Guest Josefin

Det bedste billede af dig og din Mand/kæreste

93 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: hvor er det skægt at se jer allesammen og sikke mange gode billeder. Jeg synes, at vi har ret mange billeder af os selv, men her er et som jeg er særligt glad for. Det er taget i minutterne efter, at Nicolai faldt på knæ under æbletræet i mine forældres have. Så vi er ganske nyforlovede og meget, meget glade (selv om man ikke kan se vores ansigter, fornemmer man stemningen ret godt :blink:) :cheerleader3:

Katharina

post-23195-1179744642.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke mange dejlig og sjove billeder, og hvor se alle bare glade ud, så hvis man er lidt tris kan man da bare kikke lid i den her tråd.

det her billed er taget at men veninde for ca 2år siden, vi er hvist meget ny for elsket

post-16573-1179816026.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er så lige kommet et par ekstra favoritter oven efter brylluppet, selvom vi ikke har fået fotografens billeder endnu...mon ikke der kommer flere favoritter der?!

post-22767-1179434316.jpg post-22767-1179434331.jpg

:super::shooter:

Og en tegning der er blevet lavet udfra et billede af os...et billede som blev taget på en ganske almindelig hverdag kort før brylluppet...vi slapper helt af og smiler bare...det er ligesom bare OS... :lol:

post-22767-1179434340.jpg

Knus herfra, Nanna

ER DU GAL FOR EN FLOT FLOT KJOLE.....!!!

Den er bare gudesmuk din kjole. Er det muligt at jeg ( og måske de andre ) kan/må se flee billeder af den, ja og dig ikke mindst :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:griner:- hvor er det skægt at se jer allesammen og sikke mange gode billeder. Jeg synes, at vi har ret mange billeder af os selv, men her er et som jeg er særligt glad for. Det er taget i minutterne efter, at Nicolai faldt på knæ under æbletræet i mine forældres have. Så vi er ganske nyforlovede og meget, meget glade (selv om man ikke kan se vores ansigter, fornemmer man stemningen ret godt :lol:) :super:

Katharina

Jeg vil lige starte med at sige: Hold da op, det er nogle smukke par, der huserer her på siden!

Men jeg er helt vild med dette billede, lyset især. Jeg kan levende forestille mig romantikken i luften, da det billede blev taget... SUK!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er billede af Michael og jeg......

Hm, det er nok bare mig der er lidt tung i betrækket, men hvem er det så...? :rolleyes:

Det er da gode gamle Robbie Williams... Ej altså, tænk, at du ikke så det :cheerleader3:

:cheerleader3: PINLIGT! NU kan jeg godt se det... :cheerleader3:

Det kunne være jeg skulle få bestilt tid ved optikeren!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

When two people love eachother, they do not look at eachother, they look in the same direction...

Dette er et af mine yngligs billeder af Daniel og mig.

Taget i Blue Mountains i Australien for 1/2 år siden....I bragende tordenvejr...

post-21905-1180713145.jpg

Redigeret af GlowStar
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ævs, jeg har ikke engang et billede af os sammen... Så jeg snyder lige lidt, og viser to, der er taget lige efter hinanden...

post-20429-1180966396.jpg

Så har I også set Jesper og hans kæreste eje i verden (Ja, det er naturligvis ikke mig, men vovsen, jeg taler om!!) :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er ikke så mange billeder af Kim og jeg sammmen da det stort set altid er mig der tager billederne. Men her er et vi tog i et forsøg på at få et billede af os sammen med vores hund, så det er så den der vælter rundt ude i kanten af billedet :thumbsupsmileyanim:

post-27749-1185126780.jpg

Redigeret af bqueen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er faktisk det bedste af os sammen.. Selvom det er over 3 år gammelt.. Ellers så det billede billede ude til venstre.. Det er også ret godt..

Så er der selvfølgelig vores bryllupsbilleder, men der kan jeg slet ikke vælge hvilket der er bedst..

post-19776-1185264204.jpg

Redigeret af tarri
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer