bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 posts in this topic

Annonce ♥

:heart: Kære Tine & Gio :)

:) Så kom dagen endelig hvor i skal sige ja til hinanden, efter mere end 600 dages planlægning er det i dag i endelig får hinanden :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim: Jeg håber i får den mest fantastiske og uforglemmelige dag nogensinde :loveboard:

Edited by Pantalonesgnomo
0

Annonce ♥

Kaere Tine

Nu har vi fuldt hinanden i over et aar, og nu er din store dag endelig kommet. Det har vaeret skoent at foelge med i din planlaegningstraad, som jo har vaeret fyldt med mange gode ideer - og dem alle har du foerst ud i livet - virkelig imponerende :thumbsupsmileyanim: Stor :) til dig og Gio, som jo ogsaa har hjulpet. Virkelig skoen mand du har der, som er gaaet ind i bryllupsplanlaegningen med liv og sjael :cheerleader3:

Jeg vil oenske jer den skoenneste bryllupsdag og vil sende en masse varme vinde til jer hernede fra Schweiz :)

:loveboard: Stort tillykke med dagen :heart:

0

post-31283-1217661543.gif

Et stort tillykke med brylluppet i dag!

Jeg håber, at I får den dejligste og skønneste dag, og at det må blive en begivenhed, som I vil se tilbage på om mange år og glædes over. :thumbsupsmileyanim:

Må solen skinne på jer i dag og fremover på jeres fælles vej.

post-31283-1217661695.gif

0

Annonce ♥

:loveboard::heart::):):cheerleader3::blink::)

Kæreste, sødeste Tine Pingvin

Et KÆMPE TILLYKKE med brylluppet i dag! Du har været en fornøjelse at følge herinde på BK, og jeg er SÅ glad for at jeg har lært dig at kende! :thumbsupsmileyanim: jeg ønsker dig en drøm af en bryllupsdag i dag - håber alle jeres ønsker går i opfyldelse!!

:):):):):):cheerleader3::heart:

0

Annonce ♥

Kære Tine & Gio

:thumbsupsmileyanim::loveboard: STORT TILLYKKE MED BRYLLUPSDAGEN :heart::)

Tine du søde pige

Håber I får den bedste dag nogensinde og at den lever op til jeres forventninger!

Her skinner solen og jeg håber det samme i Sønderborg.

Knus og kram Bettina

Edited by Dolphin
0

:loveboard::heart::) TIL LYKKE MED BRYLLUPSDAGEN :):cheerleader3::blink:

Jeg håber at I får en fantastisk dag, med en masse vidunderlige minder :)

Det har været en fornøjelse at følge din planlægning Tine, og jeg glæder mig helt vildt til se billeder fra jeres smukke lavendel bryllup :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej Tine

Så kom dagen endelig hvor du skal give Gio dit JA... ()() Jeg husker tydeligt da vi startede på vores planlægnings tråde for snart læææænge siden. Der føltes det jo som om der var evigheder til bryllupet. ()()

Jeg vil bare ønske jer en fantastisk dag og jeg glæder mig til at se og hører alt om jeres fantastiske lavendel-bryllup... :cheerleader3:

:loveboard: Maria

0

Øv øv jeg var var på vej til globryllup, men kom alt for sent afsted (kender du det, når du lige skla hjælpe en anden færdig, som ikke selv kan blive færdig...), og måtte vende om på vejen....160 km/h på hovdvejen er nok ikke godt....ville så gerne have set dig og Gio.

Jeg håber i får et helt fantastisk bryllup, og ønsker jer det bedste.

Jeg glæder mig meget til at læse beretning!

0

Annonce ♥

Tine & Gio! Tillykke med at i har nu endelig har fået hinanden!

Vejret var dejligt (også selvom vinden drillede Tine lidt :loveboard:) og et smukt par! I passer bare så godt sammen Tine! Som lovet får i selvfølgelig også et billede af brudeparret, måske at andre også har billeder fra i dag de vil dele ??

Nå, men inden jeg tog til globryllup var jeg lige forbi hotel Scandic hvor festen skal holdes, der var lige noget som skulle ordnes inden brudeparret ankom...

()()

Et ¨Ska da ha¨vejskilt :cheerleader3: (mine forbindelser holder heldigvis ikke ferie ()() )

post-28629-1217690877.jpg

0