Samsø

ALEXANDRA & JESPERS DEJLIGE BRYLLUP D.28 APRIL 2007 SAMSØ

212 indlæg i dette emne

:loveflag: Hej på er alle dejlige BK piger ! -HAHA-

Nu vil jeg prøve at fortælle om min dejlige dag d. 28/04-2007 .

Vi vågnede kl 06.00 og kunde ikke sove mere (jeg hade mave krampe) så vi stod op fik lavet morgenmad som vi spiste sammen med hvores børn og min mor Ankie som var kommet fra Sverige om torsdagen sammen med hendes mand Leif og min lille bror Daniel og hans kærste Sandra de sov på mine svigerforældres sted hvor reception og festen også skulle holdes .

Efter vi hade spist morgenmad blev min mor hented af min svigerfar Jacob ,hun skulle hjem og pynte kirken sammen med min svigermor Ane .

Jesper og min søn Johannes kørte også afsted , men Johannes skulle først til golftræning imens han trænede var Jesper (han er greenkeeper på Samsø golf klub) på arbejde han skulle flytte håller på golfbanen , han kunde ju lige så godt arbejde når sønnen trænede . :kiss:

Min datter Naja og jeg blev hjemme og væntede på min veninde Lotte som er frisør til at gøre os klar til den store dag .

Lotte kom kl.10.00 hun skulle sminke mig og sætte hår på Naja og mig .

Indtil videre hade jeg været rolig men så ringede min veninde Jessica fra Sverige som skulle ha været med men hendes søn skulle konfirmeres samme dag så hun kunde ikke komme , når jeg hørte hendes stemme brød jeg helt sammen og begynde at stortude :loveflag::iloveyou::bearhug: men vi fik en god snak og det var ju dejligt .

Kl. 11.30 kom min veninde Helle med frokost til os og vi spiste sammen det var bare så hyggeligt ,hun kunde ikk stanne ræt længe da hun skulle hjem og pyntes og bagefter hente (Coach) Lajla ved færgen som var så dejlig at hun kom til globryllup på Samsø sel om vi aldrig har truffet hinanden før så føltes det som vi altid har kent hinanden :loveboard: .

kl. 13.00 fik jeg kjolen på då blev jeg bare så nervøs og fik mega ondt i maven , Naja fik også sin på hun var bare så smuk .

Kl.13.15 kom mine sønner Robert og Johannes, de skulle køre med os hen til kirken de var bare så flotte i sine jakke sæt .

Kl.13.30 kom bilen som skulle køre os i kirken da vi gik ud i bilen begynte det at regne lidt , det var ju heldigt da det betyder held at det kommer vand i brudens hår så bliver man vist rig .

Så kørte vi asted alle sammen til Onsbjerg kirke hvor vi skulle viges kl.14.00 :bed: vi var kommet lidt for tidligt asted så vi var nød til at side og vænte 10 min i bilen et stykke vej fra kirken det var ikke en rar førnæmmelse hade bare så mange sommerfugler i maven så det hjalp ju ikke på det at man skulle vænte .

Så ankom vi til kirken kl. 14.02 fik aregeret kjole børn og det hele inde dørrerne blev lukket op til kirken ,da de blev det var jeg lige ved at bryde sammen igen så jeg blev nød til at kigge op i kirke loftet før at ikke begynde at græde , men jeg så Lajlas smilende ansikte og det var ju rigtig dejligt . :heart:

Og så gik det igang med turen op til alteret og kysset :kiss: fra Jesper hvor vi så sad over for hinanden , jeg kunde næsten ikke kigge på Jesper eller nogen anden så ville jeg begynde at græde igen så jeg var nød til att kigge ud af vinduet .

Så blev det sunget præsten hølt tale vi blev viget fik ring på og KYSSEDE :hug: hinanden det var bare så dejligt .

Det er mange ting jeg ikke husker i kirken før jeg var bare så nervøs men det er andre der gør og kan fortælle mig det .

Hvis i er nået her til vil jeg bare sige mange tak og godt klaret og håber at i har kunnet læse min Svensk/Danske fortælling .

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveflag: BILLEDER FRA VORES DEJLIGE DAG -HAHA-

Her er så min søde frisør som ville prøve at trylle mig om til en smuk brud , det bliver meget svært :loveboard: .

Så her ser man altså ud når man er i hænderne på en sminkøs i må ikke blive bange . :loveflag:

post-20781-1178005287.jpg

post-20781-1178005327.jpg

post-20781-1178005343.jpg

post-20781-1178005356.jpg

post-20781-1178005369.jpg

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt, at jeg har gjort det en gang før, men en god gerning kan ikke gøres for tit, så der...

-HAHA-:loveboard:Tillykke med brylluppet! :loveflag::iloveyou:

Har allerede nydt de billeder, som Lajla har lagt ind!

Glæder mig til at se mere :loveflag:

Tak Anita ! :bearhug:

Det er på vej , det er bare så svært at formulera sig Dansk så det bliver nok medst billeder .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved godt, at jeg har gjort det en gang før, men en god gerning kan ikke gøres for tit, så der...

:loveboard::loveflag:Tillykke med brylluppet! :iloveyou::bearhug:

Har allerede nydt de billeder, som Lajla har lagt ind!

Glæder mig til at se mere -HAHA-

Tak Anita ! :kiss:

Det er på vej , det er bare så svært at formulera sig Dansk så det bliver nok medst billeder .

Ved du hvad, du tager bare den tid du skal bruge, søde :loveflag: Jeg kender det godt, når jeg selv skal skrive noget på tysk. Det tager bare sin tid.

Forventningens glæde er jo alligevel den største :heart::kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa!

Hvor er det sjovt at se billeder! Älsker sådan noget... Dejligt at höre at I har haft en god dag :loveflag:

Havde I blandet bordsplacering, altså svenskere mellem danskere???

Det tror jeg nemlig vi skal ha, mon ikke de godt kan snakke samman efter et par glas på trods af sprogvanskeligheder??? :smolf:

Nu ska jeg ud og löbeträne lidt. ÖV ÖV.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveflag:

Nu bliver jeg nød til at holde en PAUSE min hånd sover og er iskold har nok sidet for længe ved computern -HAHA-:loveboard:

Men jeg vænder tilbage når jeg kan bruge hånden igen :loveflag::iloveyou:

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes:BILLEDER FRA VORES DEJLIGE DAG :cheerleader3:

Her er vi så mig og vores DEJLIGE børn Robert , Johannes og Naja :cheerleader3:

Inden vi skulde afsted til kirken . http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif

post-20781-1178041067.jpg

post-20781-1178041087.jpg

post-20781-1178041112.jpg

post-20781-1178041126.jpg

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3:BILLEDER FRA VORES DEJLIGE DAG :cheerleader3:

Så bliver vi hented af en gammel veteraner http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif jeg ser lidt mut ud men det er fordi at det begynte at regne når vi kom ud og det syntes jeg bare var så TRÆLS :cheerleader3:men heldigvis blev vejret bedre :rolleyes:

post-20781-1178041616.jpg

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen I er ser bare så fantastiske ud alle 4!

:cheerleader3: Jeg glemte vist at fortælle dig, at jeg synes, din buket er SÅ flot, Alexandra! :cheerleader3:

:rolleyes:Tak Anita !

Det er min veninde Gitte som har lavet den , hun lavede også min datters blomster kurv alle knaphulsblomster , borddekorationerna og en buket til Jespers farfars grav .

Her er billederne på brudbuketten ,Najas kurv og borddekorationerna http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif

post-20781-1178045865.jpg

post-20781-1178046123.jpg

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen I er ser bare så fantastiske ud alle 4!

:cheerleader3: Jeg glemte vist at fortælle dig, at jeg synes, din buket er SÅ flot, Alexandra! :cheerleader3:

:rolleyes:Tak Anita !

Det er min veninde Gitte som har lavet den , hun lavede også min datters blomster kurv alle knaphulsblomster , borddekorationerna og en buket til Jespers farfars grav .

Her er billederne på brudbuketten ,Najas kurv og borddekorationerna http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smilie_flagge14.gif

Sikke nogle flotte bordkort!!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen I er ser bare så fantastiske ud alle 4!

:cheerleader3: Jeg glemte vist at fortælle dig, at jeg synes, din buket er SÅ flot, Alexandra! :cheerleader3:

:cheerleader3:Tak Anita !

Det er min veninde Gitte som har lavet den , hun lavede også min datters blomster kurv alle knaphulsblomster , borddekorationerna og en buket til Jespers farfars grav .

Her er billederne på brudbuketten ,Najas kurv og borddekorationerna :rolleyes:

Sikke nogle flotte bordkort!!!!!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Ja synts du ikke !!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif det var en sød BK pige som ga mig ideèn er hun ikke bare dejlig :rolleyes:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: Først et stort tillykke med brylluppet i lørdags :cheerleader3:

Hvor ser i bare rigtig flotte ud allesammen - og virkelig god sammensætning.

I passer rigtig godt sammen :cheerleader3:

Vi vil se flere billeder :cheerleader3::cheerleader3:

:cheerleader3: Hanne !

Jeg er bare hel vild med min mand :cheerleader3: (nej vor lyder det mærkligt at sige min mand efter vi har været sammen i 13 år)

og hvores dejlige børn .

Det kommer flere billeder bare rolig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif , det er ju bare det bedste at få lov til at vise vilken dejlig dag vi fik :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:rolleyes:BILLEDER FRA VORES DEJLIGE DAG :cheerleader3:

Her er så Robert og mig på vej op af kirke gulvet .

Hvis i kigger lidt længre ned af gangen så ser i dejlige Coach Lajla i gul jakke som var til globryllup hos mig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

post-20781-1178053556.jpg

post-20781-1178053572.jpg

post-20781-1178053583.jpg

Redigeret af Samsø
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer