Christinagubbi

Min kjole - nu prøver jeg at lægge den ud..

95 indlæg i dette emne

nå, jeg troede aldrig at jeg med mine 163 cm, 92 kilo, 80 G i bh, og jorden største, tungeste barm, skulle have en kjole jeg følte mig smuk i. Jeg troede ALDRIG at jeg skulle have uden stropper, og slet ikke at det skulle være uden BH - men det eneste jeg fik lov at prøve var netop det!! Og så fik jeg den her på. jeg sagde mens den hang på bøjlen, at den synes jeg var kedelig, den skulle det ikke være.. men så fik jeg dne over hovedet.. og suuuuuuuuk.. min søster TUDEDE.. det føltes SÅ rigtigt.

Men jeg er nu nødt til at høre fremmedes ærlige mening.. faktisk.. selvom jeg ikke troede jeg var.

Så here goes!

post-21838-1178617314.jpg

Redigeret af Christinagubbi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Havde nogenlunde samme tanke, da jeg skulle købe kjole. mine mål er ikke helt ulig dine :cheerleader3: Men det var jo ikke noget problem!

Du ser helt fantastisk ud! Og undskyld mig, jeg har sgu svært ved at se de 82 kilo, du snakker om... Du bliver en super smuk brud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde nogenlunde samme tanke, da jeg skulle købe kjole. mine mål er ikke helt ulig dine :) Men det var jo ikke noget problem!

Du ser helt fantastisk ud! Og undskyld mig, jeg har sgu svært ved at se de 82 kilo, du snakker om... Du bliver en super smuk brud!

Tusind tak allesammen - Louise: Det er 92 kilo :cheerleader3: Men det er rigtigt de forsvinder lidt!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

meget smuk kjole enkel men smuk

og så får du jo talje :cheerleader3:

sden skulle vel aldrig være købt i house of brides??+

prøvede selv en der minder meget om, hvis ikke det er den samme, meget flot kjole, du sakkens kan have på

knus louise

Jep - der er den købt. Og den er netop meget enkel, men det den gjorde for mig gjorde bare at den var perfekt. Må da være ælrlig og sige at det jeg kom efter, var der noget mere spræl i. Og så endte jeg som prinsesse :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wauuuv

Hvor dælen gør du ved "de mange" kilo.. Jeg troede du var en flot meget slank pige indtil jeg læste teksten (indrømmer blankt jeg kiggede på billedet først). Den er virkelig smuk til dig den kjole

Knuz Mia :cheerleader3:

Redigeret af Mtune
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot pige i en super flot kjole.

Jeg prøvede også den kjole, og hvis det var op til min mor og søster så havde jeg købt den på stedet meeeeeennnnn min stil er lidt anderledes så det endte med at blive noget lidt andet. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - når jeg kommer lidt nedad i besvarelserne kan jeg se at jeg har det som de andre.

Jeg måtte tilbage til dit første indlæg - stod der virkelig 92 kilo??? Det gjorde der - dem bærer du virklig flot. Du er totalt lækker i den kjole - den mand falder bagover når du gå op ad kirkegulvet.... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay - når jeg kommer lidt nedad i besvarelserne kan jeg se at jeg har det som de andre.

Jeg måtte tilbage til dit første indlæg - stod der virkelig 92 kilo??? Det gjorde der - dem bærer du virklig flot. Du er totalt lækker i den kjole - den mand falder bagover når du gå op ad kirkegulvet.... :cheerleader3:

Tusind tak... de er nu meget tydelige i almindeligt tøj. jeg har ikke altid været stor, men siden jeg fik min søn i juni har jeg vjeet 27 kilo mere end jeg plejer, derfor synes jeg det var ekstra forfærdeligt at gå ud og prøve kjole... men hvor er jeg bare glad for at I synes det!! For kender I det at man selv synes noget, men så bliver man i tvivl om det ikke er helt godt - bare fordi man selv synes det er meget bedre end det plejer.... Og jeg håber at folk kun skriver det de mener...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op - det må være en magisk kjole!! Den gør simpelthen kiloene usynlige! Sikken en talje og sikken en flot barm, du har!!

Det er simpelthen en vidunderlig kjole og du ser helt utroligt smuk ud i den...Du er virkeligt en meget meget smuk pige:)!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer