Stellah

Jeg er ved at få kolde fødder!!!

19 posts in this topic

Ja, jeg købte min kjole i jabuar. Det var den første jeg prøvede (prøvede 3 i alt). Efter en uge, hentede jeg den i forretningen og kørte den ud til min bror hvor den hænger endnu. Jeg har kun set den en gang siden. De billeder jeg har af mig i kjolen, synes jeg er dårlige. Jeg synes ikke den er noget særligt. Når den bare hænger, synes jeg også den ser kedelig ud..

MEN jeg kan huske alle følelserne der kom væltene da jeg fik den på og så mig i spejlet. Jeg fik kuldegysninger og var ved at begynde at tude. Jeg syntes bare det var den helt rigtige.

Den er slet ikke som jeg havde forventet min kjole skulle være inden jeg prøvede den. Men jeg var 100% sikker den dag i butikken. Havde en veninde med som sagde sin mening og hun syntes også den var rigtig flot til mig.

Hvad gør jeg nu??? Jeg skal ud og prøve kjolen en dag med min veninde, som skal være brudepige. Håber det hjælper, men er ikke sikker.

Måske er det bare fordi jeg ikke har fået særlig mange rigtig positive tilbagemeldinger fra familie og venner der har set den.

Jeg har ikke lyst til at bytte/sælge den og finde en ny, for jeg havde jo de helt rigtige følelser, da jeg købte kjolen.

Sidder der nogle derude der har/prøvet at have det ligesom mig og hvad gør/gjorde I+??

0

Annonce ♥

Jeg tror alle kommende brude, på et eller andet plan får tvivl om valget af kjolen... Og det er jo meget forståeligt, det er jo den STØRSTE dag i ens liv, det er DAGEN mange har drømt om og planlagt, siden den lille pige drømte om prinsessebryllup med stor tylkjole :)

Jeg har da også været i tvivl, jeg har så været så heldig (hvis man kan kalde det det) at mit bryllup for et par år siden blev aflyst kort før vi skulle giftes, så jeg havde jo købt kjole og alt det der...

Og nu har jeg så for anden gang været ude og købe kjole, en helt anden type end første gang....

for nu skal jeg GIFTES, jubii (med samme mand)

Jeg er helt sikker på at det bare er KJOLEN(!), men alligevel kan jeg da godt få tankerne, om der mon var en anden kjole som ville være bedre og pænere til den store dag.

Men helt ærlig, jeg er sikker på at jeg slår benene væk under min kommende mand, ligemeget hvilken kjolen jeg har på.

Så op med humøret, er sikker på at den kjole du har valgt ér den rette for dig!

Knus Christina

0

Tror også som andre, at alle brude på et el andet tidspunkt får mere el mindre kolde fødder.

Selv har jeg skam også grædt nogle tåre på den bekostning. Min kjole bliver special-syet så jeg havde hverken prøvet el se den egentlig kjole før jeg bestilte (og betalte det første) det har være meget frustrerende at skulle vente flere måneder og bare håbe at det så også er den rigtige. Men nu er den færdig og den er bare så smuk og jeg glæder mig til at vise mig frem i den.

Der vil sikkert altid være en kjole der kunne være lige så god el bedre på nogel måde men måske dårligere på andre måder. Derudover tror jeg det er vigtigt at huske på at det jo er det store billede der gør det... De billeder jeg har af mig selv i kjolen er heller ikke de bedste, men man skal jo huske på at det bliver helt anderledes når hår, makeup og ens specielle udstråling den dag også kommer "på".

Selvfølgelig skal du ikke have en kjole på du ikke føler er "god nok", men som sagt tror jeg de fleste har kolde fødder på et tidspunkt.

Håber du finder ud af det hele.

Camilla

0

Puha - god tråd den her.

Jeg er nemlig også kommet i tvivl.

Tænker, er det nu den?

Og så er jeg bange for at min kæreste ikke vil synes, at den er pæn. Han mener selv, at han vil synes den er pæn når bare den er på mig. Og mine veninder har overbevist mig om, at det bare ikke sker, at man kommer ind i kirken og manden tænker "Nøj hvor er den kjole grim" - sådan er det bare ikke med bryllupper....

Nå, men godt at læse at mange kommer lidt i tvivl.

0

Annonce ♥

Hej Stellah.

Er du eventuel klar til at smide et billede af den med dig i, herind på BK?

Så skal du se at du nok bliver overdænget med komplimenter, og så længe du selv havde den der wow wow følelse så går det nok alt sammen. Jeg er sikker på at din første indskydelse er den rigtige, og at din kjole er den smukkeste til netop dig.

Håber det var brugbart.

:) fra Vicki.

0

Hejsa

Jeg kan godt sætte mig i dit sted ;) Jeg havde det selv lidt sådan på et tidspunkt.. Jeg købte min i Oktober, og da jeg prøvede den i butikken var der ingen tvivl OVERHOVED ! men efter et par mdr. blev jeg også i tvivl... den ser nemli også kedelig ud, når den bare hænger.. Men så her for 2 mdr. siden var jeg inde ved min svigermor (hvor kjolen hænger) ogprøve kjolen igen, da jeg skal have ændret lidt på skørtet, og så var der ingen tvivl igen ;) Så jeg vil sige, få den på igen ;) hvis du så er i tvivl der, burde du måske overveje en anden, men jeg tror nu nok du får suget i maven igen ;)

Men sæt et billed ind af dig ;) Så er jeg sikker på at du får en masse rigtig gode tilbagemeldinger ;)

:cheerleader3::)

0

Jo da - jeg oplever også jævnligt følelsen af tvivl vedr. min kjole. Da jeg prøvede den i butikken var jeg helt sikker - men det er ved at være mange måneder siden, og man ser så mange smukke kjoler herinde, at jeg ind i mellem godt kan komme i tvivl, om det nu også var den absolut smukkeste, jeg fik købt.... :cheerleader3:

Meeen - nu er det den, det bliver - og når først man står der på dagen, og den er passet til, og håret er sat osv. - ja så skal det nok blive godt! :)

0

Hej Stellah.

Uhhh et følsomt emne....

Fik lige nyhedsbrevet, og tænkte at jeg straks skulle herind for at se hvad andre her på sitet har skrevet...

For jeg skal lige hilse at sige, at jeg har det på nøjagtig samme måde :)

Jeg var ude sammen med min mor og søster i februar for at kigge kjole. Efter at jeg havde prøvet 5 kjoler vidste jeg bare med det samme, at det skulle bare være dén!!! Men alligevel kunne jeg ikke lade være med at tænke på, at da min svigerinde s´blev gift for 2 år siden, da havde hun nok været i de første 30 kjoler, og så stod jeg bare og havde besluttet mig efter 5!!! :cheerleader3:

Min mor var så sød at tage lidt billeder af mig i de forskellige kjoler, og dem fik jeg jo så en kopi af.

Når jeg kigger på de billeder, så syns jeg virkelig bare at den kjole ser så ufattelig kedelig ud.... Piv piv!!!

Jeg har nu besluttet mig for, at jeg holder ved min første inskydelse, nemlig at jeg beholder den kjole!

For hvem ved, hvis jeg går igang med at lede på ny efter en kjole, så kan det være at jeg bare bliver endnu mere i tvivl, og at jeg står d.15/9 og slet ingen kjole har.... Det ville da være træls at skulle gå op ad kirkegulvet i en engangskedeldragt ik :loveboard:

Tanker fra Coffie

0

Annonce ♥

Ja, jeg købte min kjole i jabuar. Det var den første jeg prøvede (prøvede 3 i alt). Efter en uge, hentede jeg den i forretningen og kørte den ud til min bror hvor den hænger endnu. Jeg har kun set den en gang siden. De billeder jeg har af mig i kjolen, synes jeg er dårlige. Jeg synes ikke den er noget særligt. Når den bare hænger, synes jeg også den ser kedelig ud..

MEN jeg kan huske alle følelserne der kom væltene da jeg fik den på og så mig i spejlet. Jeg fik kuldegysninger og var ved at begynde at tude. Jeg syntes bare det var den helt rigtige.

Den er slet ikke som jeg havde forventet min kjole skulle være inden jeg prøvede den. Men jeg var 100% sikker den dag i butikken. Havde en veninde med som sagde sin mening og hun syntes også den var rigtig flot til mig.

Hvad gør jeg nu??? Jeg skal ud og prøve kjolen en dag med min veninde, som skal være brudepige. Håber det hjælper, men er ikke sikker.

Måske er det bare fordi jeg ikke har fået særlig mange rigtig positive tilbagemeldinger fra familie og venner der har set den.

Jeg har ikke lyst til at bytte/sælge den og finde en ny, for jeg havde jo de helt rigtige følelser, da jeg købte kjolen.

Sidder der nogle derude der har/prøvet at have det ligesom mig og hvad gør/gjorde I+??

Hejsa :cheerleader3:

Ved lige præcis hvordan du har det. Jeg købte min i oktober, og kan jeg gentage alt hvad du fortæller her. Jeg fik også den helt store tudetur, da jeg stod i kjole nr. 4, havde endda rystninger over hele kroppen. Det der var så mærkeligt var, at jeg havde forstillet mig, at det skulle være en helt en anden model, men det blev det bare ikke. Jeg så kjolen igen i onsdags, hvor jeg prøvede den igen, fordi den skulle rettes til....i dagene efter prøvningen, gik jeg i vildrede, for jeg kunne ikke genkende de detaljer der var på kjolen. ¨Så jeg kom til den konklusion, at det ikke var den kjole som jeg havde købt...men det var det heldigvis da...(tihi)..jeg har nu snakket med forretningen, og det er den rigtige kjole og de sagde at det tit er sådan, at man ikke husker hvordan kjolen ser ud, fra det man første gang prøvede den og til man står i den igen. Så jeg er meget lettet!

Dog går jeg nu, ligesom dig, og tænker at kjolen burde være hvid...den jeg har købt er creme, næsten beige...men, men, jeg tror jeg holder mig til den. For det første indtryk er altid det rigtige, hvad angår tøj. Så jeg vil råde dig til, at holde fast ved den kjole du har købt.

Tror du måske er ved at få kolde fødder?? For det har jeg måske også...og er det fordi at jeg ikke har det særligt godt med at være midtpunkt....det er min forlovede som ønsker et stort bryllup og da det betyder rigtig meget for ham, gør vi det.

Jeg kan kun råde dig til, at holde fast ved hvad du selv synes, og lad være med at tænke så meget på, hvad de andre synes. For det er din og din kærestes store dag og ikke de andres ;)

Håber du får det bedre.

Kram, fra bruden som skal giftes 21. juli. :)

0

Kan kun give de andre ret hop i kjolen igen og se om der ikke er sug i maven igen! Er sikker på det bare er nerver over alt det der skal ske. Håber du finder en løsning der gør dig glad :)

0

Ja, prøv den igen - så skal du bare se løjer ;)

Måske kunne du lægge nogle billeder ind af dig i kjolen?

Zillaerne plejer at kalde en spade for en spade hvis du har brug for lidt feedback...

0

Jeg har lige haft det på samme måde. Jeg har hele tiden haft en god følelse med min kjole. MEN så sagde to af mine søstre, hvorfor jeg ikke havde valgt en af de andre, som de synes var pæne :loveboard: . Så kom tvivlen som lynet fra en klar himmel.

Jeg har dog overbevist mig selv om, med lidt hjælp fra andre, at det er det bedste valg. :)

Så behold din kjole. Jeg tror på, at det den første følelse holder ved. :cheerleader3:

MVh Pernille

0

Annonce ♥

Jeg kender godt følelsen, jeg havde også kun dårlige billeder af min kjole, endda uden skørt under, og jeg blev usikker på farven og måden den sad på osv. lige indtil jeg fik taget nogle ordenlige billeder med skørt under. Nu kan jeg bare kigge på dem, hver gang jeg lige bliver i tvivl eller usikker, det hjalp i hvert fald mig utrolig meget :)

Jeg tillader mig lige at spamme din tråd med de dårlige og gode billeder :super:

Før:

post-21950-1177488186.jpg post-21950-1177488286.jpg

Efter:

post-21950-1177488328.jpg

Edited by marina29
0

Puha - god tråd den her.

Jeg er nemlig også kommet i tvivl.

Tænker, er det nu den?

Og så er jeg bange for at min kæreste ikke vil synes, at den er pæn. Han mener selv, at han vil synes den er pæn når bare den er på mig. Og mine veninder har overbevist mig om, at det bare ikke sker, at man kommer ind i kirken og manden tænker "Nøj hvor er den kjole grim" - sådan er det bare ikke med bryllupper....

Nå, men godt at læse at mange kommer lidt i tvivl.

Jeg grinte bare højt over den kommentar, for nej: Selvfølgelig tænker han ikke min kjole er grim. Men så lige scenariet for mig.. :):super:

Jeg er i øvrigt IKKe i tvivl.. Selvom jeg ikke har set min kjole siden januar ved jeg bare det er den rigtige. Det var den ikke første gang jeg prøvede den, men da jeg havde prøvet de 2 favoritter 3 gange hver, var der bare INGEN tvivl. heller ikke for min mor og min veninde

(Jeg kan ikke få downloadet billedethertil, men den findes her: http://www.linearaffaelli.com/flash/ 3. linie, 3. fra ventre. -og så er den champagnefarvet og ikke lilla..)

Er den ikke bare fed??

0

Hej

din fortælling lyder unægtelig som min..... og jeg har også flere gange tænkt på om det så var kjolen. alligevel har jeg ikke kunne vælge den fra, men tænker at det hænger sammen med at det er kjolen i ens liv. bliver af dog til stadig i tvivl og nu er der to uger til. for min vedkommende har det hjulpet at lade være m,ed at kigge på de billeder fra prøvningen som jeg ser træls ud på samt alle de andre brudekjoler her og der som også på¨hver deres måde er skønne. tror absolut at mange brude kender følelesen, men at den ikke er ensbetydende med at det er den forkerte kjole.......

prøv snart din kjole igen og jeg er sikker på tvivlen så forsvinder.... pøj pøj.

0

Tak skal i have alle sammen. je har et enkelt billede i min planlægning og jeg har også lagt flere billeder ind under "Smart i en fart" og jeg fik mange positive tilbagemeldninger fra jer. Det var jeg selvfølgelig super glad for.

Men hvis jeg må være så ærlig, så betyder min families og venners mening mere end fremmede menneskers. Regner med at jeg tager ud og prøver den i næste uge.

Rart at høre, at det er normalt at tænke sådan om sin kjole. Det troede jeg faktisk ikke. Har det allerede en smule bedre.

0

Annonce ♥

Hej

Hvor er det rart at høre, at man ikke den eneste der er så tosset at være i tvivl om sin brudekjole. Jeg har godt nok haft mange kriser, siden jeg fik lagt den til side i februar måned. Følte lidt at den blev købt lidt forhastet, da jeg fik lidt prisnedslag, og på daværende tidspunkt også følte det skulle være den! Men efterfølgende kan jeg se, at House of Brides konstant kører med udsalg...så der havde ikke været grund til at forhaste sig!!!

Men ja jeg ser også hele tiden billeder af flotte kjoler, og tænker hvorfor jeg så valgte den jeg gjorde? Har været meget fokuseret på det snit, som jeg mente ville klæde mig bedst...og har derfor ikke fået kigget efter en flot kjole i sig selv -Det var måske dumt? Men jeg er ikke så stor, og de fleste kjoler jeg prøvede, var flere numre større end mig, og så følte jeg at jeg lignede et telt. Har svært ved at forestille mig resultater (med rigtig størrelse) på forhånd. Så da jeg endeligt prøvede noget, der passede nogenlunde i størrelsen og med det rette snit, var det nok det, der gjorde udslaget. Den er rimeligt stram i figuren og der er ikke noget slæb, så når jeg ser de klassiske brudekjoler, får jeg ofte kolde fødder...men det havde sikkert ikke været mig!

Nu skal den snart sys til, men jeg skal lige finde sko og undertøj først. Er der nogle gode råd til butikker i KBH?

0

Hej piger.

I torsdags var jeg ude og prøve min kjole og jeg :cheerleader3: ELSKER :) den. Ved ikke lige hvad jeg var i tvivl om, men nu er al tvivl i hvert fald væk. Det er nok det bedste jeg længe har gjort for mig selv - altså at prøve min kjole igen.

Tak for hjælpen.

0

Det var dejligt at høre :cheerleader3:

Du er også super flot i den :)

0