Peulicke

Endnu en tvivl om kjolen er rigtig

34 indlæg i dette emne

Lige som Mia har skrevet længere nede, så er jeg også i tvivl om min kjole.

Lad mig starte med at sige at jeg synes du er utrolig smuk i din kjole Mia!!!

Men tvivlen kender jeg! Jeg er nogle gange ved at tude!!!! For jeg vil så gerne ha at min kommende mand får gåsehud når jeg træder ind i kirken. Den tanke nager mig konstant: tænk hvis han tænker: Hvorfor i alverden har hun valgt den kjole? Han skal BLÆSES væk når han ser mig.

Mine søstre synes det er verdens smukkeste, men det er måske også fordi det er noget helt andet end jeg havde forestillet mig. Og så hører jeg alle sige: Du VED bare når det er den rigtige kjole! Jeg strøg ud og købte den da der var januar udsalg i frygt for at der ALDRIG ville komme udsalg igen - åndsvagt. Så min tanke er at det måske var for forhastet.

Jeg prøvede den igen nogle dage efter jeg havde købt den og jeg husker at da jeg stod i den igen følte jeg mig igen som en prinsesse, men lige så snart jeg kom hjem kom tvivlen igen!

Jeg vil SÅ gerne ha nogle uvildige til at give deres ærlige mening. Mine søstre vil mig det jo så godt og det kan måske godt smitte af....

Endnu engang vil jeg sige - den er ikke tilrettet og jeg har ikke bh på osv (og er lige stoppet med at amme, hvilket ikke just har gjort underværker for barmen! Har derfor tænkt mig at snyde så det driver og har købt "babs og nutte"-sæt - sikke et navn ;) ) Og der kommer også slør til!

post-23741-1178829314.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er en meget flot kjole!! :)

Du stråler jo som en prinsesse kun kan gøre det. :)

Jeg tror det er noget de fleste brude bliver i tvivl om. Jeg er ret sikker på at din kommende bliver blæst om kuld, for du ser skøn ud!! :)

Du har også en fantastisk figur efter du har født. Jeg fødte d 1 marts og det kan man i hvert fald godt se.

Knus fra Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du ser da knald hamrende godt ud i den kjole. Efter min mening skal du absolut ikke være i tvivl længere. Du siger du føler dig som en prinsess. Men ved du hvad søde, du LIGNER bare en prinsess på det billede og dit ansigt stråler, så jeg er ret sikker på manden bliver blæst væk af lykke når han ser dig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh, tusind tak - hvor er I søde!!! Får helt tårer i øjnene for det er VIRKELIG bare noget der går mig på. Det er forhåbentlig første og ENESTE gang jeg skal giftes så det skal jo bare være drømmekjolen (ja, altså indenfor det budget der nu er lagt vel at mærke!!!).

Vil altså godt lige sige at jeg fødte 22. juni - 2006! Så han er jo 10 måneder nu. På billedet havde jeg også lige været syg og tabt 3 kilo på 5 dage. De er desværre røget på igen - men skidt pyt, der er jo stadig 4 måneder til brylluppet.

Hvor er det dog et dejligt sted herinde. Det jeg har set indtil nu er bare en super god stemning og nogle virkelig smukke, søde og skønne (kommende) brude. Tusind tak for den hurtige og positive respons.

Knus

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, tusind tak - hvor er I søde!!! Får helt tårer i øjnene for det er VIRKELIG bare noget der går mig på. Det er forhåbentlig første og ENESTE gang jeg skal giftes så det skal jo bare være drømmekjolen (ja, altså indenfor det budget der nu er lagt vel at mærke!!!).

Vil altså godt lige sige at jeg fødte 22. juni - 2006! Så han er jo 10 måneder nu. På billedet havde jeg også lige været syg og tabt 3 kilo på 5 dage. De er desværre røget på igen - men skidt pyt, der er jo stadig 4 måneder til brylluppet.

Hvor er det dog et dejligt sted herinde. Det jeg har set indtil nu er bare en super god stemning og nogle virkelig smukke, søde og skønne (kommende) brude. Tusind tak for den hurtige og positive respons.

Knus

Camilla

Du ser kanon godt ud på billedet og får en rigtig flot talje selv om du har født. jeg kæmper med min selv om min yngste snart er 2 år og 5 mdr..Øv..
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal da slet ikke være i tvivl...!!! :)

Den er vildt flot og sikke et smil du har på! Det er jo det der fortæller det hele! Ikk'?!

Jeg er vild med den udskæring. :)

Du har en rigtig flotte skuldre og arme, så slet ingen bekymring der!

Jeg skrev til Mia om det der med at være i EVIG tvivl. Der er nok bare desværre sådan vi er. Vi vil hele tiden have noget bedre og især alt det de andre har! Men du har det jeg vil have, og jeg har sikkert også noget du vil have, sjovt vi ikke bare kan stille os tilfredse med det vi vælger.

Du er smuk og dit smil siger det hele, og det kan altså ikke byttes ud, eller købes i en anden butik.

Hanne

(- der selv en gang imellem er lige så åndsvagt i tvivl) :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WOW! Du ser jo bare helt fantastisk og MEGET lykkelig ud.

Jeg kender godt det med tvivlen. Den kommer snigende nogle gange, men den forsvinder altid igen, når jeg ser min kjole irl.!!

Bare vent og se!! Som du selv siger, så har du jo prinsessefølelsen når du står i den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes der er rigtig mange der bliver i tvivl om deres kjole herinde, og jeg kan godt forstå det, det er jo den eneste gang vi skal gå ned ad kirkegulvet, men synes også vi skal være lidt realistiske. Brylluppet bliver ikke ødelagt af en forkert kjole, og selvfølgelig bliver vores mænd rørt når vi kommer gående ned ad kirkegulvet, men der er bare så mange kjoler derude, og herinde bliver man bombaderet med indtryk, så selv de bedste kommer i tvivl :)

Mht. din kjole, så synes jeg den er rigtig flot, har selv prøvet samme model, og kan godt lige der nærmest er en kappe omkring den, der er noget royalt ridderligt over den :loveboard:

Den sidder fantastisk på dig, og fremhæver om noget dine former og bryster ;)

HVis du har tvivlen nu, så vil den nok blive der i hvert fald til du får den prøvet igen eller får den tilrettet, så den sidder som den skal og man rigtig kan forestille sig hvordan ens far fører en ned ad kirkegulvet til vores kommende mand :)

Jeg håber du finder glæden ved din kjolen igen, ellers må du få den tilrettet hurtigst muligt, så du kan få den hjem og prøve den hveranden dag, for nu at sikre dig at det er den rigtige kjole :thumbsupsmileyanim:

Måske er det ikke en tvivl, men mere at du savner kjolen :thumbsupsmileyanim:

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv haft et indlæg for nylig med samme emne. I sidste uge prøvede jeg den igen og jeg fik næsten dårlig samvittighed over hvordan jeg kunne ha' følt som jeg gjorde. Jeg følte mig som verdens heldigste pige fordi jge havde fået den kjole og jeg er sikker på at min kommende mand vil synes om den.

Jeg synes at du skal prøve at huske følelsen fra da du havde kjolen på og så lade være med at kigge på andres kjoler. Det er skide svært, men det kan lade sig gøre.

Jeg er sikker på at din mand vil synes om dig. Hvilken mand kan modstå sin elskede i så flot en kjole, med opsat hår og flot make-up??? Han skal nok blive "blæst".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen i klubben......

I går så jeg en kjole jeg ikke har set før, prøv lige at spør om det satte de små grå i gang. Så det med tvivlen kender jeg bare alt for godt!!!!

Men som de andre har skrevet, er den kjole bare så smuk til dig. Og som du stråler!!!!!!! Man skulle tro at billdedet er taget på din bryllupsdag, med det smil du står med.

Glem at du er itvivl, og tænk på at alle os der ikke kender dig syntes du er gude smuk, uden håret er sat, og kjolen ikke lige har længden. Hvad siger Gemnalen så ikke??????? Der kan kun komme en Frederik ud af det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I tvivl?!? :)

Du må da have drukket af natpotten!

Sjældent har jeg da set en så smuk kjole, sidde så godt på en kommende brud :)

Kjolen er virkelig smuk, og samtidig speciel :)

Lur mig om dine gæster ikke vil snakke om din kjole i lang tid efter brylluppet...den er nemlig af den slags man husker!

You go girl - bridalglow x 1000!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu styrer du dig:)!! Du ser guddommeligt smuk ud i den kjole - kjolen i sig selv er utroligt flot, og den klæder dig! Du stråler simpelthen og jeg kan slet slet ikke forstå, hvad du mener!!! Din kommende mand bliver blæst væk af din skønhed, som bliver endnu vildere, når håret er sat og det hele. For sådan som den ser ud på billedet, er den bare sååå flot, og du er virkelig smuk!!!

Den er samtidig unik i snittet og det synes jeg bare er enormt elegant!!

Tro på det, moster!! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tusind tak allesammen.

Det betyder virkelig meget for mig at I alle synes den er flot! Nu har jeg fået lidt mere ro i sjælen.

Jeg har ikke købt halterneck. Havde faktisk en rigtig sjov oplevelse da jeg købte den. En anden pige og jeg stod begge og skulle vælge mellem de samme to kjoler som vi var faldet for. Vi var to vidt forskellige typer , højder osv og de to kjoler var også med vidt forskellige udtryk. Vi kunne ikke beslutte os nogle af os, så tilsidst hankede jeg op i min kjole og tøffede rundt om diverse gardiner og forhæng og så stod vi der side om side med hver sin kjole på og vurderede. Vi endte begge med at købe denne kjole - hun dog med halterneck - jeg uden. Synes som du at halternecken giver en helt anden kjole - uden er vist mere min stil.

Mit slør er halvlangt - går vel ned til midten af ryggen. Der er så utrolig smukke detaljer på ryggen at jeg syntes at et langt slør ville dække for meget. Skal dog siges at jeg ikke prøvede det på. Ville bare ha et helt enkelt uden nogle dikkedarer, men da jeg prøvede et sådan passede det slet ikke til kjolen, så jeg er endt med et slør der har en lille kant hele vejen rundt og små perler rundt omkring.

Det hjælper faktisk at sidde at skrive lidt om den - kan mærke den gode følelse komme frem igen! Den har nemlig mange smukke detaljer. Det var hvad jeg faldt for - at man kan blive ved at kigge og finde nye små ting.... Og så er den stadig vildt smuk bagfra selvom man sætter slæbet op!

Og så må jeg da lige ind på House of Brides hjemmeside!!! - Har forresten ringet idag og bestilt tid til tilretning. GLÆDER MIG!!!!

Jeg er jeg alle dybt taknemmelig!

Knus

Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Undskyld mig lige.

Hvad er du lige i tvivl om???

Du ligner jo en gudinde.

Gid jeg så sådan ud, da jeg havde født. Mit kjolevalg, kan du se i en tråd herinde. Jeg ville være så lykkelig, hvis jeg havde din figur. WOW, hvis manden ikke bliver blæst, så er det fordi han er blæst!!!

:cheerleader3: fra Vicki.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer