bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 posts in this topic

Annonce ♥

Kære Tine og Gio

Vi ønsker jer et kæmpe stort tillykke med brylluppet. :loveboard: Vi håber i har/ får en fantastisk dag. :cheerleader3:

Vi kunne desværre ikke komme til glo bryllup, selvom det var et højt ønske ()()

Vi ønsker jer alt muligt held og lykke i fremtiden, og glæder os rigtig, rigtig meget til at se billeder, og høre om jeres fantastiske dag.

Mange knus fra Mette, Thomas og Michlas

0

Kommer der ikke flere billeder :cheerleader3::loveboard:()()()()

Sidder her alene hjemme og burde egentlig pakke til brylluppet, men det er meget sjovere at sidde herinde og kigge bryllupsbilleder :loveflag:

Ha, ha.... jeg burde ogsaa pakke til bryllup og bryllupsrejsen, men er ogsaa meget mere interesseret i, hvad der foregaar i denne traad. Kan vi ikke faa nogle flere skoenne billeder af Tine og Gio :bearhug::bunny_4: :bunny_4:

0

Annonce ♥

Kommer der ikke flere billeder :loveboard:()()()():loveflag:

Sidder her alene hjemme og burde egentlig pakke til brylluppet, men det er meget sjovere at sidde herinde og kigge bryllupsbilleder :bearhug:

Ha, ha.... jeg burde ogsaa pakke til bryllup og bryllupsrejsen, men er ogsaa meget mere interesseret i, hvad der foregaar i denne traad. Kan vi ikke faa nogle flere skoenne billeder af Tine og Gio :bunny_4: :bunny_4: :bunny_4:

:cheerleader3::hug:

Så kan vi sidde og råbe om kamp efter billeder :bunny_4:

0

Annonce ♥

Jeg kan også fremvise billeder af det smukke par :cheerleader3:

Har taget masser af billeder - små 200 :loveboard: Tine de ankommer til Sønderborg på en cd i løbet af ugen ()()

post-26293-1217701983.jpg

Smukke Tine og hendes far - som vidst nok kunne holde tårerne tilbage i dag ;)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Søde TINE og GIO

Det var en deeejlig oplevelse at se jer blive gift - I er de sødeste sjove mennesker begge to :loveboard: Og DU VAR BARE SMUUUUK!!!

Jeg har også en cd på vej med billeder til dig ()() Du skal baaaare lige Pm mig jeres adresse smukke ()()

meeen jeg kan vel godt ligge et nogen af billederne ind i din tråd -

Desværre virkede mit kamera ikke optimalt i går, low batteri :loveflag::bearhug: total egen fejl - duuuumme Mie :cheerleader3: men der blev alligevel et par gode stykker, så værsesesgo :

post-29043-1217756045.jpg post-29043-1217756050.jpg

Edited by kejzer
0