Mia S.

Vores dejlige bryllup

92 indlæg i dette emne

Endelig har jeg fået lidt til en lille beretning, så må vi se hvor langt jeg når i aften...

Optakten til den store dag startede allerede fredag eftermiddag, da Steen K kørte mig til toget efter arbejde. Han satte mig af på stationen, med det sidste kys og "jeg elsker dig" som ugifte. I toget på vej til mine forældre, fik jeg rig mulighed for, at tænke en masse tanker om der kunne gå galt - typisk mig at tænke den slags...

I Greve blev jeg hentet af min stedfar. Vi skal lige hente deres personbil, der hvor min mor er til frisør. Jeg får tiden om eftermiddagen til at gå med lidt BK, og ren afslapning. Om aftenen tager mine forældre mig med ud at spise på en lille hyggelig restaurant i Mosede Havn. Det er et gammelt nedlagt røgeri, som er lavet om til restaurant - det var rigtigt hyggeligt. Jeg sørger for, at spise og drikke rigeligt, nerverne er heldigvis i bero!

Efter middagen kører vi hjem og vi ser lidt TV... Jeg går i seng omkring klokken 22.30, og falder forholdsvis hurtigt i søvn (det skyldes nok de Baldrian-piller jeg spiser inden.....) I løbet af natten er jeg vågen nogle gange og fra ca klokken 6, er det ret begrænset med søvn jeg får! Omkrimg klokken 8.15 står jeg op og går i bad.

Mine veninder ankommer klokken 9.40 og vi spiser hyggelig brunch - det er dog ikke så meget der ryger ned hos mig...

Her er lige et morgenbillede, min søde veninde Bonnie (til højre) og jeg (med en kold):

post-20319-1178047691.jpg

læg liiige mærke til stakken af kleenex ;)

Redigeret af Mia S.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken 10.40 ringer telefonen... det er frisøren, der vil vied hvor jeg bliver af... Fåååååååårk.... Så må vi lyn-hurtigt afsted. Tænk engang da jeg får lavet tiden om, glemmer hjeg fuldstændig at lytte efter det nye tidspunkt, det var en time før, og ikk kun den halve time som jeg troede!!!

Nå, men afsted til frisøren kommer vi da, omend en del forsinket http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/oops.gif

Her er lige et af håret

post-20319-1178048180.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter frisøren havde vi jo lige pludselig ikke så meget til tilbage, så det var fluks hjem og lægge make-up, spise lidt mere (som om......) og i kjolen, samt styre nerverne, der for alvor i panikken over den mistede tid, meldte sig....!

Her er lige et billede fra da vi kommer kjolen på. Det er min veninde, der er i gang med at knappe alle mine knapper bag på kjolen

post-20319-1178048862.jpg

Efter vi havde fået ordnet alt det der skulle ordes med mig, var det faktisk liiige præcis tid til at få mine veninder og min mor ud af døren. De kørte alle 3 i min venindes kærestes Audi tt... det så altså noget morsomt med en gravid i 6. måned, en lettere overvægtig og en blondine, der klemte sig ned i sådan en lille, men dog fed, bil http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Min stedfar og jeg skulle køre i mine forældres bil, som han havde pudset helt ind til siliconen, så min kjole ikke skulle blive beskidt....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi ankommer til kirken ser jeg godt min veninde står klar med kameraet - det kom der dette billede ud af - meget elegant, ikk.....

post-20319-1178049500.jpg

Da vi kommer ind i kirken tager kirketjeneren imod os, jeg får min sindssygt smukke buket og så går døren bare op - det var bare en VILD fornemmelse. Tænk en gang, nu var det nu. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/loveflag.gif

Min buket

post-20319-1178050052.jpg

Turen op ad kirkegulvet var ganske kort, jeg prøvede ellers at få min stedfar til at gå lidt langsommere, men han var altså stærkest :rolleyes:

Jeg har endnu ikke modtaget nogle (gode) billeder inde fra kirken, men jeg kan fortælle at det var en rigig smuk ceremoni. Vi sang en enkelt salme, præsten holdt sin tale og vi blev viet. Først da min svoger spiller og min svigerinde synger Jeff Buckleys version af Leonard Cohens sang "Halleluja" tuder jeg som pisket... Jeg kunne slet ikk holde tårerne tilbage og slet ikk når jeg kiggede på min svigerinde (der sang), som også havde tårerne trillende kunne jeg holde det tilbage - det var SÅ smukt.

Hvis den sang betød noget for os før, så er det bare fordoblet med en million i dag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil desværre gå i seng nu, men i skal da ikke snydes for dette fine billede Gitte (Marina29) har taget - synes det er så fint! Hun hjalp Steen K´kolleger med espalier, så det er taget LIGE da vi kommer ud af kirken

post-20319-1178050517.jpg

Godnat - og så vender jeg tilbage med flere billeder og mere beretning i morgen....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog en dejlig beretning jeg indtil videre har læst http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Super gode billeder. Vil glæde mig til at læse mere :rolleyes:

-Sophie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:cheerleader3: Hej!

Dejlig beretning! Glæder mig til fortsættelsen!!! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif :rolleyes:

Helt vidunderlige billeder!! -Hvor er I dog et flot par!! :cheerleader3:

Endnu engang stort tillykke her fra!! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det, skønne tøser...

Der kommer mere senere i aften, skal om lidt ned i byen med min mand (jeg synes det er SÅ hyggeligt at kunne skrive det) og bytte et par gaver, og aflevere engangskameraer, osv.... Alle de ting der også er efter brylluppet - altså :cheerleader3:

Hej Mia!

Stort tillykke med brylluppet! Hvor var du smuk! :rolleyes: Og sikke en frisure! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif - Hvis det ikke gør dig noget, så vil jeg insætte dit frisurebillede til inspiration i min tråd?

:cheerleader3:

Maja

Det må du da meget gerne - bliver faktisk helt beæret :cheerleader3:

- og tak for de søde ord :cheerleader3:

:cheerleader3: Mia

Redigeret af Mia S.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiih nyt avatar billede, hvor er det bare flot, er det ved Mosede Fortet??? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Jeg gldæer mig meget til jeres fotografs billeder, så vi kan tyvstjæle ideer ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Postet billede

Hvor var du bare smuk, og noget af det mest lykkelige jeg længe har set. Er helt vild med din brudebuket http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/heart.gif ville bare så gerne gemme den som inspiration til min Prins, men men øv den vil ikke gemmes.

Men så kom jeg lige til at gemme din frisure, det er bare lige mig. Håber det er ok at "stjæle" med arme og benPostet billede

Glæder mig helt wild meget til mere fra dig.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er jeg klar med lidt ekstra til jer....

Jeg vidste jo ikke hvordan vi skulle komme fra kirken til stranden og derfra videre til feststedet før i det øjeblik vi trådte ud af kirken. Det job havde jeg "trygt" overladt til Steen K.... Jeg var en anelse spændt på hvad han havde fundet på, men ude foran kirken ventede dette skønne køretøj:

post-20319-1178131629.jpg

Det er en gammel veteranbil fra 1930´erne - der var dejlig med benplads, og så fik vi lige en kold Asti med.... Deeeejligt!

Vi nåede desværre ikke at være så længe ude foran kirken, da bilen jo kun kunne køre omkring 50 km/t, og vi havde jo en tidsplan der skulle overståes. Det var lidt ærgeligt, at tiden var så kort, men det gik da.

Her er giver jeg min skønne svigerinde, som sang i kirken, en ordenlig krammer (det var for mig, et virkelig et følelsesladet øjeblik i kirken) Det er hendes kæreste, som spillede guitar ved siden af i den grønne skjorte

post-20319-1178132087.jpg

Der kommer flere billeder i de næste indlæg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lige et billede af Noah. Det er ikke specielt godt, men det er det eneste jeg har, hvor man rigtigt kan se hans fine tøj, som min svigerinde har syet (ikk den samme som sang, men min mands :cheerleader3: lillesøster)

post-20319-1178132944.jpg

Inden vi drønede afsted var vi lige en tur i kirken og fik taget billeder. Det kunne heldigvis lade sig gøre, fordi der ikke var flere bryllupper den dag. Men den stakkels præst havde da også haft to konfirmationer om formiddagen, så det manglede da næsten bare ;)

Nå, men vi fik jo sat os til rette i bilen, fik et glas Asti og kørte så mod stranden hvor de fleste af bryllupsbillederne blev taget. Her kører vi forbi Gitte og Søren :cheerleader3:

post-20319-1178133286.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi kørte ned til stranden, var der rigtigt mange billister og andre, som kiggede, vinkede og dyttede - rigtigt hyggeligt :cheerleader3:

Her er et billede hvor bilen holdt mens vi var helt nede på stranden og blive fotograferet

post-20319-1178133577.jpg

og et billede fra stranden

post-20319-1178133611.jpg

flere følger på de næste indlæg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3: Flere billeder fra stranden

post-20319-1178133743.jpgpost-20319-1178133760.jpg

læg venligst mærke til sejlskibet i baggrunden - man skulle tro, at der var nogle der havde bestilt det...

Billederne er lidt mørke, så mørkt var det altså dog ikk :cheerleader3:

Redigeret af Mia S.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter fotograferingen på stranden gik turen mod feststedet i Dalby - en tur, der kom til at tage 45 minutter.

Denne tur er noget af det bedste ved dagen. Vi fik talt sammen på en helt afslappet og nede-på-jorden måde. Mange af alle de indtryk vi havde fået i løbet af det seneste døgn blev bearbejdet med hinanden, og vi fik skålet og bare nydt hinandens stille og rolige selskab. En tur som denne kan klart anbefales til alle.

Også på denne tur var der masser af dyt og vinken, og sågar en ung fyr, der stillede sig op og fotograferede - og det var altså ikke en vi havde bestilt :cheerleader3:

Det eneste knap så heldige ved denne tur, var at jeg fra Køge til Dalby bare skulle tisse heeeeeeelt vildt... Nøj, hvor var det belastende, men det var jo ikke lige til at holde ind til siden, og stige ud. Kunne sikkert ellers have været et syn uden lige. Mig i min kjole siddende i grøften og lade vandet :cheerleader3: Så ville vi da være helt sikre på opmærksomhed....

Vi ankom til feststedet ca klokken 16.50... Og ja, gæt selv hvad jeg skulle!!!

Vores barnepige til Noah (hans gæstedagplejemor) var ankommet, så da vi kom var det lige et farvel til Noah, som forøvrigt troede vi skulle på arbejde... He he, men det plejer vi jo selvfølgelig også at skulle når han er hos hende :cheerleader3:

Et par billeder fra ventetiden inden middagen

Min mor, som selv har syet sit tøj og jeg (det er min tante i baggrunden)

post-20319-1178134591.jpg

og min svigerinde (i det røde tøj, som hun selv har syet), min veninde Marianne og jeg selv

post-20319-1178134702.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Stort tillykke med brylluppet hvor ser det fantastisk ud og hvor er du smuk.

Jeg er helt vild med din brudebuket og ville høre hvem der har lavet den? Har du evt. et større billede af den som jeg kan tage med til min blomsterhandler.

tillykke igen :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da middagen skulle til at starte bød Steen K selvfølgelig velkommen. Han blev ved med at kalde mig sin kone - det var simpelthen så skægt og på en måde befriende, at han nu kunne kalde mig det... Bryder mig nu mere om hustru eller ægteviv ;)

Velkommen:

post-20319-1178134954.jpg

Han var rigtig sød, og gjorde det bare så fint, virkede bare så tjekket og fattet, næsten helt uden nerver! Dejligt, at han var så sej :cheerleader3:

Det er selvfølgelig min stedfar, som fulgte mig op, som står på min anden side

Dette er lige det sidste indlæg for i dag, jeg er rimelig træt og kan ikke rigtigt koncentrere mig om, at få skrevet så sigende som muligt. Men jeg fortsætter selvfølgelig hvor jeg slap i morgen :cheerleader3:

Godnat, og endnu engang tak for de søde ord

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer