Dorthe6

Er det for intimt eller...

42 indlæg i dette emne

Hej

Ja jeg savner lidt inspiration til bryllupsnatten... Skal have Marie Jo´s Avero i råhvid og stropløs på samt tai-trussen hertil under kjolen, men ville godt have noget lidt mere raffineret til efterfølgende. Er der allerede en tråd eller hvad?

Dorthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er i hvert fald ikke for intimt til mig :cheerleader3:

Jeg skal have det her sæt på i camel med hofteholdere. Camel/hudfarvet er måske ikke det mest sexede, men det er mest praktisk under en hvid kjole, og jeg bryder mig ikke om hvidt undertøj, så ville gerne have noget, jeg kunne bruge igen. Jeg regner ikke med at skifte til noget mere sexet. Min kæreste er ikke til at røre med den slags, så det er spildt på ham. Han vil helst se mig nøgen. plejer han at sige :cheerleader3:

post-26294-1178136610.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg skal have Marie Jo's Ines model på i offwhite. Den stropløse bh og et par tanga. Og til om aftenen/morgenen skifter jeg til deres spaghettistring, for den er ikke til at holde ud en hel dag, men rigtig sexet...

Har aldrig gået med hofteholder, så det begynder jeg ikke på denne dag :ban:

Lisa

post-20774-1178139034.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er i hvert fald ikke for intimt til mig :cheerleader3:

Jeg skal have det her sæt på i camel med hofteholdere. Camel/hudfarvet er måske ikke det mest sexede, men det er mest praktisk under en hvid kjole, og jeg bryder mig ikke om hvidt undertøj, så ville gerne have noget, jeg kunne bruge igen. Jeg regner ikke med at skifte til noget mere sexet. Min kæreste er ikke til at røre med den slags, så det er spildt på ham. Han vil helst se mig nøgen. plejer han at sige :cheerleader3:

Det kan jeg stemme for.. Min kæreste siger også altid at tøjet altid er i vejen.. så vil ik ofre penge på noget fint og flot til om natten - jeg har købt til kjolen, og det var tra triumph.. rigtig dejligt.. og så har jeg købt lidt nyt til når vi skal rejse.. så han kan bli overrasket der. Men det er bare noget helt normalt bh og string.. men nyt jo!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal jo ikke komme her som gammel gift kone og pille enhver forestilling om en sexet bryllupsnat fra jer - MEN

tro mig - når I kommer hjem fra hele denne store dag med SÅ mange indtryk, fest og glade dage, så siger det Bang bang og så sover I!!

Så jeg ville da så planlægge at I bare tager det fine undertøj på inden I vækker amnden næste morgen.. Bare så I måske tager med i planerne at der er altså ingen grund til at skifte kl.5 om natten..

Og for øvriot så ja - min mand sagde også - jeg vil da helst bare se dig nøgen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal jo ikke komme her som gammel gift kone og pille enhver forestilling om en sexet bryllupsnat fra jer - MEN

tro mig - når I kommer hjem fra hele denne store dag med SÅ mange indtryk, fest og glade dage, så siger det Bang bang og så sover I!!

Ja det er også det jeg frygter :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt man ikke har meget energi om natten efter brylluppet. Men jeg har købt denne sag i USA. Mest for at holde maven inde og babserne oppe, og da jeg prøvede den derhjemme, havde han travlt med at få den af mig igen, så den vækker i hvert fald glæde!!!

post-24017-1178566694.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have dette Chantelle undertøj på til brylluppet

og på selve bryllupsnatten smutter jeg i noget mere afslappet, men stadigvæk lidt fræft (da undertrøjen er gennemsigtig)

Jeg tror heller ikke at det bliver det vilde der kommer til at ske - ihvertfald ikke om natten

- Hanna

post-20779-1178567591.jpg

post-20779-1178567612.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal jo ikke komme her som gammel gift kone og pille enhver forestilling om en sexet bryllupsnat fra jer - MEN

tro mig - når I kommer hjem fra hele denne store dag med SÅ mange indtryk, fest og glade dage, så siger det Bang bang og så sover I!!

Så jeg ville da så planlægge at I bare tager det fine undertøj på inden I vækker amnden næste morgen.. Bare så I måske tager med i planerne at der er altså ingen grund til at skifte kl.5 om natten..

Og for øvriot så ja - min mand sagde også - jeg vil da helst bare se dig nøgen :ilovebryllupsklar:

Det var også det jeg havde forventet..at man ville gå kold næsten inden man ramte sengen...og JEPS den holdte også stik...vi tog dog et varmt karbad først (var SÅ dejligt med den varme) og efter 5 min der, var vi ved at falde i søvn i armene på hinanden...så vi gik ud af karret, og gik i seng...lagde vores hoveder på puderne og SLAM...så sov vi.... :denmarkflag: Men vi kom også først på kroen kl. 4.30 og i seng ca. kl. 5...sååå... Vi valgte festen frem for bryllupsnatten...og det har vi ikke fortrudt... :pokey: tilgengæld kan man godt nå en morgen putter... ;)

Men ja, det med en sexet natkjole til dagen efter...om morgenen..den er ikke dårlig...

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde denne corsage under kjole, og altså også da jeg blev "pakket ud" - og den var et hit! :hug:

post-22115-1178998230.jpg

Havde også købt en silkenatkjole, men den fik jeg aldrig brugt dér. Den havde premiere i weekenden efter, da vi var på Bornholm, og den var også et hit. :cheerleader3:

post-22115-1178998240.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal jo ikke komme her som gammel gift kone og pille enhver forestilling om en sexet bryllupsnat fra jer - MEN

tro mig - når I kommer hjem fra hele denne store dag med SÅ mange indtryk, fest og glade dage, så siger det Bang bang og så sover I!!

Ja det er også det jeg frygter :kiss:

Men det er vel også en god anledning til at købe noget lækkert. Modsat kjolen kan det jo bruges igen og igen. (måske kan kjolen også...)

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer