fepigen

vil lige

23 indlæg i dette emne

høre hvilken parfume har i valgt til dagen.....jeg er selv i tvivl da jeg plejer af bruge dior......så har jeg ikke lyst til af bruge den til den store dag.

skal i ha en særlig en på..

eller bare den i bruger til hverdag..........

overvejer selv af bruge agent provocateur........

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 99% sikker på at jeg skal have Thierry Muglers - Angel Garden Of Stars Peony. Den går jeg også ofte med til daglig. Men jeg fik den af min kæreste i julegave. Jeg havde fået en prøve af den, og jeg var helt vild med den, så han gik rundt med indpaknignen til en parfumeprøven fra september til december, sådan at han kunne finde den jul! JEg synes det er så enormt sødt, så jeg må hellere tage den på! :kiss:

Hvis det ikke bliver den, så tror jeg at jeg prøver ngoel af de parfumer jeg gik med da vi mødte hinanden. Men det kræver jo lidt, at de stadig er gode til mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Min favorit lige nu er "Det grønne æble" fra DKNY - kan ikke huske mere eller er det "Be delicious"... Den er frisk og sommeragtig. Der er også Biotherm´s "Eau D ´Energie" en "awakening mist" kalder de den - perfumes, refreshes og softens. Der er også tilhørende lotion med en anelse shimmer i. Også rigtig sommeragtig.

Ellers har jeg lige fået "Jadore" parfumen - det kan også blive den.

Dorthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil bruge Allure fra Channel. Det har jeg vidst meget længe, og det er af den simple grund, at jeg fik den da min bedstemor døde meget pludseligt forrige år. Jeg savner hende helt utroligt meget, og vil derfor gerne 'have hende med' på den dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg nupper Deep red fra Hugo Boss, og det er af den simple årsag, at den holder så længe, at jeg kan lugt den dagen efter, når bruserens stråler rammer min hals. Den holder og den dufter såååå godt på mig. Ved jeg også min mand synes. Han prøver i hvert fald altid ihærdigt at sniffe mig, når jeg har den på.

:cheerleader3: fra Vicki.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har bedt min kommende mand om at beslutte, hvilken duft jeg skal have på, da det jo er ham, der skal synes, jeg er smækker lækker på dagen (selvom det ville han nu nok synes uanset hvordan jeg dufter :cheerleader3: ). Så hvis ikke nogen af dem jeg har, kan bruges, så må han jo købe en ny til mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faldet for Givenchy's Amarige mariage, den er bare så LÆKKER :cheerleader3:

Jeg har med vilje ikke købt den endnu, da jeg så ville ende med at bruge den op, inden mit bryllup.

Normalt er jeg ellers KÆMPE tihænger af Armani mania det er MIN duft

post-21203-1179346919.jpg

Redigeret af Stnia-pigen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have Dior Poison på.

Det er ikke en jeg plejer at bruge (endnu), men den dufter virkelig godt på mig og holder længe, det skal man jo også have med i sine overvejelser når parfumen skal vælges.

Jeg har allieret mig med en veninde fra branchen med 3 stk. prøver, så jeg kan få et pift i løbet af dagen/aftenen.

Det er jo ikke til at have en flaske i ens taske :cheerleader3:

- Hanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvilken duft jeg skal have på. Tror måske det bliver Poison fra Dior. Vil gerne have en let og sommerlig på. Er der nogle, der har nogle forslag?

Knus Line.

Jeg sværger selv til Christian Dior, og jeg synes egentlig ikke at Poison er en let duft. Jeg ELSKER den, men har ofte hørt den er tung (af min søster og mor ) Hvis d kan lide Dior er Dolche Vita eller J´adore lidt lettere i det. Ellers blev jeg ret vil med DKNY ´s Be Delicious (den med æblet). Den har nogle af de samme kvaliteter som Dior, men er ikke så tung og i hvert fald sommerlig, hvis du spørger mig

Hvad kan din kæreste god lide dig i? Det spiller jo også en rolle..

Rikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer