Posted May 11, 2007 · Report post Jeg er nok lige lidt splittet mellem min mor, traditioner og det jeg selv har lyst til... Min mor vil SÅ gerne at jeg sover hjemme hos dem. Det siger traditionerne også - og dem kan jeg også godt lide for det meste. Men jeg kunne også godt tænke mig at have aftenen med Klavs. Også selv om jeg godt ved at den ikke bliver romantisk eller noget. Jeg har egentligt aftalt at sove hos mine forældre og Klavs sover her sammen med vores søn og Bestman. Så kan de få styr på det de nu skal have styr på ordne Simon om morgenen, men alligevel. Hvad gør i? Hanne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2007 · Report post Jo nu skal du høre.. *ss* Jeg sender David over til sine forældre om aftenen og så sover jeg herhjemme sammen med et par tøser.. Vi skal så have en masse tøse-fnidder-fnadder.. Jeg er sikker på at det bliver rigtig hyggeligt. Knuz Mia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2007 · Report post Vi skal sove sammen herhjemme, for jeg kan ikke rigtigt se nogen grund til andet. Desuden har min kæreste svært ved at sove andre steder, og jeg har svært ved at sove uden min kæreste, og vi skulle jo gerne være friske og udhvilede til den store dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2007 · Report post Jeg slutter mig hundrede procent til Katjamo - vi skulle gerne være udhvilede, og det bliver vi nok kun, hvis alt er så normalt som muligt. Så, vi sover altså sammen. -Kirstine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2007 · Report post ungerne bliver afleveret hos min mor jeg sover hos min kusine sammen med hendes lillesøster også så den står på tøsefindderfnadder kristian har endnu ikke fundet ud af hvad han gør om det bliverhand far eller kamerat...... knus Louise 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2007 · Report post Vi sover hver for sig. Min kæreste sover i sommerhus sammen med sine forældre og forlovere, og jeg sover hjemme hos mine forældre sammen med mine forældre, brødre og brudepiger. Jeg synes, det er rart at sove hver for sig den nat. Spændingen er ligesom større, hvis man ikke har set hinanden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2007 · Report post Jeg skal være hos mine forældre, sammen med min søster og svoger. Og det er der bare ikke tvivl om. Hvad Prinsen skal ved jeg ikke, tror ikke han har besluttet sig endnu... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2007 · Report post Hejsa Vi både sover sammen den nat, og er sammen HELE dagen på vores bryllupsdag. Peder vil ikke hjem til sine forældre ca 10 minutters kørsel fra os, da hans far er storryger, og han gider bare ikke at hans tøj STINKER af røg inden han kommer til kirken. Så mens min frisør ordner hår på min mor, min søster og mig, så henter Peder buketterne, og Peders forældre kommer med smørrebrød til frokost. Så det bliver bare så hyggeligt. Hilsen Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2007 · Report post Vi har faktisk ikke rigtig snakket om det, men hvis jeg skal bestemme, så skal christian sove et andet sted. Jeg ved ikke lige hvor, men det finder vi nok ud af. JEg bliver så hjemme med vores søn og jeg kan forhåbentlig få en veninde eller 3 til at sove her... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2007 · Report post Vi sover hos hver vores resp. forældre, de bor ikke så langt fra hinanden. Hos mine forældre sover også min brudepige og et par venner, og der kommer flere om morgenen til "brude-brunch" og hår/make-up osv. Håber at det bliver rigtig hyggeligt! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2007 · Report post Jeg sover ved mine forældre med vores to døtre og John sover ved sine forældre. John har fødselsdag dagen før vores bryllup, så vi holder lidt fødselsdag og tager hver til sit. Vi synes det er mest spændende først at se hinanden i kirken på bryllupsdagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2007 · Report post Vi sover hver for sig. Min kæreste sover hos sin forlover, og jeg skal sove hos en veninde, som skal lægge min make-up dagen efter. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2007 · Report post Hej Ja jeg havde en forestilling om, at jeg skulle sove herhjemme med min søster, og at Tommy tog et sted hen. Men nej... Han har overhovedet ingen steder at tage hen, så jeg kan bare fise over til mine forældre. Egentlig kunne jeg også godt se hyggen ved det, bortset fra at de har en hund, som fælder af p... til og tre katte, som jo ikke nogen af dem tørre fødderne af, inden de går ind. Kan lige se mig med mit held i en "hvid" kjole m. slæb stå der... Aner ikke mine levende råd. Vi har diskuteret det flere gange, og han rokker sig ikke en tøddel. Tør ikke engang nævne muligheden for, at vi så sover sammen, og at han smutter i løbet af formiddagen, når frisøren skal i gang el. lign. Ja bortset fra det, så har vi of topic godt nok lige haft en tur. Synes at han er så smadder egoistisk og gør fuldstændig, som det passer ham altid. Hans dag i dag er gået med at sidde v. computeren, pudse fælge og slå græs. Thea og mig har han ikke været sammen med. Så nu er vi slet ikke på talefod. Skulle bare have luft. Dorthe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2007 · Report post Jeg regner med at det hele kommer til at blive sådan her... Lars sover hjemme sammen med forloveren. Min mor og far tager Philip ( min søn ) Jeg sover hos min brudepige sammen med forloverens kæreste og tøse hygger. ( regner også med at det er der brudekjolen skal opbevares når den er hentet) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2007 · Report post Jeg sover hjemme hos min mor, hendes mand og min søster. Michael regner med at sove hjemme, enten alene eller sammen med hans lillebror som er forlover - jeg synes at de skal sove sammen og hygge lidt inden den store dag. Så er der også en til at huske Michael til diverse ting, som der er sandsynlighed for at han kan glemme - Hanna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 · Report post Indtil videre er planen den at jeg sover hjemme med vores ældste dreng sammen med min mor, søster og min niece. Min kæreste bliver så sendt overtil hans far og sove med vores yngste søn. Min kæreste regnede også med at vi skulle sove sammen, men der tog han fejl. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 · Report post nej vi skal ikke sove sammen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 · Report post Vi har valgt ikke at sove sammen natten inden. Jeg kan da godt se det hyggelige i, at have aftenen sammen og vågne op i hinandens arme. Dog synes jeg, det er meget hyggeligere at sove hver for sig. Jeg sover hos mine forældre med mine søstre, og J sover hos sine forældre. Mine forældre bor lige overfor kirken, og J's forældre bor kun 30 km væk - så det var en nem beslutning. Uanset om man, som os, har boet sammen i flere år, er jeg stadig af den overbevisning, at aftenen inden brylluppet skal deles med dem, der altid har været der. Altså; så man kan få sagt "farvel" til "det gamle liv" før man begynder på en ny epoke - man står jo ved en milepæl, når man træder ind i kirken... Lidt melankoli fra morgenstunden... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 · Report post vi har valgt at sove sammen, det har vi gjort hver nat de sidste 5½ år så den nat gør ikke den store forskel. det er også for at gøre det så normalt for vores søn som muligt, og så er der ingen af os der rigtig har mulighed for at sove hos vores forældre. kan godt se det romantiske i at sove hver ofr sig, men er lidt af en praktiker, så derfor på den her måde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2007 · Report post Vi sover hver for sig.. og det ville havde været mærkeligt hvis vi sku sove sammen natten før. For vi har nemlig ik sovet sammen en nat endnu.. vi har boet hver for sig, og flytter først sammen når vi bliver gift her om ikke så mange dage.. Så ja, sådan er det. Men vi kender da godt til hinandens pudsigheder.. vi har jo skullet hvile os nu og da.. så ja. Men vi glæder os til at ku sove sammen resten af livet! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Vi sover hver for sig.. og det ville havde været mærkeligt hvis vi sku sove sammen natten før. For vi har nemlig ik sovet sammen en nat endnu.. vi har boet hver for sig, og flytter først sammen når vi bliver gift her om ikke så mange dage.. Så ja, sådan er det. Men vi kender da godt til hinandens pudsigheder.. vi har jo skullet hvile os nu og da.. så ja. Men vi glæder os til at ku sove sammen resten af livet! Ditto her...Glæder mig til at vågne op i hinandens arme og vide at man er GIFT. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Jeg er nok lige lidt splittet mellem min mor, traditioner og det jeg selv har lyst til... Min mor vil SÅ gerne at jeg sover hjemme hos dem. Det siger traditionerne også - og dem kan jeg også godt lide for det meste. Men jeg kunne også godt tænke mig at have aftenen med Klavs. Også selv om jeg godt ved at den ikke bliver romantisk eller noget. Jeg har egentligt aftalt at sove hos mine forældre og Klavs sover her sammen med vores søn og Bestman. Så kan de få styr på det de nu skal have styr på ordne Simon om morgenen, men alligevel. Hvad gør i? Hanne Vi sov sammen natten inden.. Kunne ikke rigtig se grund til andet.. Da vi alligevel havde boet sammen i nogle år.. Men man kan jo gøre lige som man selv vil.. Og da det er Jeres dag, skal I gøre det på den måde der føltes rigtig for Jer.. Held og lykke med dagen.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Vi har lejet et gods til brylluppet som vi har fra fredag-söndag, så mig og min kusine (brudepige) og min lille sön sover sammen i bryllups-suiten dagen för og min käreste sover hjemme med bestman , kommende svoger og vuffen Jeg syntes helt klart at der er mere spänding ved ikke og sove sammen og ses inden man mödes i kirken, tror ikke jeg ville få samme kildende fornemmelse i maven hvis vi lige havde sagt ses til hinanden ti min för..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Vi sover sammen vores forældre bor ikke besynderligt langt væk fra os kan ikke se pointen i at sove ude ved dem... For det 2 så ryger begge mine forældre og de har hund og kat kan godt se min fine hvide kjole med mørke hunde og katte hår over det hele og så den skønne duft af røg nej tak Og for det 3 så sover man bedst i sin egen seng... Jacob smutter så hjem til hans forælder når alle tøse tingende går igang og så ser ham først mig i kirken og så lige et side spørgsmål hvordan får jeg billede frem i siden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2007 · Report post Min kommende og jeg skal giftes om lige præcis to måneder Vi gør det, at jeg tager hjem til mine forældre og sove. og min tilkommende mand, sover herhjemme, sammen med noget af hans familie. Vi kan godt lide den tradition... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites