bryllup2008

Tine & Gio bryllup 02.08.2008

3,057 posts in this topic

Helloo

har ige skimmet lidt i din tråd. Det er da bare godt nok lige omlidt du skal giftes :thumbsupsmileyanim:

så lige de med kirken. sagde kirketjeneren at I ikke måtte pynte eller at kirken slet ikke ville blive pyntet??

Det kunne jo være at du kunne give nogle ønsker til ham omkring farver på blomsterne??

håber du holder hovedet højt. Mht vægten, så prøv at melde dig ind på madlog.dk. det er ikke en mirakelkur, men et redskab til at holde øje m kalorieindtaget. Du kan melde dig ind for bare 4 uger af gangen og det er ikke sindsyg dyrt.

Har tabt 3,3 kg på ca 1 mdr på nuværende tidspunkt.

Krammer Sanne :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej Tine

Kender alt til sådan et bryllups dip et par måneder før brylluppet, havde jeg også. Men det gik skam over igen :thumbsupsmileyanim: Tror det er meget naturligt.

Det bliver rigtigt nok hårdt at komme igang igen efter at have været væk fra arbejdet i 2 måneder, men jeg tror at du vænner dig til det hurtigt. Godt nok lidt ærgeligt at du blev nødt til at flytte din tilretning, men godt de havde tid alligevel!! Det kan da også være at du taber dig lidt når du kommer til at bevæge dig mere igen på arbejdet, jeg har i hvert fald tabt mig lidt efter jeg begyndte med mere hårdt fysisk arbejde.

Flotte sko!!! Det ville snart være synd hvis ikke du fik brug for dem :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvor er det træls du er kørt lidt træt i det med bryllup for tiden.. Men kan sagtens forstå det mad alle de der ting der bare ikke virker!

Øv med huset... :)

Feststedet :balloons:

Søstre der ikke kan finde ud af det - come on! Der er jo ikke ret længe til! Nu må de beslutte sig. Ellers sig at den ene kan tage en kæreste med - så må de selv finde ud af hvem :balloons::cheerleader3::cheerleader3: Sådan.... :cheerleader3::cheerleader3:

Ikke pynte op i kirken!?! Det er sgu da for mærkeligt... :balloon:

Træls med økonomien.. Penge er ikke alt - men de er dælme gode at have, og træls når de ikke er der :balloon:

Du trænger vist til et kæmpe kram!

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

0

Super at i har fået et møde istand med præsten så tidligt, jeg var nemlig begyndt at blive bekymret for om det altid var noget der forgik et par uger før og ikke tidligere, så dejlig læsning.

Super ide til slankekur Maria har der, den vil jeg lige holde inmente, jeg mangler bare saunaen..........hvad siger du, er du klar? :thumbsupsmileyanim:

0

Hej søde

Hiver dig lige op fra side 4, for jeg ved at du ikke btyder dig om at være der!! :cheerleader3:

Håber og tror at du nok kan passe kjolen. Men ja det kan være "farligt" at gå hjemme. Der ryger sgi mere ned i mavsen!! :loveflag:

Nå men ellers ser du ud til at have godt styr på det.

0

Hej søde

Hiver dig lige op fra side 4, for jeg ved at du ikke btyder dig om at være der!! :)

Håber og tror at du nok kan passe kjolen. Men ja det kan være "farligt" at gå hjemme. Der ryger sgi mere ned i mavsen!! :)

Hej kære Mette

Ihh hvor dejligt med 'besøg' fra dig :td:

Håber du har det godt og nyder din graviditet.

Hvornår er det nu, at du har termin?!

0

Annonce ♥

Hej søde

Hiver dig lige op fra side 4, for jeg ved at du ikke btyder dig om at være der!! :)

Håber og tror at du nok kan passe kjolen. Men ja det kan være "farligt" at gå hjemme. Der ryger sgi mere ned i mavsen!! :)

Hej kære Mette

Ihh hvor dejligt med 'besøg' fra dig :td:

Håber du har det godt og nyder din graviditet.

Hvornår er det nu, at du har termin?!

Jeg har termin d 15/11 så der er jo lææææænge til. Selvom tiden godt nok går hurtigere når man har en lille trold i forvejen at passe. :heart:

Jeg er deltidssygemeldt på grund af bækkensmerter, hvilket de ikke helt har forstået på mit arbejde!! :pokey: Skal stadig klare næsten det hele jeg gjorde før! Øv øv. Men nå har kun knap 9 ugers arbejde tilbage. Så har jeg masser af ferie og så på barsel! :fløjt:

0

Kjole-prøvning i morgen...

Frygter det rigtig meget - det bliver godtnok spændende, om der er dømt helt krise med kjolen, eller om det bliver et maybe ... et no go eller et nååh det var da slet ikke så galt ...

(desværre bliver det jo nok ikke det sidste!).

Men jeg venter spændt.

Skal nok huske kamera (hvem ved om jeg pludselig med lynets hast skal finde en ny kjole...)?! :)

Min barndomsveninde tager med - så har jeg da hendes skulder at græde ud ved, hvis der bliver dømt krise...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Den kommende tids to-do's :

i dag : betale depositum til feststedet (halvdelen af festens pris...!!!) :cheerleader3:

Har I andre også skulle det?! :cheerleader3:

i morgen : kjole-prøvning kl 16

på søndag : besøge Annie fra Annies slør mhp at få vores navne + dato syet på mit slør :cheerleader3:

den 19. : samtale med præsten kl 16

den 20. : over grænsen (efter sodavand mm)

den 21. : polter... :cheerleader3:

den 27. : møde med konditor kl 16:30

:):(:cheerleader3:

0

Den kommende tids to-do's :

i dag : betale depositum til feststedet (halvdelen af festens pris...!!!) :(

Har I andre også skulle det?! :)

øhh nej, det har vi da ihvertfald ikke hørt noget om, og tror heller ikke at et evt. depositum, vil være så stort hvis der endeligt bliver noget

0

Søde, min kollega (mandlig) har faktisk sagt noget klogt til mig:

"99 % af de bekymringer, vi har, havde vi ikke behøvet at bekymre os om."

Jeg tror ikke, det bliver så slemt, som du går og regner med... Jeg glæder mig til at se dig i kjolen - du er garanteret rigtig smuk!

Det skal nok gå :)

:(:cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥