bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 posts in this topic

Glemte lige at fortælle, at lige efter frokosten fik vi en kreativ opgave!

Vi skulle hver lave en stor badge, som vi skulle gå med på trøjen resten af dagen :)

Og teksten skulle helst være lidt fræk :cheerleader3:

På min skrev jeg : gi mig polter ... (frit valg hvad der skal stå på de tre prikker) :thumbsupsmileyanim:

Gio skrev på sin : øl, kage, hornmusik - og et dyt i bamsen

Her står jeg med min badge på :)

post-23374-1214141987.jpg

0

Annonce ♥

Sidste dyst :

Min far havde lamineret nogle forskellige vejskilte - og så skulle vi sige, om det var en forbudstavle, oplysningstavle osv samt hvad den betød.

Vi skulle skiftes til at svare - og jeg kan lige hilse og sige, at selvom vi begge har kørekort, så kom der altså nogle ret kreative svar indimellem - og folk de morede sig kosteligt (ja til grin kan man altid blive) :thumbsupsmileyanim:

post-23374-1214142621.jpg

post-23374-1214142649.jpg

0

Annonce ♥

Under dysten var min barndomsveninde/brudepige anne-marie stødt til (hun havde været på arbejde).

Hun havde en lille surprise til mig...!!!

Hen til næste aktivitet skulle jeg fragtes bagpå hendes vespa!!!

Jeg har én gang tidligere siddet bagpå ved hende - og da skreg jeg hele vejen og var så bange, at jeg var ved at klemme livet ud af hende :thumbsupsmileyanim:

Så hun syntes, at jeg skulle ha en tur på vespaen igen :)

Her er hun ved at gøre klar med styrthjelm osv :cheerleader3:

post-23374-1214143006.jpg

0

Næste aktivitet skulle foregå ved bowling-hallen :)

Der er ikke ret langt derhen fra hvor vi bor...

Men anne-marie kørte selvfølgelig en lang omvej, fordi jeg skulle have den helt store tur bag på vespaen :)

Ho ho, men jeg kan da sige, at det gik godt :)

Det var faktisk skideskægt - og jeg skreg kun lidt :thumbsupsmileyanim:

Her står min dejlige kæreste og jeg og viser stolt vores medaljer fra dysten frem :(

Da der stod uafgjort skulle vi trække lod - jeg trak det længste strå og fik dermed tildelt 1. præmien :cheerleader3:

post-23374-1214143346.jpg

post-23374-1214143369.jpg

0

Annonce ♥

Retur i fælleslokalet efter bowling og minigolf fik vi lidt koldt at drikke - og så blev bordene ellers ryddet til side :)

Jeg var ved at være godt mættet af aktiviteter, så jeg var jo noget spændt på, hvad de nu havde fundet på :cheerleader3:

Gio var overbevist om, at der skulle komme en stripper... :)

Og der kom da godtnok også en dame med stor gettoblaster og et hav af cd'er... :bearhug:

men hun var altså danselærer og var kommet for at lære os at danse brudevals :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::)

Desværre har jeg ikke nogen billeder derfra endnu - så det må I have tilgode : )

Men sjovt var det.

Vi var rigtig dygtige - så der blev også tid til at hun underviste os alle sammen i lidt disco :(

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyder til at have været en rigtig dejlig og sjov polter :thumbsupsmileyanim:

Lidt sjovt, min svoger og ekssvigerinde har boet i Frederiksparken. I den første blok, eller er det mon den sidste? :cheerleader3: Alt efter hvor man står jo! Det længst mod vandet, på første sal, helt henne i enden!

Edited by mettemoller
0

Annonce ♥

Saa fik jeg laest hele polter-beretningen (blev noedt til at smutte midt i beretningen :thumbsupsmileyanim: )..

Det lyder da bare til at have vaeret en perfekt dag - hende damen med ghettoblaster og CDer var da en super idé - og saa kunne I faa oevet brudevals og det hele. Det kunne vi godt have brug for :carrot: :cheerleader3:

0

Da vi som sagt kendte datoen for vores polter, ville vi da også lige lave lidt sjov med dem :thumbsupsmileyanim:

Vi satte derfor dette skilt på døren...

:)

Super pa i der har haft.

Total grineren med skiltet.

fed¨flyvetur, pragtfuld dag til sådanne oplevelser :cheerleader3::respekt:

0