillykke med billedet - se selv, det går sagtens. Man skal bare prøve sig frem.

Tak! hehe.. Jeg er også pavestolt.. :bearhug: Jeg har faktisk allerede startet min planlægningstråd nu! Skynd dig ind hils på! Sikke mange debutter jeg får i dag, hva? :heart:

Ja, du har fart på idag :heart: . Har lige været forbi din tråd og budt dig velkommen.

:heart: Camilla.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hallo

Jeg er også 2008 brud, vi skal giftes d. 23/8 :)

Feststedet og kirken er bestilt, så nu mangler vi kun resten!............

Jeg er også en af dem der ikke altid lige styrer det der computer noget for godt, så hvis der er en der kan fortælle mig hvordan man udskifter den tekst der står under planlægningstrådens navn vil jeg blive glad (altså der hvor man skriver, se vores ringe, e.lign.)

Burde måske ikke stå her, men viste ikke lige hvor ellers????

Og hurra for at der begynder at dukke en del 08´brude op! :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hallo

Jeg er også 2008 brud, vi skal giftes d. 23/8 :cheerleader3:

Feststedet og kirken er bestilt, så nu mangler vi kun resten!............

Jeg er også en af dem der ikke altid lige styrer det der computer noget for godt, så hvis der er en der kan fortælle mig hvordan man udskifter den tekst der står under planlægningstrådens navn vil jeg blive glad (altså der hvor man skriver, se vores ringe, e.lign.)

Burde måske ikke stå her, men viste ikke lige hvor ellers????

Og hurra for at der begynder at dukke en del 08´brude op! :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

Hejsa

du går bare ind i din planlægningstråd og ved dit første indlæg trykker du så bare på redigering også kan du lave om på overskriften

:) øh ups der står edit istedet

Redigeret af blomst78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Alle 2008 Brude

Ja, nu melder jeg mig ogsaa paa banen.

Vi skal giftes 9. august 2008 og indtil videre er kirken og feststedet booket. Musikken er vi ved at kigge lidt paa.

Jeg bor i udlandet sammen med min kaereste, saa der bliver ringet en del til DK i oejeblikket for at undersoege de forskellige muligheder.

Budgettet er ogsaa ved at blive fastlagt - puh det er svaert. Jeg er allerede omkring de 128.000 kr (uden bryllupsrejse). Er der andre, som er helt oppe paa de summer? Der maa kunne spares lidt her og der, haaber jeg.

Mange hilsner

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer