Maria Viola

Er er topfigur på bryllupskagen

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

nu er jeg ikke helt sikker på om jeg har forstået spørgsmålet helt rigtigt.. men hvis du mener om man kan bestille og betale kagen hos bilka og få den i føtex, så er det ikke noget man kan.. selvom det er samme kæde er det to butikker uafhængige af hinanden.. man kan heller ikke bestille i en føtex og hente kagen i en anden..

der skal du snakke med det sted du vil have levere kagen til dig..og hva topfiguren angør, så holder jeg med de andre.. den skal man helst købe selv, føtex eller bilka kan sagtens bestille nogle søde figure hjem, men man kommer til at betale for den ikke ink.kagens pris*S*

håber jeg har svaret på det rigtige

helt og lykke camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den koster 35 kr. pr. person.

Jeg var i Føtex i Taastrup - de sagde at de fik den fra Bageren i Bilka Hundige - så de sagde at vi skulle derud og snakke med dem???!!??

Kan man smage på bryllupskagerne der??? Ved I det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den koster 35 kr. pr. person.

Jeg var i Føtex i Taastrup - de sagde at de fik den fra Bageren i Bilka Hundige - så de sagde at vi skulle derud og snakke med dem???!!??

Kan man smage på bryllupskagerne der??? Ved I det?

det er meget efter de forskellige føtex'er/bilka'er efter om de laver prøvesmagninger eller ej.. også prisen på bryllupskagen kan variere da det er den enkelte mester eller konditor der sætter priserne for dette..

men jeg vil sige de fleste af butikkerne laver prøver.. det er bare at ringe og snakke med konditoren, og komme med den eller de varianter man gerne vil smage. og så høre dem om hvad prisen er for en smagning.

hilsen camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer