CBV

Min kjole

39 indlæg i dette emne

Så fik jeg endelig lidt billeder af mig i min kjole. :cheerleader3:

Jeg har været lidt i tvivl efter jeg prøvede den ved tilpasningen - var det nu virkelig den o.s.v. o.s.v. Men hvad jeg kan se her på BK, så er jeg ikke den eneste som har været i tvivl om kjolen.. :hug:

De lange ærmer skal lægges liidt op og så skal kjolen selvfølgelig presses - så bliver den helt tiptop.

Hvad syntes I? :hug:

Kh. Charlotte

Redigeret af CBV
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle de søde ord - er glad for at I syntes den klæder mig. :hug:

Det er bare lidt ærgeligt at jeg blev lidt usikker på om det "virkelig er KJOLEN". Jeg havde jo noget helt andet i tankerne da jeg gik ind for at prøve brudekjoler, men denne sad nærmest som om den var lavet til mig og derfor faldt valget på denne.

Men den er smuk og jeg er da også ved at være over tvivlen takket være Jer! :cheerleader3:

Kh. Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle de søde ord - er glad for at I syntes den klæder mig. :hug:

Det er bare lidt ærgeligt at jeg blev lidt usikker på om det "virkelig er KJOLEN". Jeg havde jo noget helt andet i tankerne da jeg gik ind for at prøve brudekjoler, men denne sad nærmest som om den var lavet til mig og derfor faldt valget på denne.

Men den er smuk og jeg er da også ved at være over tvivlen takket være Jer! :cheerleader3:

Kh. Charlotte

Hej Charlotte.

Der er en tråd her på BK der handler om det at vælge den man drømte om, eller om det blev en anden. Læs lidt i den, og du vil se at de fleste ikke ender med det de troede. Inklusive mig selv.

Og en anden tråd, handler om det at være usikker på valget. Åbenbart to meget almidelige reaktioner og følelser hos os bridezillas.

Men du er såååååå smuk i den. Glæder mig til at se når den lige er blevet skruet helt rigtig sammen.

:hug: fra Vicki.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer