maddy83

Så er vores også klar til postkassen

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så nu er vi ved at være der - mangler bare frimærker. Det får Jesper lov til at gøre - min tunge er ved at blive godt ru :cheerleader3:

Vil I se???

Hvad synes I? er de ikke fine

post-22726-1179090840.gif- Det er også vigtigt, at lade manden komme 'til fadet' så han ikke føler sig udenfor... :kiss:

- Nøj, hvor er de bare flotte - har du selv lavet dem? post-22726-1179090813.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så nu er vi ved at være der - mangler bare frimærker. Det får Jesper lov til at gøre - min tunge er ved at blive godt ru :cheerleader3:

Vil I se???

post-24287-1179077776.jpgpost-24287-1179077791.jpg

post-24287-1179077800.jpg

Hvad synes I? er de ikke fine

MEGET flotte invitationer!!! :kiss:

Ang. frimærkerne (hvis I ikke allerede har købt dem) - nogle posthuse har en automat opstillet, hvor man kan købe frimærker osv. Og de frimærker er klistermærker!!! Intet mindre end genialt, synes jeg. Det var et hit da vi skulle sende takkekort ud!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have alle sammen, det er rart at høre at det er blevet godt!! vi er også glade for resultatet. Og vil forsøge at køre hele stilen igennem på samme måde, så bordkort og takkekort bliver noget al'a det samme. Kort og papir er købt.

post-22726-1179090840.gif- Det er også vigtigt, at lade manden komme 'til fadet' så han ikke føler sig udenfor... :kiss:

- Nøj, hvor er de bare flotte - har du selv lavet dem? post-22726-1179090813.gif

Det er min mors veninde der har lavet den - hun begyndte at interessere sig for at lave postkort for ca. et ½ år siden, så det passede jo bare perfekt. Og hun ville hellere end gerne overtage den opgave, også med bordkort og takkekort :cheerleader3:

Vi skulle dog selv klistre de hvide hjerter på, printe selve teksten ud, og binde bånd rundt om, så lidt har vi da selv lavet ;)

"Ang. frimærkerne (hvis I ikke allerede har købt dem) - nogle posthuse har en automat opstillet, hvor man kan købe frimærker osv. Og de frimærker er klistermærker!!! Intet mindre end genialt, synes jeg. Det var et hit da vi skulle sende takkekort ud!"

Ævæv vi havde sat frimærker på, før jeg læste din besked - men det var sgu da genialt - Det må jeg hellere huske til takkekortene.. det gør da arbejdet noget lettere!! Tak for tipsen!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej søde Maddy

Jeg vil da også lige være med på en lille kommentar til jeres invitationer!

De er bare helt fantastiske!

Nogle gange ville jeg ønske, at vi kunne holde flere bryllupper, så vi (læs jeg :boohoo:) kunne få brugt alle de gode ideer og looks jeg finder herinde!

De er super flotte! :bestwishes:

:cheerleader3: fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer