RixenPrixen

Flade sko kan godt være bryllupssko!!!

58 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op en masse flotte sko!! :thumbsupsmileyanim: Det må jeg nok sige.

Jeg har købt nogle med hæl, de var de eneste jeg kunne passe ordentligt. Så jeg skal lære at gå med hæl. Jeg ville ønske at de var uden, men det lykkedes altså ikke for mig at finde nogen.

Men manden er 2 meter høj, og jeg er 170, så det gør jo ikke noget med en hæl!! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Her gik jeg faktisk rundt og troede, at jeg nok var den eneste kommende brud, der a) ikke har lyst til at vakle rundt på høje hæle (uanset hvor sexede de så end kan se ud på andre med og især dem med "små" fødder), b) der er bløde og rare at have på, c) med glat sål, så man kan danse, d) der ikke koster en Zxilion og d) som jeg kan bruge bagefter...

Jeg over en laaaaaang periode brugt TIMER på nettet og oset i butikker (især her op til konfirmationerne) for at finde et egnet par. Og så skete det i fredags :thumbsupsmileyanim: (Faktisk mens jeg ikke havde øje for det, men var ved at lede efter et par nye sommersandaler str. 21 til min 14 mdr. gamle datter, der går og netop er vokset ud af sine første sandaler... det skal bemærkes at det stort set er et lige så håbløst projekt, da børnesandaler ikke er noget skobutikker får hjem løbende...støn!)

Men så var de der! Først stod de der på hylden og så lidt forlegne ud, syntes jeg - men så prøvede jeg dem på, de var helt fantastiske. Det samme var prisen: 699,- kr. også endda købt på Forbrugsforeningen :thumbsupsmileyanim:

Postet billede

Mærket "Andiamo - Trends & Design" er italiensk, og skoene er købt i Stenløse Center i "Center Sko". De er str. 42, og skindet er handskeblødt! Selve hælen er 35 mm.

Jeg har købt en guldcreme fra "Woly", og så har jeg planer om at give skoene et mere råt look, patina om du vil, når dagen er omme. Guldcremen koster 40 kr., og er fra Stenløse Center, dog en anden skobutik "Shoeline".

Glad hilsen fra

Mette og hendes fødder!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: HURRA for flade sko!

Jeg er 178 cm og skal HELT SIKKERT også i flade sko til mit bryllup. Det kan jo stadigvæk være feminint - selv om det er fladt!

Jeg har dog ikke fået købt dem endnu... har heller ikke købt kjolen endnu, og der er kun 56 dage til vielsen :thumbsupsmileyanim:

Er der nogen der har et godt foreslag til sko?

Jeg bor ved Aalborg - men kan også købe over nettet....

KH Janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim: HURRA for flade sko!

Jeg er 178 cm og skal HELT SIKKERT også i flade sko til mit bryllup. Det kan jo stadigvæk være feminint - selv om det er fladt!

Jeg har dog ikke fået købt dem endnu... har heller ikke købt kjolen endnu, og der er kun 56 dage til vielsen :(

Er der nogen der har et godt foreslag til sko?

Jeg bor ved Aalborg - men kan også købe over nettet....

KH Janni

Hej Janni

Hvilken størrelse er du ude efter?

Og er det guld sølv eller hvid/creme vi snakker? For så vil jeg da lige holde øje, købte det FLOTTESTE par små sandaler i Spanien, men det er med strip imellem storetå og den tå ved siden af - hvad den så end hedder ??? Lange tå ??? :bearhug::bearhug: :wacko:

Det er jo så en str. 37, men hvis jeg skulle giftes sådan en for snarlighed, så sku de i hvert fald bruges. (Det skulle da lige være i undtagelse af, at sådan et bryllup er en så udemærket undskyldning for at købe et par nye) :bearhug:

Og så er de dejligt flade ;) Og hos "os" er manden også godt høj 188 så ingen problem der :bearhug::):bearhug:

Høje stilletter til kirken og til efterfølgende billeder (løfter numsen så godt og giver en fantastisk holdning) og så flade til festen og til dans ud på de sene natte timer :(

Venligst Kirstine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan man da sagtens!!!! Jeg er selv 180 og det er min kommende mand også, så den står også på flade sko til mig.

Og når man nu vælger en flad sko er det flot at man vælger en der er lidt speciel så man kompenserer for der ikke er hæl på. Det kan man vist godt sige at det gør din sko. Den er utrolig smuk.

Jeg kigger efter lidt af det samme :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super traad det her...

Jeg har selv de samme overvejelser, da jeg er 180 hoej og min kaereste er 178 ...dvs. jeg maa hellere finde nogle flade sko. Kan rigtig godt lide de sko, som I viser frem her..godt at vide, at der findes flotte flade sko, som kan bruges til bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Her gik jeg faktisk rundt og troede, at jeg nok var den eneste kommende brud, der a) ikke har lyst til at vakle rundt på høje hæle (uanset hvor sexede de så end kan se ud på andre med og især dem med "små" fødder), b) der er bløde og rare at have på, c) med glat sål, så man kan danse, d) der ikke koster en Zxilion og d) som jeg kan bruge bagefter...

Jeg over en laaaaaang periode brugt TIMER på nettet og oset i butikker (især her op til konfirmationerne) for at finde et egnet par. Og så skete det i fredags :thumbsupsmileyanim: (Faktisk mens jeg ikke havde øje for det, men var ved at lede efter et par nye sommersandaler str. 21 til min 14 mdr. gamle datter, der går og netop er vokset ud af sine første sandaler... det skal bemærkes at det stort set er et lige så håbløst projekt, da børnesandaler ikke er noget skobutikker får hjem løbende...støn!)

Men så var de der! Først stod de der på hylden og så lidt forlegne ud, syntes jeg - men så prøvede jeg dem på, de var helt fantastiske. Det samme var prisen: 699,- kr. også endda købt på Forbrugsforeningen :bearhug:

Postet billede

Mærket "Andiamo - Trends & Design" er italiensk, og skoene er købt i Stenløse Center i "Center Sko". De er str. 42, og skindet er handskeblødt! Selve hælen er 35 mm.

Jeg har købt en guldcreme fra "Woly", og så har jeg planer om at give skoene et mere råt look, patina om du vil, når dagen er omme. Guldcremen koster 40 kr., og er fra Stenløse Center, dog en anden skobutik "Shoeline".

Glad hilsen fra

Mette og hendes fødder!

De er simpelthen for fede!!! Og så lige i den rigtige størrelse!

Jeg bliver nødt til at tage til Stenløse!

Tillykke med dem.

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Høje stilletter til kirken og til efterfølgende billeder (løfter numsen så godt og giver en fantastisk holdning) og så flade til festen og til dans ud på de sene natte timer :thumbsupsmileyanim:

Venligst Kirstine

Problemet er bare, at kjolen bliver tilpasset i længden til den højde sko du skal have på. Hvis du skifter til flade sko efter kirken, og kjolen er tilpasset stilletterne, så kommer du til at vade i kjolen. Medmindre der findes en smart måde at "hejse" kjolen op på?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flade sko kan nemlig godt være brudesko! Det er mine også, og nogle rigtigt finde nogle af slagsen. Her er de :thumbsupsmileyanim:

Hej Mette!

De er godt nok fine - må jeg spørge hvor du har købt dem?

(overvejer nemlig at have hvide sko på i kirke, og så guldskoene bagefter)

Mvh

Rikke

Ja ud med sproget Mette :bearhug: Jeg synes også de er :bearhug: flotte...Hvor har du købt dem?!?...Og har de evt. et navn?

:bearhug: Mia

Nej, hvor pinligt, jeg ikke har fået svaret på denne og nu er det sikkert ALT for sent :bearhug: Men altså here goes: de kostede 1100 kr. hos Panayotis i Vejle. De hedder vistnok Una (el. noget i den stil), der var ikke så mange sko at vælge imellem i den forretning så det er ikke så svært at finde dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Her gik jeg faktisk rundt og troede, at jeg nok var den eneste kommende brud, der a) ikke har lyst til at vakle rundt på høje hæle (uanset hvor sexede de så end kan se ud på andre med og især dem med "små" fødder), b) der er bløde og rare at have på, c) med glat sål, så man kan danse, d) der ikke koster en Zxilion og d) som jeg kan bruge bagefter...

Jeg over en laaaaaang periode brugt TIMER på nettet og oset i butikker (især her op til konfirmationerne) for at finde et egnet par. Og så skete det i fredags :thumbsupsmileyanim: (Faktisk mens jeg ikke havde øje for det, men var ved at lede efter et par nye sommersandaler str. 21 til min 14 mdr. gamle datter, der går og netop er vokset ud af sine første sandaler... det skal bemærkes at det stort set er et lige så håbløst projekt, da børnesandaler ikke er noget skobutikker får hjem løbende...støn!)

Men så var de der! Først stod de der på hylden og så lidt forlegne ud, syntes jeg - men så prøvede jeg dem på, de var helt fantastiske. Det samme var prisen: 699,- kr. også endda købt på Forbrugsforeningen :bearhug:

Postet billede

Mærket "Andiamo - Trends & Design" er italiensk, og skoene er købt i Stenløse Center i "Center Sko". De er str. 42, og skindet er handskeblødt! Selve hælen er 35 mm.

Jeg har købt en guldcreme fra "Woly", og så har jeg planer om at give skoene et mere råt look, patina om du vil, når dagen er omme. Guldcremen koster 40 kr., og er fra Stenløse Center, dog en anden skobutik "Shoeline".

Glad hilsen fra

Mette og hendes fødder!

De er simpelthen for fede!!! Og så lige i den rigtige størrelse!

Jeg bliver nødt til at tage til Stenløse!

Tillykke med dem.

:bearhug:

Hejsa

Jeg ved ikke om de har så mange i den størrelse, men hvis du gerne vil have nogle flere produktoplysninger, så kan jeg tage et billede af de oplysninger, som står på skotøjsæsken - det kan evt. hjælpe, hvis du vil prøve at forhøre dig andre steder...

:0) Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudesko er vel "bare" de sko en brud har på til sit bryllup. :thumbsupsmileyanim:

Høje lave røde, lyserøde eller hvad de nu er - de skal bare passe,

så man kan danse hele natten. :bearhug:

Jeg får ondt i fødderne i flade sko, så for mit vedkommende skal der være i hvert fald lidt hæl på,

og da min kæreste (det bliver ham nemlig ved med at være!) er ca 25 cm højere end mig, har jeg ingen bekymringer

og kan købe de sko, jeg synes passer til min kjole - og til mig.

Der er godt nok mange søde/flotte flade sko i denne sommer.

I har vist vist det brede udvalg her.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Høje stilletter til kirken og til efterfølgende billeder (løfter numsen så godt og giver en fantastisk holdning) og så flade til festen og til dans ud på de sene natte timer :thumbsupsmileyanim:

Venligst Kirstine

Problemet er bare, at kjolen bliver tilpasset i længden til den højde sko du skal have på. Hvis du skifter til flade sko efter kirken, og kjolen er tilpasset stilletterne, så kommer du til at vade i kjolen. Medmindre der findes en smart måde at "hejse" kjolen op på?

Ja, men sådan en hægte indvendig er fantastisk, og så et ekstra "ryg" op ad, til når bryllupsvalsen skal danses ;)

Jeg synes i hvert fald det er smart, meen... Man kan som regel ikke selv gøre det - så man ska have mor/svigermor med ud bagved til ligt og fikse det ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Høje stilletter til kirken og til efterfølgende billeder (løfter numsen så godt og giver en fantastisk holdning) og så flade til festen og til dans ud på de sene natte timer :huh:

Venligst Kirstine

Problemet er bare, at kjolen bliver tilpasset i længden til den højde sko du skal have på. Hvis du skifter til flade sko efter kirken, og kjolen er tilpasset stilletterne, så kommer du til at vade i kjolen. Medmindre der findes en smart måde at "hejse" kjolen op på?

Ja, men sådan en hægte indvendig er fantastisk, og så et ekstra "ryg" op ad, til når bryllupsvalsen skal danses ;)

Jeg synes i hvert fald det er smart, meen... Man kan som regel ikke selv gøre det - så man ska have mor/svigermor med ud bagved til ligt og fikse det ;)

Jeps - den er smart sådan en ophægtning :thumbsupsmileyanim: Men løfter den også det forreste af kjolen? (måske et dumt spørgsmål.........men jeg undrer mig :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hejsa.

jeg syntes det er super fedt med den tråd, er bare heller ikke god til hæle så mine sko skal også være flade.

har desværre bare ikke fundet nogle endnu.

skal prøve kjole igen om en månede så der skulle de gerne være købt så den kan blive lagt lidt op. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor skægt at "møde" en brud på samme højde som én selv - jeg er også 180 :) Meeeeeen, meget glad for høje hæle :rolleyes: Denned ag bliver det dog kun 5 - 7 cm ca, da jeg gerne vil ha' en tydelig forskel mellem mig og manden på denne dag :wink: Han er en hel del højere end mig, men tager jeg 10 cm. hæle på er forskellen ikke så stor... Og elsker at føle mig som den "lille" :rolleyes: Men sku jeg i et par flade ville det nok blive noget i nærheden af dette:

post-54132-0-33715700-1340827430.jpg

De kan findes her - http://www.brandos.dk/menbur/carmichael-04566-04/a30673

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer