pipan

Stor pige i brudekjole

44 indlæg i dette emne

Ja så fik jeg endelig taget billeder af mig i min kjole. Nåede det ikke første gang da jeg prøvede, men nu ved første besøg hos skrædderen.

Jeg har virkelig været meget bekymret for det med brudekjole og har været enormt bange for at komme til at ligne en kæmpe marrengs eller softice......men sys jeg har fået noget der er okay når man nu er en stor pige som skal giftes.

Se bort fra hår, ansigtsudtryk mv.......er ikk til det der m at bli fotograferet.......

post-21508-1178005556.jpg

post-21508-1178005598.jpg

Kan ikke finde ud af nu om jeg sys der skal den der halterneck på altså ???

post-21508-1178005679.jpgpost-21508-1178005679.jpg

Knus Pia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså, jeg synes også, at du ser fantastisk ud! -HAHA-

Ja, jeg kan heller ikke svare dig på, om det er bedst med halterneck eller ej. Det må der være andre, der er mere eksperter, der kan bedømme :loveflag:

Et fantastik billede, det med dit gudbarn! Ser fedt ud med barn i forgrunden og dig i baggrundet, :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min umiddelbare tanke var, at den passer godt til dig den kjole. Kan godt lide de krydsende lag foran.

Jeg synes nok, at den er pænest uden halterneck. Halternecken får ligesom dit skulder/hals/brystområde til at se for "sammenpresset" ud.

Det ser til gengæld lidt nøgent uden halterneck - men tror det løser sig, hvis du får en halskæde på.

Tror også kjolen vil være sød med et (ikke for tungt) sjal.

Et rigtig godt kjolevalg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er dit gudbarn dog nuttet. Sikke en lille charmør... -HAHA-

Sød kjole til dig. Men jeg tænkte på, om det måske kunne være pænt med nogle tynde stropper istedet for halterneck. Det tror jeg vil se pænt ud til dig. Jeg synes, det er en flot kjole. Jeg er helt enig med 'rosen' om, at selv om du er en stor pige, har du både barm og talje :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes også, at det er en rigtigt flot kjole til dig. Jeg kan tilgengæld godt life halternecken, men måske stropperne bare skulle være nogle fine tynde stropper omkring halsen?

Kjolen passer nemlig rigtigt godt til din figur - talje og barm, som de andre piger siger - det er dét, mændene vil ha ;o)!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min umiddelbare tanke var, at den passer godt til dig den kjole. Kan godt lide de krydsende lag foran.

Jeg synes nok, at den er pænest uden halterneck. Halternecken får ligesom dit skulder/hals/brystområde til at se for "sammenpresset" ud.

Det ser til gengæld lidt nøgent uden halterneck - men tror det løser sig, hvis du får en halskæde på.

Tror også kjolen vil være sød med et (ikke for tungt) sjal.

Et rigtig godt kjolevalg.

´Hej Pipan! :iloveyou:

Jeg må indrømme at jeg er enig heri...meget enig! :loveflag:-HAHA-:kiss:

Du bliver for massiv med halternecken på, den laver for meget fokus på barmen og får dit skulder parti til at virke bredere og det er der sjældent nogen der har behov for :loveflag:

Tror nu også det ville være fint med et tyndt sjal, eks. af chiffon ligesom lagene på din kjole..det ville også give en flot sammenhæng og ikke gør dig for bar foroven hvis du nu også selv synes du mangler et eller andet der... Jeg synes som regel selv at hvis man har kraftige arme, at det er flot med et lille sjal eller lignende... :bearhug:

Synes kjolen sidder utrolig flot på dig. Jeg må indrømme at jeg faktisk er ret overrasket... :heart: du er jo en stor kvinde, men hold da op du kan bære den. :kiss: .der er jo ikke en eneste mavedelle eller lignende ved taljen, den sidder simpelthen som den skal.. :carrot: .fremhæver og skjuler de rigtige steder....du har jo talje i den kjole!! :hug::loveboard:

Desuden synes jeg den sidder enormt flot på ryggen...den trykker slet ikke ind eller andet, men sidder flot til...og selv bagfra fremhæves dín talje.

Det er en flot kjole med et flot slæb og nogle fine detaljer....den er sku flot!!! Og den er flot til dig...den kan du godt bære med stolthed!!!!!!!

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kjolen klæder dig rigtigt godt.

Om der skal være halterneck på kommer meget an på hvilke smykker du gerne vil have på. Hvis du vælger en tynd kæde med vedhæng vil det nok være en fordel at få den sat på, men den er absolut ikke nødvendig, du ser flot og høj nok ud uden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er rigtig flot kjole du har fundet -og den sidder godt på dig, fremhæver de rigtige steder - kan godt lide det lag stof der er ved maven, det fremhæver din talje...

Deb kan du godt være glad for

jeg synes det er flot med hacklerneck, men det er jo smag og behag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super flot kjole! Den er virkelig DIG! Mht. halterneck blev jeg selv rådet til at vælge og få sat en på da det netop tager fokus fra armene og gør at man synes højere http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif dog syntes jeg din halterneck ser lidt bred ud, måske man kunne prøve med en tyndere?

men alt i alt WOW smuk smu kjole :rolleyes::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer