Guest Marie79

Tadaaaa! Min kjole:-)

47 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da fast , den kjole sidder som støbt til dig :rolleyes:

Jeg er vild med "glimmer-perle-paillet"-detaljen (jeg kan ikke lige se ud fra billederne, hvad det er http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif ). Men flot er det i hvert fald. Især fordi det er placeret asymmetrisk på kjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Med fare for at gentage hvad allede andre zilla'er har sagt så: Wauuuuuw :carrot: :respekt::bearhug::rolleyes:

Den er lige i skabet - er helt vild med at den sidder tæt til så langt ned.

Din kommende mand skal da vist udstyres med hagesmæk på den store dag...og evt. en snoreanordning til at holde kæben på plads http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

For du for lækker-lækker-lækker-lækker-lækker....yeah!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow super flot kjole.

Må man spørge hvad du har givet for den?Er der kjoler i alle prisklasser?

Hvor ligger smukbrud henne?

Bettina

Hejsa!

Åhhh endnu engang tusind tak for de fantastiske flotte ord i har til mig :loveboard: Jeg bliver mere og mere tilfreds med mit valg-og nu glæder jeg mig da endnu mere til at Johnny skal have mig at se :cheerleader3:

Den koster 7800 kr uden tilretning. Tilretningen koster vist 500 kr (som jeg ikke synes er galt, og det er fast pris hos dem). Så kommer skørtet til 400 kr som jeg lejer.... Og så har hun brudepigekjoler til 400 kr (og det er lige noget der er til at overkomme:-)

Hun har meget som jeg mener ligger mellem 6000 og 14000 (tror jeg!) altså sådan middelpriser som jeg kalder det. Tror ikke hun har noget under 5000 (men er slet ikke sikker).....

Smuk Brud ligger ved Thorning, 20 km syd for Viborg.....tag endelig derud hvis du er på jagt (og selvfølgelig bor i nærheden...):)

Krams fra Marie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen dog - jeg er helt mundlam (og det skal der ellers ret meget til). Virkelig en vidunderlig smuk kjole som passer intet mindre end perfekt til dig. Flot valg :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ciao!

Så kom min kjole hjem ude hos Smuk Brud og jeg var meget spændt!

Min mor havde heller ikke set den, så det var jeg jo også spændt på :heart:

Men den sad bare som den skulle og det var en rigtig dejlig følelse!

Her følger en række billeder, håber i synes jeg er pæn :bearhug:

:boohoo: WOW!!!

Den er godt nok flot den kjole, og den klæder dig supergodt!

Har selv prøvet den kjole, og var også rigtig vild med den, den blev dog for voldsom til mig! men den sidder bare supergodt på dig!

Kan godt forstå du er glad for den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer