Sign in to follow this  
Followers 0
Line031107

Mattias og Lines bryllup d. 15/9-07

19 posts in this topic

Jeg vil også lige lægge min planlægning af den store dag herind... håber ik det blir for kedeligt. Men først lige vores historie.

Mattias og jeg har været sammen i 3 år.... Vi mødte hinanden over sms

Vi blev koblet sammen, da min veninde var kæreste med han kammerat. Vi mødte hinanden efter at have skrevet sammen i 1,5 måned. Efter 2 dage, var vi sammen.

Vi havde et lille problem: Jeg boede i nordjylland og han på sjælland. Så vi så kun hinanden hveranden uge. Han tog toget til jylland 1 gang om måneden og jeg til sjælland 1 gang om måneden. Dvs 14 timer i tog på en weekend. 7 timer hver vej.... Puha, det var hårdt.

I juli 2005 friede han til mig, efter vi havde fodret ænder i en blomsterpark :cheerleader3:

Jeg sagde selvfølgelig Ja....

Men vi var begge enige om at der skulle gå lidt tid inden vi skulle gifte os.

Jeg flyttede ind et sted, kun 1 km fra min kæreste.

Hvilken omvæltning!!!! Lige pludselig ku vi se hinanden når vi ville... uden at sku sidde i tog i 7 timer.

Vi nød det!! Men pludselig oplever man hinanden i hverdagen, og det er altså lidt noget andet end bare weekendkærester.

Godt at det også lige blev prøvet af...

Og nu skal vi altså giftes....

D. 15 SEPTEMBER i Strandby kirke... (strandby ligger i nordjylland)

Så fik i lige min historie.... håber ik det var for kedeligt!

Knus fra Line

Edited by Line031107
0

Annonce ♥

Der er lige præcis 4 mdr tilbage og mange ting er faktisk på plads..

Vielse: Strandby kirke kl. 13

Reception: I haven i mit barndomshjem

Fest: Havnefronten selskabslokale i Strandby

Indbydelser, menukort og bordkort er min mor igang med... Indbydelserne sendes ud i slutningen af denne måned. Der er i alt 130 mennesker på gæstelisten.

Jeg har købt kjolen... men man måtte desværre ikke tage billeder i butikken, men må se om jeg kan finde et godt modelbillede på et tidspunkt som jeg kan lægge herind.

knus herfra

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for velkomsten Maddy og Vibeke... :cheerleader3:

Ja det er dejligt at det er nogen som kender os personligt som kan være en del af det...

Vibeke, jeg vil give dig ret i at det er en speciel kirke, men den har sin charme...

Det skal forestille et skib... Jeg ved ikke hvorfor man har valgt at lave den sådan, men det er en "fiskerby" så måske derfor...

0

Hmm... jeg er lidt fortvivlet mht brudesko...

Jeg har altid sagt at jeg ville ha flade sko, men da jeg var inde og prøve min brudekjole, fik jeg af vide at det var dumt, da man meget nemt ku falde sammen og se klumpet ud. Kan godt se at hvis man har sko med lidt hæl, så kommer man automatisk til at gå lidt mere elegant, hvis man da kan gå med højhælede sko :cheerleader3:

Han fandt nogle sko til mig, som var ret søde, men jeg ku straks se at med de sko på, så ville jeg blive højere end min udkårne, og det ville han ikke blive glad for. Hvilket jeg forstår... Jeg vil heller ikke være højere end ham. Han sagde så at det var der altså ik nogen der lagde mærke til, men det tror jeg altså ik er rigtigt!

Jeg har allerede flot kjole på og alt mulig pynt, og hvis jeg så samtidig bliver højere end ham, kommer man så ik let til at stjæle billedet? Eller???

:cheerleader3:

Jeg har svært ved at finde nogle sko.... Nogle der kan hjælpe mig med at finde nogle med ikke så stor hæl, men gerne lidt...???

Fandt de her men de er altså stadig lidt høje....

post-26017-1179259603.jpg

0

Hej!

Hvad med dem her?? De fåes i guld, bronze og denne her farve. Jeg købte et par sidste år - men mon ikke at de også fås i år?

Postet billede

Eller så er der LEE, som købes i de fleste brudeforretninger, de fås i sølv, guld, bronze og ivory og i tre forskellige hælhøjder.

post-8347-1179299264.jpg

eller en anden uden så meget hæl

post-8347-1179299283.jpg

hey fra knirke.

0

Annonce ♥

Hej!

Hvad med dem her?? De fåes i guld, bronze og denne her farve. Jeg købte et par sidste år - men mon ikke at de også fås i år?

Postet billede

Eller så er der LEE, som købes i de fleste brudeforretninger, de fås i sølv, guld, bronze og ivory og i tre forskellige hælhøjder.

post-8347-1179299264.jpg

eller en anden uden så meget hæl

post-8347-1179299283.jpg

hey fra knirke.

Hey... kan rigtig godt lide de først og de sidste....

Hvor findes de?

0

Fandt de her men de er altså stadig lidt høje....

post-26017-1179259603.jpg

Jeg er helt pjattet med disse sko! Hvor er de mon fra?

Hey...

Hvis du går ind på Messalina.dk så kan du finde dem der til sølle 349 kr...

Jeg er også ret vilde med dem...

0

:cheerleader3: i morgen skal Mattias og jeg ud og se på lejlighed... en 3 værelses på vist 84 kvm... spændende! Håber at det er noget som vi kan bruge... :bearhug:

Ellers er jeg begyndt på kur igen. Jeg har før fulgt weight watchers og hvor jeg tabte 6 kilo på ca. halvanden måned... men så faldt jeg ligesom ud af rytmen, but now im back! :balloon:

0

Annonce ♥

Igår var vi så ude og se på lejlighed... Den var bare perfekt! Så vi sagde ja til den... :cheerleader3:

Det er bare så dejligt at have det på plads. Så d. 1 juli kan vi overtage den. Så vi har fin tid til at indrette inden brylluppet :-)

Dejligt!!

Vi skule selvfølgelig fejre vores lejlighedsfangst med kage :balloon:

Snøft... så kom til at synde!! Men på vel bare på den igen!

0

Nu er det da vist på tide at jeg får skrevet lidt nyt herinde. Har haft rigtig travlt på det sidste. Jeg skal have ordnet de sidste ting mht når jeg skal flytte ud af min nuværende lejlighed og ind i Mattias og min kommende fælles lejlighed. Samtidig er jeg bare så smadret når jeg kommer hjem fra arbejde... Man burde ku få bryllupsorlov, ligesom barselsorlov.... :thumbsupsmileyanim:

Indbydelserne er snart klar og skal sendes ud efter pinsen. I morgen skal Mattias og jeg i imerco og inspiration og kigge lidt inden vi laver en ønskeseddel derinde.. :-) spændende!!!

Jeg skal nok lige lægge billeder ind af indbydelserne når jeg får dem....

Nå, men indtil videre må i nøjes med et billede af min lækre kommende mand ;-)

post-26017-1180041337.jpg

0

Så! Nu er der kun 3 mdr og 12 dage tilbage... hold da op!

Vi har nu fundet en 2 "kogekoner" til at lave mad på dagen...

Min mor arbejder selv i køkken så vil lave meget af det i forvejen som de så bare skal tilberede. Hun står for forretten og desserten.

Til forret skal vi have tunmousse med rejer, dressing og brød

Til dessert skal vi have islagkager med frugt.

Min mor lavede også islagkager til min og min storebrors konfirmation... Det var sådan nogle kæmpe nogle... i flere lag hvor hvert lag var forskellig slags is... MUMS! Tror at det blir det samme her...

Hvad angår bryllupskagen, så har min morfar lavet stativet... i ca. 6 lag... så der er nok til ca. 150 personer. Min mormor og mor står for at lave kagen.... :-)

post-26017-1180903681.jpg

Stativet som min morfar har lavet, er nok noget i retning af dette. Har ik set det endnu, men har fået det beskrevet.

0