Posted May 11, 2007 · Report post Jeg kunne da godt tænke mig at se det bedste billede i har af jer 2 sammen, bare sådan for nysgerrighedens skyld?? Jeg kan ikke en gang ligge ud med et, må vist lige i albums en gang 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2007 (edited) · Report post altså ud over vores bryllupsbilleder, som jeg jo naturligvis synes er fantastiske så er dette billede nok det bedste af Claus og mig. Det blev taget til svigerfars 50 års fødselsdag for nogle år siden. (beklager kvaliteten, billedet er scannet ind) Edited May 12, 2007 by badutski 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2007 · Report post Af bryllupsbilleder er jeg helt vild med dette: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2007 · Report post Og så har jeg en helt speciel følelse i mit hjerte når jeg ligger på dette - synes det er så ærligt og intimt et billede.... (hmmm.....var det kun ét billede du sagde.....UPS) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 · Report post det bedste billede... hm det er svært at vælge - men min veninde har faktisk lavet en collage af os, men billeder fra desidste 5 år sammen. Nogle af dem er fjollede, men det er os... her kan i se dem, og der er nogle af yndlingsbillederne imellem 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 · Report post Det er svært kun at vælge ét billede... Vi har utrolig mange gode bryllupsbilleder... så har valgt et billede fra min venindes bryllups ( Hun hedder KarinaT herinde ) Heidi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 (edited) · Report post Lederen i klubben hvor jeg arbejder er rigtig god til at tage billeder og har alt udstyret. Forrige år til jul, tog han billeder af ungerne, som de selv lavede rammer til og gav deres forældre i julegave. René og jeg fik lige sneget os til et billede, som vi er VILDT glade for Lone Edited May 13, 2007 by frisk77 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 (edited) · Report post Min mand og jeg lavede selv invitationerne til vore bryllup - vi tog et billede af os selv til at sætte på bagsiden - og vi havde det rigtig skægt med at finde grimasser, der kunne være gode at bruge. Dette er det sjoveste der at taget af os sammen. Udover vores bryllupsbilleder er dette et de bedste billeder, der er blevet taget af os sammen. Det blev taget den sidste aften vi var i Kenya på bryllupsrejse Edited May 23, 2007 by Tikkitavi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 · Report post Her er mit favoritbillede: Det er taget i min kærestes farmors have til hendes 91 års fødselsdag i juni sidste år. Hun glæder sig helt vildt til vores bryllup, og synes at "det er nu en meget sød pige Rasmus har fundet sig" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 · Report post Vi er ikke specielt kønne på dette billede - og ret trætte. Men det er taget nogle timer efter Sebastian kom til verden ved et ret så akut kejsnersnit, så for mig er dette billede bare ganske specielt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 · Report post Jeg elsker dette billede af William og jeg ved Lake Louise i Canada. Det minder mig om en helt fantastisk ferie og min venindes smukke, smukke bryllup. Ellers er vi faktisk meget dårlige til at få taget billeder af os begge to sammen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 · Report post Ligesom Louise, er Christian og jeg enormt dårlige til at få taget billeder af os to sammen - og de gode, vi har, er papirbilleder, som vi har fra andre (og jeg gider ikke lige scanne ind nu ;)), derfor får I dette billede af os som nogenlunde nybagte forældre med Marius 4 dage efter hans fødsel: Maja 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Jeg har ikke andre billeder af os sammen. Men jeg er helt syg med dette billede af os. Min mands ansigt siger mere end 1000 ord. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Det jeg har som profil-billede er faktisk mit ynglings, fra vores første dag på vores første ferie sammen i Bratislava, Slovakiet Dette fra nytårsaften er også et ynglings, vi har ikke så mange hvor vi er sammen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 (edited) · Report post Vi har simpelthen så mange fede billeder sammen - jeg har en uvane med at stikke mine lange arme frem og tage selvportrætter af os.... (mange af vores billeder har jeg dog ikke liggende digitalt ) - er i sær vild med vores dykkerparbilleder - for under vandet er man virkelig et par... og meget afhængige af hinanden Edited May 14, 2007 by AnjaSL 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Hvor er det nogle gode billeder i har Jeg har stadig ikke varet i arkivet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Vi har heller ikke så mange hvor vi er sammen. Men her er et jeg godt kan lide, det er godt nok næsten to år gammelt, men pyt skit 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post det bedste billede... hm det er svært at vælge - men min veninde har faktisk lavet en collage af os, men billeder fra desidste 5 år sammen. Nogle af dem er fjollede, men det er os... her kan i se dem, og der er nogle af yndlingsbillederne imellem wow der er nogle fede i mellem, kan godt forstå det kan være svært at vælge:) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Dette billede af Casper og mig er jeg meget glad for. Har det som baggrund på min computer og i ramme ude i køkkenet. Vi har også tænkt os at bruge det til gæstebogen til brylluppet. Det er taget i Italien sidste sommer af min far. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Dette kan jeg også godt lide. Det er seks år gammelt og det er et min mor tog da Casper havde sidste skoledag på handelskolen (og jeg bare skulle kigge pigernes fine kjoler ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Det er taget her i påsken i år (2007) under vores ferie i Montenegro...ikke det bedste...og efter vi ahr fået børn er vi sjældent med på billederne... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Her kan jeg da også være med. Billedet er fra nytårsaften - og på det her billede er jeg rent faktisk ved at lære Rasmus at danse brudevals... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Vi boede en periode i Vietnam og var et smut i Singapore, der er billedet taget. Vietnam er meget rodet, beskidt og uden regler - Singapore er lige stik modsat. Nogle siger man kun kan gifte sig hvis man kan tapetserer sammen, men vi klarede os igennem Vietnams strabadser... Siden har vi også tapetseret sammen... -både savsmuld og filt, så kom ikke her. ha ha ha Elsker billedet fordi det var en dejlig periode, vi var frie, langt væk hjemmefra, der var kun 3 uger til jeg blev gravid (vidste naturligvis ikke da det blev taget) og verden lå for vores fødder. Hanne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2007 · Report post Det her billede synes jeg er lidt sjovt fordi det viser hvor godt vi har det sammen og ja det er en kasse vi har over hovederne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2007 (edited) · Report post Her er billede af Michael og jeg...... Edited May 16, 2007 by Michael/Hanna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites