Christinagubbi

Min kjole - nu prøver jeg at lægge den ud..

95 posts in this topic

Annonce ♥

nå, jeg troede aldrig at jeg med mine 163 cm, 92 kilo, 80 G i bh, og jorden største, tungeste barm, skulle have en kjole jeg følte mig smuk i. Jeg troede ALDRIG at jeg skulle have uden stropper, og slet ikke at det skulle være uden BH - men det eneste jeg fik lov at prøve var netop det!! Og så fik jeg den her på. jeg sagde mens den hang på bøjlen, at den synes jeg var kedelig, den skulle det ikke være.. men så fik jeg dne over hovedet.. og suuuuuuuuk.. min søster TUDEDE.. det føltes SÅ rigtigt.

Men jeg er nu nødt til at høre fremmedes ærlige mening.. faktisk.. selvom jeg ikke troede jeg var.

Så here goes!

Du ser fantastisk ud i den kjole!!!

0

WAUUUUUU JEG MÅ ÆRLIG INDRØMME DA JEG LÆSTE DIT INDLÆG TÆNKTE JEG MIT, MEN DA JEG SÅ SÅ BILLEDERNE ER DU DA HELT SVEDT MAN DU ER DA FOR LÆKKER I DEN KJOLE, DU ER SUUUUUUUUPER SMUK I DEN KJOLE OG DER ER JO STORT SET IKKE NOGET AT KOMME EFTER. SUPER SMUK BRUD :thumbsupsmileyanim:

KNUS FINESMOR.

0

Annonce ♥

Du er så smuk i den kjole. Jeg var i lørdags til globryllup hos en kollega som heller ikke er en specielt petit pige og hun havde den samme kjole på og hun var så smuk. Hun så ligesom du både slank og flot ud i den.

Detajlen omkring maven slanker ufatteligt og taljen bliver rigtg flot fremhævet.

jeg er selv udstyret med en større barm end gennemsnittet men kunen desværre ikke selv forene mig med kjole uden strop, og det er surt når 80% af kjolerne er skåret henover brystet, og at jeg blev presset ned i en kjole som var for lille hjalp ikke. Men du kan sagtens væer både glad og stolt af din kjole for jeg er sikker på at din kommende mand vil elske dig i den.

Tillykke og held og lykke med det.

Kh

Sukkerkold :griner:-

0

Annonce ♥

Fantastisk kjole - jeg har allerede købt den samme :griner:-

Jeg håber, I havde en fantastisk bryllupsdag, du ser ihvertfald godt ud i kjolen! :sm:

Til dem som spørger så er kjolen en Maggie Sottero Olympia. Den er fra en lidt ældre kollektion men kan stadigt fåes bla. hos HOB :biggrin:

Mvh Patricia

0

Annonce ♥

Hejsa.... Må jeg spørge hvad den kostede?

Og havde de mange kjoler i store str?

Min kjole er til salg, men det kræver jo at man er en str 46 :-)

Den kan ellers lægges både op og ned og ud og ind. Skal bare lige have en rens men det vil jeg vente lidt med til jeg ved om nogen vil købe.

Jeg vil bare gerne gøre mit til at den kan pryde andre på deres dag, istedet fora t hænge i skabet.

Forsøger at sætte den til salg for ca 5000,- da det er med skørt og dermed 7000 billigere end jeg gav. Ellers kan jeg tales med .

0

Annonce ♥

ej hvor er du bare smuk i den kjole..... så er der håb forude for mig, jeg har været bange for at jeg ikke ville ku finde en kjole pga jeg er meget lille og kraftig.. men hold op hvor er du bare smuk, håber jeg kan finde noget jvor jeg bare kan blive halv så flot som dig

0

Annonce ♥