bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 posts in this topic

Uha Tine... endnu engang må jeg give dig ros for at være gennemført! Og jeg er sikker på at din søster er enig med mig når hun går rundt og deler bordkortene ud :thumbsupsmileyanim:

Kørte forresten lige forbi ¨jeres¨kirke og tænkte ¨der skal Tine giftes om kun 8 dage¨!!! :blink:

0

Annonce ♥

Puha, jeg kan slet, slet ikke følge med herinde!! :wacko:

Hold da op hvor du bare kører derudaf.

Total sejt vejskilt :blink: Alle dine ting er så super flotte og så gennemført. Jeg er sikker på at der ikke er nogle af jeres gæster, der har oplevet så mange ting og overraskelser til et bryllup før. Det blir da helt vildt for dem. Jeg ville blive beæret over at komme til en fest, hvor der er gjort SÅ meget for gæsterne. Det er jeg også sikker på de gør! :thumbsupsmileyanim:

0

Så blev jeg 1-chifret :)

Ifølge Anne (pantalonesgnomo) kan dagene nu tælles på én hånd... :blush:

:denmarkflag:

Hov hov...

Ikke træde i det :)

:denmarkflag:

:) ja den glemmer jeg heller ikke :heart:

Hvor er du bare så vild, Tine. Det er jo for sindssygt!

Du har bare så meget overblik og overskud. Send gerne en potion til Århus! :thumbsupsmileyanim:

Lige nu er jeg i gang med at restituere efter strabadserne igår på min PA! :blink:

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Om 1 uge....

Så blev det min tur til at sige : om 1 uge... :thumbsupsmileyanim:

Om 1 uge sidder jeg på dette tidspunkt og spiser morgenmad med min familie.

Kl 9:15 kommer min veninde og så kører hun og min mor og min søster og jeg til frisøren :blink:

(og frisøren er selvfølgelig rask/på arbejde ik...?! :) )

0

Ih Tine, om en uge :thumbsupsmileyanim::blink::)

Det er dælme ikke lang tid. Lige om lidt er du en gift frue :cheerleader3: Hvor spændende er det ikke lige?

Det betyder jo så også, at det er min tur lige om lidt. Igår var der en uge til bryllup 1 og to uger til bryllup 2. Tror snart ikke jeg kan rumme flere sommerfugle i maven, og kunne forestille mig at det er endnu mere vildt for dig lige nu

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Zilla Invitation... :thumbsupsmileyanim:

Kære alle skøre, dejlige, herlige, smukke, skønne, bryllupsglade zillaer

(så må I hver især selv vælge hvilken kategori I tilhører) :)

Nu er der jo kun 1 lille uge til min store dag - og jeg vil bare sige, at I alle sammen er hjertelig velkommen til at komme til globryllup hvis I har tid og lyst.

Det vil gøre mig super glad, hvis der er nogen af jer (eller mange :carrot: ) der har tid og lyst til at komme et smut forbi Sønderborg og opleve et lavendelbryllup :blink:

Det sker i Sct Marie Kirke på lørdag den 2. august kl 13:30

Og I er meget velkomne... :cheerleader3:

Tine

0

Annonce ♥

Nu er der jo kun 1 lille uge til min store dag - og jeg vil bare sige, at I alle sammen er hjertelig velkommen til at komme til globryllup hvis I har tid og lyst.

Det vil gøre mig super glad, hvis der er nogen af jer (eller mange :carrot: ) der har tid og lyst til at komme et smut forbi Sønderborg og opleve et lavendelbryllup :blink:

Tine

Jeg tror, jeg hører til den skøre kategori...

Jeg kan desværre ikke love, at jeg kommer, men jeg arbejder på sagen...

Det kunne være så fedt at komme til globryllup hos dig..

har dog en lejlighed der skal tømmes og en der skal fyldes og det skal helst ikke falde sammen med dit bryllup....

derudover mangler jeg seriøst en bil... ØV...

og så fik du lige mit indlæg nr. 1000, så nu er jeg opgraderet til super aktiv æres medlem.

Det går ikke at fortælle Erik...

knus

Edited by joso
0

Zilla Invitation... :)

(så må I hver især selv vælge hvilken kategori I tilhører) :heart:

Det vil gøre mig super glad, hvis der er nogen af jer (eller mange :carrot: ) der har tid og lyst til at komme et smut forbi Sønderborg og opleve et lavendelbryllup :cheerleader3:

Og I er meget velkomne... :)

Tine

Så nupper jeg den smukke...... :thumbsupsmileyanim::blush::denmarkflag:

Ih Tine, ville sgu så gerne komme og se dig blive gift :denmarkflag: Men jeg har nok rigeligt at tage mig til næste weekend desværre... så lige en opfordring til jer andre: Kom alle til globryllup, så jeg kan nå at se billeder inden vi tager til Aalborg :blink:

EDIT: Tror jeg sætter mig på den herlige, skønne og dejlige også. Så må I slås om resten :)

Edited by lollerberg
0

Tine

Kaere Tine

Mange tak for invitationen - ville SAA gerne komme til globryllup, men vi flyver desvaerre foerst til DK d. 7. august....OEV, OEV :denmarkflag:

Er sikker paa, at mange zillaer vil kigge forbi, hvis det er muligt :denmarkflag:

0

Annonce ♥

IH tak for invitationen søde. :thumbsupsmileyanim:

Tror desværre jeg må springe over da vi nok bliver poltet på den dag.

Det ville være lidt synd for dem, hvis jeg ikke er hjemme. Men også kun lidt.

Det lyder da til i har rimelig godt styr på det efterhånden. :blink:

Du må have en fantastisk søndag. :)

0

Altså Tine, helt omme på side 3, med kun 5 dage igen!?!?! Det går ikke!

Hvordan kører det hele, er du ved at få styr på de sidste ting? Hvad med de der lommeletter, når i at få dem på plads? Jeg kom heller aldrig videre end til proto typerne....

5 dage!!

Edited by Catalina
0

Zilla Invitation... :cheerleader3:

(så må I hver især selv vælge hvilken kategori I tilhører) :loveflag:

Det vil gøre mig super glad, hvis der er nogen af jer (eller mange :carrot: ) der har tid og lyst til at komme et smut forbi Sønderborg og opleve et lavendelbryllup :cheerleader3:

Og I er meget velkomne... :bearhug:

Tine

Lyder rigtig godt (altså hvis jeg ikke skal poltes)

0

Sidste kjoletilretning i dag...

Voks af ben kl 11:30

Mine forældre kommer kl 12 -

- og kl 13 står jeg og er ved at kravle i min kjole (der forhåbentlig passer...) :cheerleader3:

Det er første gang mine forældre + min søster ser kjolen, så jeg er ret spændt på, hvad de siger til den... :loveflag:

Og så er jeg vist kommet til at tage lidt siden sidste tilretning (typisk mig..) - så jeg er selvsagt også ret spændt :bearhug:

Og det gør det jo ikke bedre, at man bare svulmer 200% op her i varmen... :cheerleader3:

Tja, og ellers går tiden med at stresse over alt det sidste, der skal gøres.

Var ved konditoren i går for at betale kagen - og en tur over grænsen for at handle sodavand osv til weekenden - får jo huset fuld af gæster, da både min og Gios familie kommer allerede fredag eftermiddag... stress...

Var til ansigtsbehandling i går - uhm det var skønt og dejligt afstressende.. :carrot:

Stressede hilsner fra

Tine

0

Sidste kjoletilretning i dag...

Voks af ben kl 11:30

Mine forældre kommer kl 12 -

- og kl 13 står jeg og er ved at kravle i min kjole (der forhåbentlig passer...) :loveflag:

Det er første gang mine forældre + min søster ser kjolen, så jeg er ret spændt på, hvad de siger til den... :bearhug:

Og så er jeg vist kommet til at tage lidt siden sidste tilretning (typisk mig..) - så jeg er selvsagt også ret spændt :blush:

Og det gør det jo ikke bedre, at man bare svulmer 200% op her i varmen... :cheerleader3:

Tja, og ellers går tiden med at stresse over alt det sidste, der skal gøres.

Var ved konditoren i går for at betale kagen - og en tur over grænsen for at handle sodavand osv til weekenden - får jo huset fuld af gæster, da både min og Gios familie kommer allerede fredag eftermiddag... stress...

Var til ansigtsbehandling i går - uhm det var skønt og dejligt afstressende.. :carrot:

Stressede hilsner fra

Tine

Hej soede Tine

Jeg kender godt det med vaegten - har ogsaa taget paa siden tilretningen, men jeg kaemper med de sidste kilo i oejeblikket :carrot:

Mon vi faar billeder fra tilretningen i dag :cheerleader3:

0