Mariahønen

Stripper eller ej?!

144 indlæg i dette emne

Han synes selvfølgelig ikke det er en fed situation, men han var også godt klar over hvordan jeg ville reagere, og det havde han da lige tænkt på et split sekund. men så fortsatte "festen".

Han kan jo godt se nu at han skulle have sagt fra, og vidste det egentlig også da det stod på.

Men det glorde han ikke.

Men jeg kan da lige, for en god ordens skyld, sige at brylluppet ikke bliver aflyst.

Men samtidig har vi RIGTIG meget at arbejde med. BEGGE 2

Det er jeg super glad for at høre søde. jeg ønsker jer det bedste fremover og håber I får en dejlig bryllupsdag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lade være med at more mig lidt over denne tråd :)

Jeg synes, det er sjovt med en stripper - var faktisk lidt skuffet over at jeg ikke fik én til mit polter! Og jeg ved, at der kommer mindst en til min kærestes polter i morgen! Det kan jeg virkelig ikke hidse mig op over! Det er jo kun for sjov - drengene er jo dejligt primitive, når de kommer ud alene, og jeg er sikker på at min kærestes venner (heriblandt mine brødre) vil more sig gevaldigt over at have Jade-Lajla til at strippe under morgenmaden, som det er planen lige nu!

Det rører altså ikke mig, om der står en blondine med patterne oppe i hovedet på min kæreste. Det er jo ikke fordi, at han kaster sig frådende over hende, vel? Det er mig, han gifter sig med, og det andet er bare sjovt!

Jeg fatter virkelig ikke, hvad det er, der pisser jer af ved det... Altså hvis vennerne mener, det er noget for jeres gemal, vil bruge pengene på det og i øvrigt selv synes, det er sjovt - så go for it! Det er da kun jovt!

Jeg er helt helt enig!!

Kunne slet ikke røre mig hvis han får en stripper, herre gud.. Jeg kender da min mand og stoler på ham, ved at han nok ville blive ret rød i hovedet men ellers have det sjovt, og selvfølgelig skal han da have lov til det. Kan simpelthen ikke forstå hvorfor nogen nægter deres mænd det..Ja en kvinde smider tøjet foran ham og kaster sine bryster op i ansigtet på ham.. Men undskyld mig meget, jeg ser ikke noget slemt i det.. Ville sgu da være værre hvis hun skulle gøre det i et rum med ham alene, men her taler vi altså om et stripshow hvor der er jeg ved ikke hvor mange andre venner tilstede...

Ja det er ikke noget der kan hidse mig op.. Jeg ville bare grine af det, og håbe han havde haft det sjovt :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da så lidt :)

CatieJ: Jamen, det er da fint for dig og andre også, at I har det okay med det eller er fløjtende ligeglade. Men derfor skal man altså også respektere, at andre IKKE har det fint med det. Sådan er det bare. Vi har ikke alle den samme holdning.

- Henriette -

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville helt hundrede grine af det. Det er jo bare kroppen de ser på og så stemningen med en masse mænd, der har en go gang mandehørm. Så nej jeg ville aldrig blive pigesur. Han er jo ikke forelsket i denne stripper, han har jo friet til mig og jeg stoler 100% på Kasper

Helle

Redigeret af olsen76
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ok for mig, hvis drengene hyrer en stripper, men jeg tvivler nu på at de ikke er mere opfindsomme. MIn kæreste har fortalt om et polterabend han var til, hvor de fik frække-fadøl det er en dame der sænker sig ned over fadølshanen og vipper den med k***** Man kunne også få dobbelt frække fadøl, det var så med det andet huld... det er da klamt men også en smule komisk.

Men nej tak, ingen stripper til mig, hellere en omgang wellnes :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

INGEN stripper til mig eller min tilkommende..

Sandt det ikke er vaerre end i blade, internettet og tv, men jeg forventer at min mand ikke ser paa noget af det... Det er fint at kunne synes andre personer er sexede og laekre, men dertil at opsoege det og ligefrem ville have deres koensdele i ansigtet og smurt over hele ens kro.. Ellers tak..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er ok for mig, hvis drengene hyrer en stripper, men jeg tvivler nu på at de ikke er mere opfindsomme. MIn kæreste har fortalt om et polterabend han var til, hvor de fik frække-fadøl det er en dame der sænker sig ned over fadølshanen og vipper den med k***** Man kunne også få dobbelt frække fadøl, det var så med det andet huld... det er da klamt men også en smule komisk.

Men nej tak, ingen stripper til mig, hellere en omgang wellnes :-)

Ad, hvor klamt :cheerleader3:

- Henriette -

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ville også være total ligeglad... hvis de vil give ham en stripper så gør de bare det... jeg tror ikk på der ikke er nogen der kigger på andre selvom de er i et forhold... jeg kan sagtens se på andre mænd og sige Tillykke de er lækre... også på stranden.. det er jeg også sikker på min kæreste gør... der er sikkert mange han syntes har en total lækker krop og bryster... om han ser dem på stranden eller i byen eller får en stripper rører mig ikke... hun må sku gerne klaske brysterne op i hovedet af ham... og han må også gerne more sig og syntes hun er vildt lækker... for det er ikke kroppen han er forelsket i men selve mig... og så kan alle de piger strippere eller ej blotte sig for ham for han har kun øje for mig... vi stoler på hinanden og mener ikke man kan have et forhold uden... men det kan da aldrig nogensinde pille ved vores forhold at en pige stripper for ham på hans polterabend... det vil jeg altså ikke spilde min tid og kræfter på

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min kærestes venner spurgte mig om det var ok med en stripper til hans polterabend... næh nej det kunne de glemme alt om, sådan en gang single desperate drengerøve...

Kort tid efter var vi nogle piger der skulle på rigtig tøsetur, inkl mandestrip. Jeg ville rigtig gerne med, og måtte fortælle det til min kæreste, der bestemt ikke kunne se det fede ved at jeg skulle til mandestrip i en almindelig weekend, når der ikke engang må være strip til hans polterabend...

Jeg endte med at tage afsted, med en forklaring om at mandestrip er noget helt andet. Det er jo hyle morsomt og kvindestrip er klamt.. Forklaring godtaget.

Efter endt tøsetur fik vi fremkaldt billeder og min kæreste kiggede med.. Stripper-bodytequila, hund i halsbånd, lapdance etc. Behøver jeg forklare mere??

Ris til egen bagdel..

Vi er nu noget til enighed om (eller min kærestes venner blev enige om) at en stripper til hans polterabend er helt fint - med lapdance osv (det diskuterer vi stadig), men aftalen er at det er ok med mig at at der kommer en stripper..

Men kun en stripper - ikke en prostitueret der er hyret til at danse/klemme bryster/vrikke underliv..

Ja ja moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt.

Ej come on du kan sku da ikke selv tage ind og se mandestrip og så ikke synes at manden må have en stripper med til sit polterabend.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med dig Nina

Jeg synes dog absolut ikke at mande strip er specielt fedt, en over pumpet mand smurt ind i olie fra top til tå- bwadr

Så foretrækker jeg godt nok at se Michael smide tøjet og vifte med javertussen. men skulle gutterne finde på at arrangere strip for ham, så fred være med det, bare jeg slipper

Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg tror ikke at jeg vil vide det, da jeg er utrolig jalou, jeg har nu heller ikke selv lyst til at have en mandelig stripper, da jeg syntes at det er utrolig uintresante, men at han skal have en, jeg vil prombe sige nej ingen tivel om det :easter1:

:smilie_oster02: louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det rører mig overhovedet ikke hvis Rasmus får en stripper til hans polterabend - kender jeg hans venner ret bliver det nærmere en polter-weekend med flere halvnøgne damer :thumbsupsmileyanim: Jeg ved dog at de aldrig ville lade det gå over stregen, så jeg er 100 % tryg.

Hans forlover, der også arrangerer det, har været så sød at tage en snak med mig om det. Hvordan har jeg det med strippere, hvor længe må det vare (mere end en aften eller ej), osv. Super fedt, da jeg ved han respekterer mine indput :thumbsupsmileyanim:

Tilgendgæld vil jeg helst slippe for en mandlig stripper til min, synes slet ikke det er interessant. Olie-indsmurt mand der vrikker til musik? Ej... Skal jeg have en stripper skal det være en kvindelig, det er trods alt mere sensuelt, men jeg er nu helst fri ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det rører mig overhovedet ikke hvis Rasmus får en stripper til hans polterabend - kender jeg hans venner ret bliver det nærmere en polter-weekend med flere halvnøgne damer :cheerleader3: Jeg ved dog at de aldrig ville lade det gå over stregen, så jeg er 100 % tryg.

Hans forlover, der også arrangerer det, har været så sød at tage en snak med mig om det. Hvordan har jeg det med strippere, hvor længe må det vare (mere end en aften eller ej), osv. Super fedt, da jeg ved han respekterer mine indput :thumbsupsmileyanim:

Tilgendgæld vil jeg helst slippe for en mandlig stripper til min, synes slet ikke det er interessant. Olie-indsmurt mand der vrikker til musik? Ej... Skal jeg have en stripper skal det være en kvindelig, det er trods alt mere sensuelt, men jeg er nu helst fri ;)

ha ha du er sej :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det rører mig overhovedet ikke hvis Rasmus får en stripper til hans polterabend - kender jeg hans venner ret bliver det nærmere en polter-weekend med flere halvnøgne damer :cheerleader3: Jeg ved dog at de aldrig ville lade det gå over stregen, så jeg er 100 % tryg.

Hans forlover, der også arrangerer det, har været så sød at tage en snak med mig om det. Hvordan har jeg det med strippere, hvor længe må det vare (mere end en aften eller ej), osv. Super fedt, da jeg ved han respekterer mine indput :thumbsupsmileyanim:

Tilgendgæld vil jeg helst slippe for en mandlig stripper til min, synes slet ikke det er interessant. Olie-indsmurt mand der vrikker til musik? Ej... Skal jeg have en stripper skal det være en kvindelig, det er trods alt mere sensuelt, men jeg er nu helst fri ;)

Sådan har jeg det også, mandestrip virker bare... uelegant! (Men det kan noget kvindestrip søreme også være :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det rører mig overhovedet ikke hvis Rasmus får en stripper til hans polterabend - kender jeg hans venner ret bliver det nærmere en polter-weekend med flere halvnøgne damer :cheerleader3: Jeg ved dog at de aldrig ville lade det gå over stregen, så jeg er 100 % tryg.

Hans forlover, der også arrangerer det, har været så sød at tage en snak med mig om det. Hvordan har jeg det med strippere, hvor længe må det vare (mere end en aften eller ej), osv. Super fedt, da jeg ved han respekterer mine indput :thumbsupsmileyanim:

Tilgendgæld vil jeg helst slippe for en mandlig stripper til min, synes slet ikke det er interessant. Olie-indsmurt mand der vrikker til musik? Ej... Skal jeg have en stripper skal det være en kvindelig, det er trods alt mere sensuelt, men jeg er nu helst fri ;)

Sådan har jeg det også, mandestrip virker bare... uelegant! (Men det kan noget kvindestrip søreme også være :thumbsupsmileyanim: )

Uelegant er SÅ godt et ord! Og med kvindestrip afhænger det også MEGET af hvordan det laves.. har set en del (har trods alt være soldat en del år og deltaget til et par fester og julefrokoster) og ´nogengange er det ADR, men det andre gange kan være ret flot... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det rører mig overhovedet ikke hvis Rasmus får en stripper til hans polterabend - kender jeg hans venner ret bliver det nærmere en polter-weekend med flere halvnøgne damer :cheerleader3: Jeg ved dog at de aldrig ville lade det gå over stregen, så jeg er 100 % tryg.

Hans forlover, der også arrangerer det, har været så sød at tage en snak med mig om det. Hvordan har jeg det med strippere, hvor længe må det vare (mere end en aften eller ej), osv. Super fedt, da jeg ved han respekterer mine indput :thumbsupsmileyanim:

Tilgendgæld vil jeg helst slippe for en mandlig stripper til min, synes slet ikke det er interessant. Olie-indsmurt mand der vrikker til musik? Ej... Skal jeg have en stripper skal det være en kvindelig, det er trods alt mere sensuelt, men jeg er nu helst fri ;)

Sådan har jeg det også, mandestrip virker bare... uelegant! (Men det kan noget kvindestrip søreme også være :thumbsupsmileyanim: )

Uelegant er SÅ godt et ord! Og med kvindestrip afhænger det også MEGET af hvordan det laves.. har set en del (har trods alt være soldat en del år og deltaget til et par fester og julefrokoster) og ´nogengange er det ADR, men det andre gange kan være ret flot... ;)

ENIG - mænd som stripper kan være sådan rigtig "corny" - plat altså og kvinder er bare meget forskelligt. F.x sådan noget med at smide de nedre dele op i ansigtet og sådan - mig ikke forstå - og så engang en der legede med stearin :td: slet ikke forstået!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer