Dorthe6

Er det for intimt eller...

42 posts in this topic

jeg har købt det samme sæt som anitahjærle, da det kan det det skal samtidig med at det ser frækt ud.jeg sover altid nøgen så det gør jeg da også den dag.

0

Annonce ♥

Jeg har købt et glat sæt fra Marie Jo med stropløs bh og g-string til under kjolen, og så skifter jeg til dette sæt fra Valisere, når vi når til bryllupsnatten (eller hvis vi er totalt smadrede venter jeg nok til dagen efter ;) )

post-20582-1179308822.jpg

0

Jeg skal ikke have bh eller corsage på under min kjole, så jeg må finde nogle lækre trusser og så ellers finde noget lækkert til dagen efter eller bryllupsrejsen... Nu må vi se hvad jeg kan finde på.

Det kunne være sjovt at få broderet en lille besked til Søren på trusserne eller lave noget andet sjov...

0

Jeg har købt hofteholder og trusse i den her model. Overvejer stadig BH'en da der er mange blonde på...

:cheerleader3:

post-25048-1179435357.jpg

0

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg har købt Chantelle "Africa" sættet - stropløs BH, G-string og Hipsters. Alle dele i Ivory (Ligesom Hipster-billedet). Også dejligt anvendeligt efter den store dag:

post-16746-1179440348.jpg

post-16746-1179440353.jpg

0

jeg skal jo ikke komme her som gammel gift kone og pille enhver forestilling om en sexet bryllupsnat fra jer - MEN

tro mig - når I kommer hjem fra hele denne store dag med SÅ mange indtryk, fest og glade dage, så siger det Bang bang og så sover I!!

Så jeg ville da så planlægge at I bare tager det fine undertøj på inden I vækker amnden næste morgen.. Bare så I måske tager med i planerne at der er altså ingen grund til at skifte kl.5 om natten..

Og for øvriot så ja - min mand sagde også - jeg vil da helst bare se dig nøgen :cheerleader3:

Hehe ja sådan regnede jeg også med, det ville være for os, men da vi ankom til hotellet lidt over 3, ja så kunne vi alligevel ikke holde fingerne fra hinanden, så hos os holdt overstående kommentar ikke stik :balloon: ;)

Jeg skiftede for øvrigt til en lækker rød/sort corsage med g-string, og den var et stort hit :bearhug:

Edited by karama
0

Hejsa,

Jeg har købt Chantelle "Africa" sættet - stropløs BH, G-string og Hipsters. Alle dele i Ivory (Ligesom Hipster-billedet). Også dejligt anvendeligt efter den store dag:

WOW, det er nogle vildt lækre hipsters!!! :cheerleader3:

0

Hej

Jeg skal have Marie Jo's Ines model på i offwhite. Den stropløse bh og et par tanga. Og til om aftenen/morgenen skifter jeg til deres spaghettistring, for den er ikke til at holde ud en hel dag, men rigtig sexet...

Har aldrig gået med hofteholder, så det begynder jeg ikke på denne dag :ban:

Lisa

hej.. det er da bare et for vildt lækkert sæt du har købt dig der.. hvad har det kostet?? og kan man købe det over nettet eller hvor?

0

Annonce ♥

jeg skal have denne berømthed på, og senere skal jeg forhåbelig være som gud har skabt mig :griner:-

Hvor har du købt den flotte sag henne? Og hvad måtte du slippe?

Knus Stine

0

Jeg beholder corsagen på - jeg skal også "pakkes op"....

post-24526-1179936840.jpg

post-24526-1179936853.jpg

0

jeg skal have denne berømthed på, og senere skal jeg forhåbelig være som gud har skabt mig :griner:-

denne skal jeg også have på, synes bare den er så smuk. Man kan købe hele sættet på www.trendsales.dk for 299kr... det har jeg gjort.

Hilsen Heidi

0

Jeg skal ikke have bh eller corsage på under min kjole, så jeg må finde nogle lækre trusser og så ellers finde noget lækkert til dagen efter eller bryllupsrejsen... Nu må vi se hvad jeg kan finde på.

Det kunne være sjovt at få broderet en lille besked til Søren på trusserne eller lave noget andet sjov...

Jeg købte disse trusser og fik "fru Johnsson" graveret på hjertet. De har faktisk ikke haft premiere endnu, så han har dem stadig tilgode. :thumbsupsmileyanim:

post-22115-1180291455.jpg

0

Annonce ♥

jeg skal have denne berømthed på, og senere skal jeg forhåbelig være som gud har skabt mig :thumbsupsmileyanim:

Jeg har købt denne corsage, og den sidder mildest talt af helvedes til.. skal ikke ha den på, på bryllupsdagen.. vil rent faktisk hellere undvære.. ska li siges, jeg bestilte det over nettet, så har ik haft mulighed for at prøve det..

Så prøv det før i køber det..

0

jeg skal jo ikke komme her som gammel gift kone og pille enhver forestilling om en sexet bryllupsnat fra jer - MEN

tro mig - når I kommer hjem fra hele denne store dag med SÅ mange indtryk, fest og glade dage, så siger det Bang bang og så sover I!!

Så jeg ville da så planlægge at I bare tager det fine undertøj på inden I vækker amnden næste morgen.. Bare så I måske tager med i planerne at der er altså ingen grund til at skifte kl.5 om natten..

Og for øvriot så ja - min mand sagde også - jeg vil da helst bare se dig nøgen :thumbsupsmileyanim:

BAre lige så man ikke tror det altid er sådan, så holdt det ikke stik for os...

Havde købt en lille sag til natten og den gav potte... Nød da lige et glas boblevand mens han pænt måtte vente med at pakke ud for anden gang den dag (for han måtte jo også pakke ud af kjolen..)

Havde købt dettesæt til store piger og følte mig sq helt ærligt super fræk og lidt kinky :ilovebryllupsklar: på den gode måde altså :bestwishes:

post-16460-1180389134.jpg

post-16460-1180389180.jpg

Og sådan så det ud som jeg havde på hele dagen *SS*

post-16460-1180389220.jpg

post-16460-1180389257.jpg

0

Og for øvriot så ja - min mand sagde også - jeg vil da helst bare se dig nøgen :thumbsupsmileyanim:

Sådan tænker jeg også lidt. Og det er jo ikke fordi der er noget, han ikke har set før :bestwishes:

Så jeg regner med at indkøbe lidt lækkert til bryllupsrejsen i stedet. Skal alligevel ikke have andet end trusser på under kjolen, så jeg synes, det er lidt kikset at han skal hjælpe mig ud af kjolen, hvorefter jeg skal tage noget nyt undertøj på og så gå i seng... Så er det bedre at gemme 'indpakningen' til bryllupsrejsen, hvor vi har masser af tid og overskud til det sjove :ilovebryllupsklar:

0

Det kan jo godt være han har set det hele før..men hele den dag er du smukkere end aldrig før..og det vil han tænke uanset hvad! så selvfølgelig skal han også have noget lækkert indeunder den flotte kjole som han kan gå og glæde sig til hele dagen! :bestwishes:

Min corsage er skabt til min kjole.. :ilovebryllupsklar: og det der ikke passer ordentligt på den ordner de hos syersken sammen med kjolen..

men min ser sådan ud.. men regner med at købe lidt til bryllupsrejsen også..selvom tror næppe han bliver ked af jeg hopper i den hér igen..hæhæ :thumbsupsmileyanim:

post-24265-1180425443.jpg

post-24265-1180425451.jpg

0

Annonce ♥

Det kan jo godt være han har set det hele før..men hele den dag er du smukkere end aldrig før..og det vil han tænke uanset hvad! så selvfølgelig skal han også have noget lækkert indeunder den flotte kjole som han kan gå og glæde sig til hele dagen! :cheerleader3:

Min corsage er skabt til min kjole.. :cheerleader3: og det der ikke passer ordentligt på den ordner de hos syersken sammen med kjolen..

men min ser sådan ud.. men regner med at købe lidt til bryllupsrejsen også..selvom tror næppe han bliver ked af jeg hopper i den hér igen..hæhæ :rolleyes:

Jeg ved heller ikke om jeg "har plads" til så meget corsage under min kjole, det vil tiden vise, men jeg tror da under alle omstændigheder at jeg skal have fat i noget a la den du viser her.. Den er SÅ lækker!! :cheerleader3: Bare sådan for sjov til natten (hvis der er tid) eller til bryllupsrejsen..

0