shirley81

Hvad koster det?

9 indlæg i dette emne

Nu skal Morten til at kigge på blomster og finde en der skal lave vores buketter. Men jeg aner ikke hvad prisen ligger på.

Hvad gav i for brudepigebuketter og for brystbuketter? Billeder er velkomne og i må også gerne oplyse prisen på jeres brudebuket.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal Morten til at kigge på blomster og finde en der skal lave vores buketter. Men jeg aner ikke hvad prisen ligger på.

Hvad gav i for brudepigebuketter og for brystbuketter? Billeder er velkomne og i må også gerne oplyse prisen på jeres brudebuket.

:cheerleader3:

Har lige været nede og spørge på priser selv.....

Vi skal give 35,- for knaphulsblomsten og 150,- for brudepigebuketten (teenager)...

Min brudebuket kommer til at ligge omkring 750,-.....den er håndbundet (tror jeg det hedder).....

Jeg kan desværre ikke vise billede af den, men den er i den nye brochure for Interflora og er med trompetliljer.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min buket kommer ca. til at koste 1200-1300 kr. Den er lavet som en brudebuket. Dvs. at hver enkelt stilk er pakket ind i vådt vat (?) og så er der viklet grøn tape omkring - det tager jo lige lidt tid :cheerleader3:

Det kommer jo også meget an på hvilke blomster du skal have i den

Vi skal ikke have brudepiger.

Knaphulsbuketterne koster 60 kr. pr. stk. - og vi skal bruge 4 stk.

- Hanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også fået oplyst en knaphulsblomst på 35-40 kr. og så fik vi et lille tip til brudebuketten... Man skal bede om en tætbundet buket (med de blomster man så gerne vil ha' i) og så kan man sparre halvdelen, da det lille ord "brude" er undladt!!!

:cheerleader3: Mette

Øhm, tjo, hvis man gerne vil HAVE en tætbundet buket er det en god idé...!

Men det vil jeg f.eks. ikke, jeg vil gerne have noget lidt mere specielt, som det her: post-20429-1178955855.jpg, men med mere, der hænger ned, lidt ligesom Kronprinsesse Marys dengang... Så det bliver nok lidt svært for dem IKKE at gætte at det er en brudebuket!! :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer