Sign in to follow this  
Followers 0
Møffe

kunstige negle

7 posts in this topic

Hejsa,

ja som overskriften lyder er jeg interesseret i at høre fra andre, der har erfaringer med kunstige negle. Fik mine sat på for to uger siden og skal ned til neglestudiet på tirsdag for at få dem trimmet til brylluppet. Synes dog de allerede ikke er særlig pæne længere. Det er som om de har løsnet sig (hvide pletter) i siderne ved neglebåndene (ikke negleroden, hvis i forstår) og enkelte steder er det simpelthen krakeleret en lille smule.

Jegt har overholdt den med at man skal holde sig fra skrappere rengøringsmidler uden handsker på, men har jeg mon gjort noget forkert, siden de allerede virker lidt porøse ? Er flotte i spidserne og ser ud helt som nye.

Hvad er jeres erfaringer og er der "regler" for hvad man må med sådanne negle ? Hvis det er sådan det er, så er jeg ikke sikker på at jeg orker at have kunstige negle på sigt.....Selvom det bare er så flot, når de er i orden :cheerleader3:

kh Louise

Edited by Møffe
0

Annonce ♥

Hejsa,

ja som overskriften lyder er jeg interesseret i at høre fra andre, der har erfaringer med kunstige negle. Fik mine sat på for to uger siden og skal ned til neglestudiet på tirsdag for at få dem trimmet til brylluppet. Synes dog de allerede ikke er særlig pæne længere. Det er som om de har løsnet sig (hvide pletter) i siderne ved neglebåndene (ikke negleroden, hvis i forstår) og enkelte steder er det simpelthen krakeleret en lille smule.

Jegt har overholdt den med at man skal holde sig fra skrappere rengøringsmidler uden handsker på, men har jeg mon gjort noget forkert, siden de allerede virker lidt porøse ? Er flotte i spidserne og ser ud helt som nye.

Hvad er jeres erfaringer og er der "regler" for hvad man må med sådanne negle ? Hvis det er sådan det er, så er jeg ikke sikker på at jeg orker at have kunstige negle på sigt.....Selvom det bare er så flot, når de er i orden :hug:

kh Louise

Da jeg havde mine på, holdt de sig flotte i over 3 uger før, de skulle have en "touch-up".....og det var kun fordi mine egne negle var vokset....

Jeg masserede en dråbe olie ind i neglene hver morgen og aften og derefter Compeed håndcreme..... :cheerleader3:

0

Det første sted jeg fik lagt mine negle, var ikke særlig gode til det. Jeg havde faktisk lidt de samme problemer som du nævner her, og det er rigtig ærgeligt, når de ikke sidder pænt.

Min veninde henviste mig til det sted hvor hun får lavet sine negle, og her har jeg aldrig haft problemer. de er super flotte, holder længe, og så er der rigtig mange sten og farver osv. at vælge imellem. lige noget for en rigtig pynte tøs som mig :-)

Jeg kan gi dig hendes hjemmeside her:

www.smukkenegle.be

så kan du jo se om det er noget. jeg kan i hvert fald anbefale det.

jeg håber dine negle bliver super igen.

knus prinsessen

0

Har selv haft gele negle på siden jul og er meget glad for dem. Faktisk så meget at jeg selv er begyndt på uddannelsen som negleteknikker.

Et godt mærke er Creative som både har gele og akryl, de holder til rigtig meget og så kan de pyntes. Trods den gode holdbarhed er vedligeholdelse godt. En god olie morgen og aften og en lækker creme. Det skal hjælpe dine originale negle med at bevare fugtigheden. Det er også meget vigtigt at de ikke bliver lavet for lange, især hvis du slet ikke er vant til lange negle, da du skal vænne dig til længden.

Husk at det ikke er et ekstra led på fingeren men en forlængelse.

0

Annonce ♥

Jeg laver selv negle (glasfiber) og syntes at hvis du ikke er vant til og have lange negle, at du måske skulle have ventet med at få dem lavet til ugen för dit bryllup, da de er sväre at holde päne de förste par gange man får dem lavet, man skal lige vende sig til og bruge händerne på en anden måde end man normalt gör... men efter et stykke tid bliver også det en vane og neglene holder sig päne i längere og längere tid... :kiss:

0

Hej Louise

Ærgerligt med dine negle. Jeg har selv siddet som negleteknikker i 3 år, og dine problemer lyder meget bekendte. For det første, har du nok fået neglene sat på lige tidligt nok. jeg plejer at anbefale at få dem lavet et par dage før brylluppet. Især fordi, de kan være svære at holde pæne. Kunstige negle kan være slemme til at samle skidt nedenunder, og alt efter hvem der laver dem, kan de også være lidt "ufine" i kanterne, når der er gået et par uger. At der er lyse pletter og krakeleringer - de lyse steder, hænger de kunstige negle simpelthen ikke ved dine egne negle. Ved nogle neglesystemer, kan det efterfyldes med lim, så man ikke ser det. Krakeleringerne tyder på slag på neglen. Det er især en mulighed, hvis du har forholdsvist tynde eller lidt bløde negle. Du skriver ikke noget om negleolie - det håber jeg, at din negleteknikker har solgt med til dig og at du flittigt bruger det. Det forlænger levetiden og udseendet på neglene væsentligt.

Der er nu ikke noget mærkeligt i, at de efter to uger skal rettes til. Det er meget normalt. Kan variere fra person til person.

Jeg håber, du kan bruge dette til noget.

Nu er du vel blevet gift...? I så fald håber jeg, du havde en fantastisk dag!:-)

0

Hejsa,

Tak for jeres svar - ja jeg er blevet gift, havde en forrygende dag og endda med flotte , flotte negle :boohoo: Jeg fik dem sat knap to uger før brylluppet på min polterabend. Var forbi negledamen to dagen inden brylluppet og fik "fyldt op2 og rettet til. Superflotte og klare til brylluppet -

MEN ungerne legede vildt med mig dagen forinden, så jeg måtte ud til hende om morgenen på bryllupsdagen og få sat to nye negle på ! Hun ville ikke have noget for det, så jeg havde taget en god flakse rødvin med - det er alligevel ikke alle der stiller op kl. 0830 på sin fridag.....Men flotte var de og hun mente bestemt ikke jeg gjorde noget forkert - de smøres dagligt og flere gange med olie/håndcreme. Jeg har fået dem kortet nu til nogenlunde normal længde men synes næste de bliver for korte, når man først har vænnet sig til lidt længde.

Så må jeg se, hvor længe jeg gider det. Det kræver alligevel en del vedligeholdelse.

Kh Louise og med ønsket om at I andre også får en helt iuforglemmelig bryllupsdag !

0