Guest Josefin

Det bedste billede af dig og din Mand/kæreste

93 indlæg i dette emne

Annonce ♥

altså ud over vores bryllupsbilleder, som jeg jo naturligvis synes er fantastiske så er dette billede nok det bedste af Claus og mig. Det blev taget til svigerfars 50 års fødselsdag for nogle år siden. (beklager kvaliteten, billedet er scannet ind)

post-1282-1178953833.jpg

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det bedste billede... hm det er svært at vælge - men min veninde har faktisk lavet en collage af os, men billeder fra desidste 5 år sammen. Nogle af dem er fjollede, men det er os...

her kan i se dem, og der er nogle af yndlingsbillederne imellem

post-24287-1179041730.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lederen i klubben hvor jeg arbejder er rigtig god til at tage billeder og har alt udstyret. Forrige år til jul, tog han billeder af ungerne, som de selv lavede rammer til og gav deres forældre i julegave. René og jeg fik lige sneget os til et billede, som vi er VILDT glade for :cheerleader3:

:hug: Lone

post-18779-1179057241.jpg

Redigeret af frisk77
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand og jeg lavede selv invitationerne til vore bryllup - vi tog et billede af os selv til at sætte på bagsiden - og vi havde det rigtig skægt med at finde grimasser, der kunne være gode at bruge.

Dette er det sjoveste der at taget af os sammen.

post-14907-1179058622.jpg

Udover vores bryllupsbilleder er dette et de bedste billeder, der er blevet taget af os sammen. Det blev taget den sidste aften vi var i Kenya på bryllupsrejse :cheerleader3:

post-14907-1179058922.jpg

Redigeret af Tikkitavi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er mit favoritbillede:

post-22193-1179060273.jpg

Det er taget i min kærestes farmors have til hendes 91 års fødselsdag i juni sidste år. Hun glæder sig helt vildt til vores bryllup, og synes at "det er nu en meget sød pige Rasmus har fundet sig" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker dette billede af William og jeg ved Lake Louise i Canada. Det minder mig om en helt fantastisk ferie og min venindes smukke, smukke bryllup. Ellers er vi faktisk meget dårlige til at få taget billeder af os begge to sammen...

post-22121-1179080327.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ligesom Louise, er Christian og jeg enormt dårlige til at få taget billeder af os to sammen - og de gode, vi har, er papirbilleder, som vi har fra andre (og jeg gider ikke lige scanne ind nu ;)), derfor får I dette billede af os som nogenlunde nybagte forældre med Marius 4 dage efter hans fødsel:

post-23913-1179084271.jpg

:kiss:

Maja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg har som profil-billede er faktisk mit ynglings, fra vores første dag på vores første ferie sammen i Bratislava, Slovakiet :kiss:

post-21950-1179138500.jpg

Dette fra nytårsaften er også et ynglings, vi har ikke så mange hvor vi er sammen :cheerleader3:

post-21950-1179138513.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har simpelthen så mange fede billeder sammen - jeg har en uvane med at stikke mine lange arme frem og tage selvportrætter af os.... (mange af vores billeder har jeg dog ikke liggende digitalt :cheerleader3: ) - er i sær vild med vores dykkerparbilleder - for under vandet er man virkelig et par... og meget afhængige af hinanden :kiss:

post-20924-1179145845.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det bedste billede... hm det er svært at vælge - men min veninde har faktisk lavet en collage af os, men billeder fra desidste 5 år sammen. Nogle af dem er fjollede, men det er os...

her kan i se dem, og der er nogle af yndlingsbillederne imellem

post-24287-1179041730.jpg

wow der er nogle fede i mellem, kan godt forstå det kan være svært at vælge:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi boede en periode i Vietnam og var et smut i Singapore, der er billedet taget.

Vietnam er meget rodet, beskidt og uden regler - Singapore er lige stik modsat.

Nogle siger man kun kan gifte sig hvis man kan tapetserer sammen, men vi klarede os igennem Vietnams strabadser...

Siden har vi også tapetseret sammen... -både savsmuld og filt, så kom ikke her. ha ha ha

Elsker billedet fordi det var en dejlig periode, vi var frie, langt væk hjemmefra, der var kun 3 uger til jeg blev gravid (vidste naturligvis ikke da det blev taget) og verden lå for vores fødder.

Hanne

post-20874-1179164218.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer