bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære allesammen

Tusind tusind tak for alle jeres dejlige og varme hilsner i anledningen af vores bryllup.

Hele dagen har såvel vi som Tines forældre nydt jeres hilsner, kommentarer og billeder.

Det har været en kæmpe fornøjelse - hvor jeg dog bare elsker BK... selv mine forældre er begyndt at synes rigtig godt om forummet :cheerleader3:

Tusind tusind tak - det varmer bare så meget med alle jeres kommentarer og sjove input :loveboard:

Love you all... ()()

Edited by bryllup2008
0

Kære globryllups-zillaer

Kære Anne, Mie, Louise, Camilla, Katrine, Charlotte (og Stig :loveflag: )

Tusind tusind tak for jeres deltagelse til globryllup i går.

Jeg blev bare så DYBT rørt over, at I var mødt så mange frem :bearhug:

Tusind tusind tak for jeres super flotte espalier :loveboard: Det var bare sådan en kæmpe oplevelse - og så smukt... ()()

Endnu mere tusind tusind af hjertet tak for alle de fede, sjove, smukke, rørende og ganske enkelt FANTASTISKE billeder I har taget og lagt herind i min tråd.

Hvor er det bare stort...

Tak fordi I var med til at gøre min dag helt speciel.

Tak for jeres flotte espalier og varme deltagelse.

Tak for de fantastiske billeder - de er bare så vidunderlige og får bare alle følelserne frem igen... ()()

Tak - tusind tak - fordi I er jer... mit liv er blevet så meget rigere efter mit møde med jer på BK :cheerleader3:

Fru Niese

0

Annonce ♥

Tine & Gio! Tillykke med at i har nu endelig har fået hinanden!

Vejret var dejligt (også selvom vinden drillede Tine lidt :loveflag:) og et smukt par! I passer bare så godt sammen Tine! Som lovet får i selvfølgelig også et billede af brudeparret, måske at andre også har billeder fra i dag de vil dele ??

Nå, men inden jeg tog til globryllup var jeg lige forbi hotel Scandic hvor festen skal holdes, der var lige noget som skulle ordnes inden brudeparret ankom...

:bunny_4:

Et ¨Ska da ha¨vejskilt :cheerleader3: (mine forbindelser holder heldigvis ikke ferie :bearhug: )

Kære skønne, dejlige, vidunderlige Camilla

Ord slår ganske enkelt ikke til....

Ord er simpelthen ALT for fattige!!!

Du aner ikke, hvor rørt jeg blev over din smukke gestus med skiltet :bunny_4:

Hvor har du bare et stort, varmt hjerte... :loveboard:

Der gik lidt tid, inden jeg opdagede, at skiltet var fra dig - og da jeg opdagede det, blev jeg bare så rørt.

Hvor er du bare fantastisk.

Til jer der ikke lige er helt med, kan jeg fortælle, at jeg havde set er skide sjovt skilt ved caligraphen, som de desværre ikke kunne levere pga trykkeriets ferie. Det var bare brand ærgerligt, for skiltet var bare for sjovt...

Da vi så kom ud på feststedet i går efter vielsen, stod der det flotteste skilt og viste vej til festsalen med teksten "bryllup Tine & Gio"...

Det viste sig, at det er skønne Camilla, der har lavet skiltet til mig og været forbi ved feststedet med det som en overraskelse ()()

Camilla!

Du har bare det største hjerte og det største overskud og - ja, som sagt ved jeg slet ikke, hvad jeg skal sige...

Ord slår ganske enkelt ikke til...

Hvor er du bare dejlig... :bunny_4:

Jeg blev bare SÅ rørt...

Tusind tusind tak søde.

Vi må mødes til en kop the en dag, så jeg kan få sagt ordentlig tak til dig.

Også en kæmpe kæmpe tak til dig, for de dejlige billeder fra dagen, du har lagt herind i min tråd.

Du er bare så skøn - I love you... ()()

0

Kære Katrine

Kære Anne (pantalonesgnomo)

Kære Mie (kejzer)

Kære Charlotte (wisp)

Kære Louise (joso)

Tusind tusind tak for alle de vidunderlige billeder, I har lagt herind i min tråd ()()

Hvor er det bare nogle fantastiske pletskud I hver især har taget ()()

I har formået at fange så mange gode detaljer og betydningsfulde øjeblikke - hvor er det bare stort.

Tak er kun et fattigt ord...

Mine forældre, Gio og jeg har nydt jeres billeder.

Vi har lagt dem på en cd og siddet og nydt hver enkelt billede på fjernsynet :loveflag:

Tusind tusind tak.

:cheerleader3:

Nu må jeg vist hellere få pakket til honeymoon - vi rejser i morgen.

Stuen flyder med rod og skønne gaver - og der er så meget jeg gerne vil fortælle og dele med jer - men desværre ikke tid nok... så beretning følger først efter honeymoon'en...

Mine forældre har jeg lige puttet i seng (de er godt møre efter en skøn skøn dag i går). De skal køre os til lufthavnen i morgen.

Nu skal jeg lige have pakket og ryddet bare lidt op og gøre mig klar til en uges ferie/honeymoon med min dejlige mand.

Vi havde en skøn - ja ovenud fantastisk - dag i går... og jeg glæder mig til at skrive beretning og dele de skønne øjeblikke med alle jer zillaer...

Pas godt på hinanden indtil vi snakkes ved om en uge...

I love you... :bearhug:

:loveboard:

0

Hvor er jeg glad for at høre at du blev glad for skiltet Tine ()()

Da det ikke lykkes at få fat på dig mere inden brylluppet (for at overhænde skiltet), tog jeg sagen i egen hånd, og heldigvis var de så søde på Scandic og gjorde alt for at hjælpe med at finde et sted til skiltet. Ham som jeg satte på opgaven ville også have et når han bliver 30 i næste uge ()() Jeg kan dog ikke helt tage æren for at have lavet det... det er min søster som er den dygtige, jeg sætter bare folk igang :loveboard:

Jeg har forresten også en CD med billeder til dig liggende klar, desværre er ikke alle billeder lige gode, men i må selv lige sortere (jeg tror jeg opgiver alle de forskellige fotolinser, kan ikke finde ud af hvornår jeg skal bruge hvad, jeg skal have en linse som kan det hele :cheerleader3: )

Vielsen var forresten rigtig smuk Tine, tankerne fløj tit 3 måneder tilbage til mit eget bryllup. Tyl sløjferne i kirken var virkelig flotte!! Godt at de lod dem hænge! Og alle dine bekymringer om monogrammet på sløret, de har ikke været nødvendige, det så man altså rigtigt godt! Specielt fordi sløret flagrede sådan i vinden!

Et rigtigt flot bryllup, og dejligt at se alle de andre zillaer!! (Som vi da selvfølgelig lige skal have et billede mere af!)

post-28629-1217793080.jpg

0

Annonce ♥

Skoenne skoenne billeder fra den store dag - I er bare det smukkeste par :loveboard:

Jeg bliver helt roert, naar jeg ser alle jeres dejlige billeder fra dagen... foeler jo naermest, at jeg kender jer begge godt, selvom jeg aldrig har moedt jer IRL ()()

:cheerleader3:

0

Kære Tine og Gio

Desværre har jeg ikke haft tid før nu - men i skal ikke snydes af den grund.

I ønskes hjerteligt tillykke med brylluppet i lørdags - hvor var i begge smukke :cheerleader3:

Dejligt at se, at der endnu en gang har været en masse BK-Zillaer, som havde tid til at gå til glo...... - OG TAGE EN MASSE BILLEDER....

Jeg håber i havde en fantastisk og romantisk dag, som absolut levede op til jeres forventninger.

Og så håber jeg naturligvis, at jeres gæster lagde mærke til - og glædeligt kommenterede alle jeres små flotte detaljer.

Jeg glæder mig ustyrligt til at høre ALT om dagen - og se endnu flere billeder....

Håber i får en rigtig god bryllupsrejse.

Maya

0

Annonce ♥

Kære Tine og Gio,

I må have en rigtig god honeymoon.. ()()

det var virkelig en fantastisk oplevelse at være med til globryllup, hvor man kunne se hvor glade og lykkelige I var.. ()() Må indrømme at jeg havde lidt svært ved at holde tårerne tilbage da du kom ind i kirken, for det gav virkelig et kæmpe sus i maven.. :cheerleader3:

Jeg skal nok prøve at få sendt billederne afsted til dig, så I også kan se dem i en lidt bedre opløsning, end de formindskede billeder der ligger herinde.. :loveflag:

:loveboard:

0

Hej allesammen

Lige en sidste hilsen fra mig, inden vi sätter os i flyet mod Nice.

Lige nu sidder vi i Hamborg Lufthavn og venter spändt paa at kl bliver 14:45 saa vi kan komme om bord paa flyet :cheerleader3:

Jeg er bare trät i dag... snoork...

Vi havde jo 12 mand til spisning fredag aften og i gaar gik dagen med at faa ryddet op efter alle gäster (Gios familie), faa gaverne hjem - og pakket de sidste ud osv

Mine foräldre blev til i dag, hvor de körte os til lufthavnen, saa nu gläder jeg mig bare til at komme til Nice paa honeymoon og have min mand paa tomands-händ ()()

Vi havde bare en fantastisk skön, vidunderlig og romantisk, rörende dag i lördags - og jeg kan nästen ikke vente med at komme hjem fra honeymoon og gaa i gang med beretningen :loveboard:

Ti tusind honeymoon knus sender

den nygifte fru Niese

()()

0

Hej allesammen

Lige en sidste hilsen fra mig, inden vi sätter os i flyet mod Nice.

Lige nu sidder vi i Hamborg Lufthavn og venter spändt paa at kl bliver 14:45 saa vi kan komme om bord paa flyet :cheerleader3:

Jeg er bare trät i dag... snoork...

Vi havde jo 12 mand til spisning fredag aften og i gaar gik dagen med at faa ryddet op efter alle gäster (Gios familie), faa gaverne hjem - og pakket de sidste ud osv

Mine foräldre blev til i dag, hvor de körte os til lufthavnen, saa nu gläder jeg mig bare til at komme til Nice paa honeymoon og have min mand paa tomands-händ ()()

Vi havde bare en fantastisk skön, vidunderlig og romantisk, rörende dag i lördags - og jeg kan nästen ikke vente med at komme hjem fra honeymoon og gaa i gang med beretningen :loveboard:

Ti tusind honeymoon knus sender

den nygifte fru Niese

()()

Søde Tine, ha' nu en fantastisk honeymoon med alt hvad det indebærer ;)

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre om jeres dag og ikke mindst ferie.

Knus Nathasia

0