Guest hkmc

Lidt til mig også...

19 indlæg i dette emne

Nu har jeg ellers lige siddet og skrevet en opmuntring til Mia om hendes kjole, men jeg er sgu ikke bedre selv.

Hvad er det med os kommende brude? Hvorfor kan vi ikke være tilfredse med vores valg?

Jeg er også i tvivl.

Er det bare fordi vi søger efter den der bedøvende dejlige ros og beundring som vi forventer at få i stride strømme på vores bryllupsdag. Eller er det fordi vi et eller andet sted frygter, at ingen vil give det til os lige netop på den dag?

Nå det var bare lige en tanke fra mig. :loveboard:

Hanne

PS - i får lige et billede af mig (og modellen) alligevel selv om jeg godt ved at det er DEN. Jeg ved det fordi det er den eneste kjole jeg følte mig godt tilpas i og den eneste jeg smilte på billederne i - hvis ikke det kan tages som en god indikator, hvad kan så?! :cheerleader3:

post-20874-1178716576.jpg

post-20874-1178716589.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ellers lige siddet og skrevet en opmuntring til Mia om hendes kjole, men jeg er sgu ikke bedre selv.

Hvad er det med os kommende brude? Hvorfor kan vi ikke være tilfredse med vores valg?

Jeg er også i tvivl.

Er det bare fordi vi søger efter den der bedøvende dejlige ros og beundring som vi forventer at få i stride strømme på vores bryllupsdag. Eller er det fordi vi et eller andet sted frygter, at ingen vil give det til os lige netop på den dag?

Nå det var bare lige en tanke fra mig. :loveboard:

Hanne

PS - i får lige et billede af mig (og modellen) alligevel selv om jeg godt ved at det er DEN. Jeg ved det fordi det er den eneste kjole jeg følte mig godt tilpas i og den eneste jeg smilte på billederne i - hvis ikke det kan tages som en god indikator, hvad kan så?! :loveboard:

Ja, det er sgu noget mærkeligt noget! Jeg tror det er fordi vi bilder os ind at vi skal se smukkere ud end nogensinde før - eller værre - så smukke som brudemodellerne - og det kan jo være lidt svært at identificere sig med! :loveboard:

Og så har mange af os nok, bevidst eller ubevidst, drømt om KJOLEN siden vi var små - og så er forventningerne gjort uopnåelige! ;-)

Men hvad det end er værd, så synes jeg du er super smuk i din kjole - og det er ikke bare noget jeg siger!!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hende der modellen kunne sagtens blive arbejdsløs, og så kunne du da lige overtage. Den er super super flot, og dit smil siger det hele.

Du har valgt den rigtige. Ingen tvivl.

Tror du har ret i, at vi frygter, at vi ingen komplimenter får, på den dag hvor vi jo skal være den skønneste af den skønneste, men hvis du ikke får det, så må samtlige af dine gæster have førerhunde med!!!

:cheerleader3: fra Vicki.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er modellen til venstre ikke :cheerleader3:

ej det er en meget smuk kjole...du er ingen grund til af være i tvivl--på nogen måde.

tror der er en der kommer til af lave en lille frederik når du viser dig i kirken...... :loveboard:

Tak endnu et lækkert kompliment.

Ja det forventer jeg da... - Han græd ikke da jeg fødte, men forventer klart at han tuder når jeg kommer ind i kirken. hi hi...

Vi har lidt på hinanden i den forbindelse. Jeg græd ikke nok da han friede - i følge ham... Han havde forventet det helt store tuderi og jeg holdt tilbage. Så var det jo så lige omvendt da jeg fødte. Så nu står der 1.1 - mon ikke vi får udlignet til bryllupet, taler etc. kan vel gøre sit... (ikke at det er nogen tude konkurrence.)

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min første tanke ....wow for en kjole - er helt vild med den! skide flot, rigtig charmende med det tyl!! jeg elsker tyl

Ja det er lidt spøjs os brude - vi finder kjolen, men med tiden bliver vi i tvivl.. det er sgu ærgeligt! jeg tror det er det der med at man aldrig rigtig bliver tilfreds, man vil have mer og mer.... jeg bliver i tvivl når jeg ser de andres brude kjoler, men når jeg er i min egen ved jeg det er DEN, men alligevel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er virkelig smuk i DIN kjole! der er ikke andet at sige!!!

Det er da også svært at side og se alle de andres valg og ikke undre om man nu har valgt rigtgt, og udvalget af smukke kjoler er jo kæmpe, og det gør det ikke nemmere...Vi har simpelthen for mange muligheder!

men du skal i hvert fald ikke tvivle for din kjole er både anderledes, moderne og elegant.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ellers lige siddet og skrevet en opmuntring til Mia om hendes kjole, men jeg er sgu ikke bedre selv.

Hvad er det med os kommende brude? Hvorfor kan vi ikke være tilfredse med vores valg?

Jeg er også i tvivl.

Er det bare fordi vi søger efter den der bedøvende dejlige ros og beundring som vi forventer at få i stride strømme på vores bryllupsdag. Eller er det fordi vi et eller andet sted frygter, at ingen vil give det til os lige netop på den dag?

Nå det var bare lige en tanke fra mig. :)

Hanne

PS - i får lige et billede af mig (og modellen) alligevel selv om jeg godt ved at det er DEN. Jeg ved det fordi det er den eneste kjole jeg følte mig godt tilpas i og den eneste jeg smilte på billederne i - hvis ikke det kan tages som en god indikator, hvad kan så?! :)

Du ser skøøn ud.... :)

Hvordan skal håret være???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu har jeg ellers lige siddet og skrevet en opmuntring til Mia om hendes kjole, men jeg er sgu ikke bedre selv.

Hvad er det med os kommende brude? Hvorfor kan vi ikke være tilfredse med vores valg?

Jeg er også i tvivl.

Er det bare fordi vi søger efter den der bedøvende dejlige ros og beundring som vi forventer at få i stride strømme på vores bryllupsdag. Eller er det fordi vi et eller andet sted frygter, at ingen vil give det til os lige netop på den dag?

Nå det var bare lige en tanke fra mig. :cheerleader3:

Hanne

PS - i får lige et billede af mig (og modellen) alligevel selv om jeg godt ved at det er DEN. Jeg ved det fordi det er den eneste kjole jeg følte mig godt tilpas i og den eneste jeg smilte på billederne i - hvis ikke det kan tages som en god indikator, hvad kan så?! :cheerleader3:

Du ser skøøn ud.... :thumbsupsmileyanim:

Hvordan skal håret være???

Kære smukke smukke kommende brud

Perfekt valg af kjole, du har en super flot figur. Dog husk at rette ryggen og skuldrende tilbage, knejs du blot med nakken du er en virkelig flot kvinde. Din kommende mand er heldig.. kh ogheld og lykke.... ps/har selv vagt corsage og fik helt sug i maven da jeg så din, det er virkelig flot

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu har jeg ellers lige siddet og skrevet en opmuntring til Mia om hendes kjole, men jeg er sgu ikke bedre selv.

Hvad er det med os kommende brude? Hvorfor kan vi ikke være tilfredse med vores valg?

Jeg er også i tvivl.

Er det bare fordi vi søger efter den der bedøvende dejlige ros og beundring som vi forventer at få i stride strømme på vores bryllupsdag. Eller er det fordi vi et eller andet sted frygter, at ingen vil give det til os lige netop på den dag?

Nå det var bare lige en tanke fra mig. :cheerleader3:

Hanne

PS - i får lige et billede af mig (og modellen) alligevel selv om jeg godt ved at det er DEN. Jeg ved det fordi det er den eneste kjole jeg følte mig godt tilpas i og den eneste jeg smilte på billederne i - hvis ikke det kan tages som en god indikator, hvad kan så?! :cheerleader3:

Du ser skøøn ud.... :thumbsupsmileyanim:

Hvordan skal håret være???

Kære smukke smukke kommende brud

Perfekt valg af kjole, du har en super flot figur. Dog husk at rette ryggen og skuldrende tilbage, knejs du blot med nakken du er en virkelig flot kvinde. Din kommende mand er heldig.. kh ogheld og lykke.... ps/har selv vagt corsage og fik helt sug i maven da jeg så din, det er virkelig flot

:thumbsupsmileyanim:

Tak - ja skuldrene tilbage!

sjovt at denne lidt gamle tråd er kommet frem igen. Hvis du vil er der billeder fra min netop overståede tilretning i min tråd på side 6.

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er en af den slags kjoler, jeg bare ikke synes er særlig flot på modelbilledet, men i virkeligheden på et rigtigt menneske, så er det en fantastisk kjole, jeg blev ret overrasket :thumbsupsmileyanim:

Det er en smuk smuk kjole, og du har mange muligheder med den kjole, for den kunne sagten tage et større skørt under, så du får en fuldt ud prinsessekjole, ligesom den ikke behøver det kæmpe skørt under :cheerleader3:

Ligegyldigt hvad, så er det en fantastisk kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en FULDSTÆNDIG FANTASTISK KJOLE!!!

Det var sådan en kjole jeg også sagtens kunne have faldet for.

Den er vildt smuk med kombinationen af tyld og corsage: sådan lidt en blanding af romantisk ballerina, smuk prinsesse og samtidig sexet uden at være for meget -sådan som en rigtig brudekjole skal se ud efter min mening :thumbsupsmileyanim:

Du skal ikke være et øjeblik i tvivl om, at det er den rigtige kjole, den er SMUK!!!!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa. :oops:

Altså det kender jeg altså også bare alt for godt... Skal hele tiden lige ind og tjekke mine billeder, hvor jeg har kjolen på for at se om den nu virkelig passer til mig eller er pæn nok... Det bliver egentlig dejligt den dag man har den på for så kører tankerne ikke om kjolen mere... :oops:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer