Guest Nat05

9. juni 2007

27 indlæg i dette emne

Nu nærmer tiden sig hastigt, snart er der kun 3 uger til den store dag.

Så jeg vil da lige høre hvor langt I er.

Jeg synes at jeg mangler en del endnu, men håber da at jeg når det. Har hørt mange mennesker sige, at jeg nok skal nå det - men.....

Vi mangler:

* Endelig aftale med fotografen - ham der skal tage billeder under middag mv.

* Bordplan - større puslespil

* Bordkort, er købt, skal blot skrives

* Tøj og sko til datteren

* Gave til forlover og toastmaster

* Hårpynt til mig :cheerleader3:

* Strømper til os begge

* Lære at danse brudevals

* Endelig aftale med fotografen til bryllupsbillederne

* Salmehæfte til kirken

* Morgengave - ihvert fald for mit vedkommende :balloon:

Så kan jeg ik lige overskue om der er flere ting, men synes også det er nok, når der kun er små 3 uger til....

Hvor langt er I???

Redigeret af Nat05
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Ja, kun 3 uger, UHHHH det nærmer sig. Faktisk lidt mærkeligt at tænke på, når nu man har planlagt det så længe.

Jeg mangler faktisk ikke ret meget mere, det meste er på plads, så det kun enkelte små-ting.

Jeg skal ned i blomster-forretningen i morgen, med de sidste detaljer ang. alle de forskellige blomster. (er en af dem der selv har bestilt, da min kommende mand godt ville ha´ jeg gjorde det selv, ikke fordi han ikke ville, men så jeg kan få det hele som jeg godt vil ha det)

Så mangler jeg at snakke med toastmasteren ang. de sange jeg har (1 til manden og en takkesang)

Og så skal de sidste tilretninger laves på brudepige-kjolerne (har selv syet dem), hvis nu der er nogen der har tabt sig i løbet af de sidste par måneder (HI-HI) eller omvendt.

Og så mangler min kommende mand at snakke med graveren i kirken ang. pyntningen af kirken.

OG så tror jeg faktisk jeg er færdig.

Hvis du har brug for inspiration eller ideer til det sidste du mangler, så bare "råb højt" så kan det jo være jeg kan være til hjælp med noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ik om jeg mangler inspiration, har mine ideer :bestwishes: men ellers tak for tilbudet måske jeg råber op alligevel....

Du mangler ik meget, men jeg håber også at jeg kan få klaret en del i weekenden, fik faktisk lavet et udkast til bordplanen, så må vi se på om der er nogle der skal rykkes rundt.

Toastmasteren skal jeg også ha en snak med, men det er min bror så det når jeg nok. Er spændt på om han vil kunne hitte rede og rækkefølge i de taler/sange der kommer.

Jeg kan ik finde ud af om jeg selv skal holde tale, det er faktisk mit store dilemma. Har forsøgt mig med sang, hvilket aldrig plejer at være et problem, men det er det åbenbart når det er til min egen mand :boohoo: så lige nu går jeg og overvejer om jeg skal holde en tale. Tror bare det bliver det helt store tuderi, så jeg synes ik det er så tiltalende. Heldigvis har vi jo som brude lov til at springe over :cheerleader3:

Dansen skal vil til på mandag, så har vi forhåbentlig nogen lunde styr på det, skal nok lige øve et par gange, eller to...

Ellers håber jeg, at det hele kommer lidt af gangen, for så er jeg jo færdig og klar lige om lidt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Ja nu er der ikke længe til vi skal giftes piger, den 9 juni er jo lige om lidt.. uhhhheeee får helt mavekrilder...

Vi har også styr på det meste, fik opringning i går at min kæreste råhvide skjorte er kommet hjem ( har været svær at finde så vi har måtte bestille en specielt hjem) så den henter vi mandag..

derudover mangler vi følgende småting:

- sy tøjet færdigt til vores to drenge 10 mdr og 3½ år

- finde sko til den ældste

- ringe og bestille lidt ekstra blomster til pynt på bryllupskagen

- putte chokoladehjerter i æskerne til gæsterne

- den endelige bordplan på planche..

- hente kjolen fra indsyningen

- hente de bestilte smykker til dagen

og så er der vel altid nogle ekstra småting man kan komme i tanke om når vi når tættere på... :cheerleader3:

knus endnu en 9 juni-brud

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, knap 3 uger til - suk..

Vi har vist styr på det meste.

I den kommende uge kommer præsten hjem til os.

Min kære kommende mand skal ind og bestille brudebuket, knaphulsbuketter og brudepigebuketter i den kommende uge.

Jeg mangler at tage lidt solarium.

Men resten er klarlagt, så vi kan nyde de kommende uger.

Kh Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu nærmer tiden sig hastigt, snart er der kun 3 uger til den store dag.

Så jeg vil da lige høre hvor langt I er.

Jeg synes at jeg mangler en del endnu, men håber da at jeg når det. Har hørt mange mennesker sige, at jeg nok skal nå det - men.....

Vi mangler:

* Endelig aftale med fotografen - ham der skal tage billeder under middag mv.

* Bordplan - større puslespil

* Bordkort, er købt, skal blot skrives

* Tøj og sko til datteren

* Gave til forlover og toastmaster

* Hårpynt til mig :thumbsupsmileyanim:

* Strømper til os begge

* Lære at danse brudevals

* Endelig aftale med fotografen til bryllupsbillederne

* Salmehæfte til kirken

* Morgengave - ihvert fald for mit vedkommende :blink:

Så kan jeg ik lige overskue om der er flere ting, men synes også det er nok, når der kun er små 3 uger til....

Hvor langt er I???

Puha - datoen er jo lige om hjørnet... og jeg synes vi er langt fra klar endnu - men det er nok bare mig der er ved at være lidt hys!!! Men vi mangler følgende:

* Snakke med præsten (det skal vi i morgen, mandag)

* Bordplan - hvis vi overlever det - så holder brylluppet også

* bordkort (menuer, hvem-er-hvem sange etc)

* duge, borddekorationer, blomster

* tøj og sko til ungerne ordnes i weekenden

* sko til manden (han har en brækket tå lige pt så det varer nok lidt endnu før de kan købes)

* Gave til toastmaster (og hjælpere)

* strømper til mig

* lære at danse brudevals (igen den skide brækkede tås skyld :) )

* salmehæfte til kirken (kan jo først laves efter vi har snakket med præsten)

* Morgengaven har jeg skisme heller ikke styr på endnu :unsure:

Jeg synes der er mange ting som vi ikke helt har styr på endnu - og jeg har altså også lige to eksamener jeg skal have klaret inden - så der er ved at være lidt pres på... Ellers må den "lede" leder komme op i mig og så skal der uddelegeres med hård hånd!!! :)

Men vi når det jo nok - og det bliver en fantastisk dag.... Som jeg kan se i min krystalkugle bliver det strålende solskin og blå himmel!!!

:cheerleader3:

Iben

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, ingen panik endnu :cheerleader3: her i weekenden fik vi købt kjolen til datteren, og hentet skjorten der var bestilt hjem med lidt længere ærmer.

Det med gave til forlover og toastmaster kan jeg ik helt finde ud af hvad skal være... Det er svært.

Ellers har vi også fået lavet et udkast til bordplanen, men der er vidst et par, par der skal rykkes rundt på. Men så er vi da igang :thumbsupsmileyanim:

Puha, nu er der under 3 uger til.... Det er for vildt !!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu nærmer tiden sig hastigt, snart er der kun 3 uger til den store dag.

Så jeg vil da lige høre hvor langt I er.

Jeg synes at jeg mangler en del endnu, men håber da at jeg når det. Har hørt mange mennesker sige, at jeg nok skal nå det - men.....

Vi mangler:

* Endelig aftale med fotografen - ham der skal tage billeder under middag mv.

* Bordplan - større puslespil

* Bordkort, er købt, skal blot skrives

* Tøj og sko til datteren

* Gave til forlover og toastmaster

* Hårpynt til mig :lol:

* Strømper til os begge

* Lære at danse brudevals

* Endelig aftale med fotografen til bryllupsbillederne

* Salmehæfte til kirken

* Morgengave - ihvert fald for mit vedkommende :hug:

Så kan jeg ik lige overskue om der er flere ting, men synes også det er nok, når der kun er små 3 uger til....

Hvor langt er I???

Puha - datoen er jo lige om hjørnet... og jeg synes vi er langt fra klar endnu - men det er nok bare mig der er ved at være lidt hys!!! Men vi mangler følgende:

* Snakke med præsten (det skal vi i morgen, mandag)

* Bordplan - hvis vi overlever det - så holder brylluppet også

* bordkort (menuer, hvem-er-hvem sange etc)

* duge, borddekorationer, blomster

* tøj og sko til ungerne ordnes i weekenden

* sko til manden (han har en brækket tå lige pt så det varer nok lidt endnu før de kan købes)

* Gave til toastmaster (og hjælpere)

* strømper til mig

* lære at danse brudevals (igen den skide brækkede tås skyld :blink: )

* salmehæfte til kirken (kan jo først laves efter vi har snakket med præsten)

* Morgengaven har jeg skisme heller ikke styr på endnu :hug:

Jeg synes der er mange ting som vi ikke helt har styr på endnu - og jeg har altså også lige to eksamener jeg skal have klaret inden - så der er ved at være lidt pres på... Ellers må den "lede" leder komme op i mig og så skal der uddelegeres med hård hånd!!! :toot:

Men vi når det jo nok - og det bliver en fantastisk dag.... Som jeg kan se i min krystalkugle bliver det strålende solskin og blå himmel!!!

:lol:

Iben

Så er der da nogle af tingene jeg kan stryge fra vores liste:

Præsten har vi snakket med og salmerne er valgt!! :griner:-

Salmehæfterne er også under udarbejdelse :super:

Stømperne har jeg fået fat i - også selvom det er svært at finde selvsiddende strømper i størrelse "STOR" :lol:

Min mormor har lige meldt sig til at lave borddekorationer - de skal laves af liljer, mini gerbera og roser SUK :shooter:

Så er der lige det der er næsten på trapperne:

Duge, servietter, lys etc - bliver ordnet på fredag

Tøj og sko til ungerne købes lørdag

bordopstillingen (slåssede vi lidt om i går - manden er tidl. lagerchef og et enormt boksmenneske!!!!!)

Så det begynder at ligne noget nu!!! Jeg synes jeg godt kan mærke det kribler i maven nu. Men det kan også bare være en blanding af eksamenskriller, stress og en voldsom glæde over at ham jeg elsker snart bliver min for evig og altid.... -HAHA--HAHA--HAHA-

Hvordan står det til med jer andre???????

:toot:

Iben

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

KUN 9 DAGE TILBAGE!!

Det er for vildt, jeg kan slet ikke finde ud af at vi er så tæt på. Synes der er mange ting vi mangler, men når jeg skriver dem ned bliver det ik til meget alligevel.

Gave til forlover

Få lavet bordplanen i stor størrelse, til at hænge på dørerne ved salen. Planen er på plads :rolleyes:

Strømper til mig

Endelig aftale med fotografen der skal tage billeder under middagen

Morgengaven til Manden, mangler lige et par småting før den er klaret.

Det var vidst det.

Har set farven på nlomsterne til buketten, det er nemlig en kollega der skal binde den, så hun havde en rose og et par lliljer med den anden dag, så jeg kunne se dem, tror den bliver fantastisk, men ved jo ik hvordan den bliver :iloveyou:

Hvordan ser det ud hos jer andre, er I ved at være der?????

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hep hep hep

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er vores to do liste fra i dag med 9 dage tilbage.

Her er så hvad der mangler.

Jakobs tøj skal syes.

Kjolen sys færdig.

Hente blomster om fredagen.

Folde servietter.

Lave programmerne færdige.

Printe og laminere drinkskort.

Lave bordplan.

Printe menukort.

Handle sprut mm til festen. (bilka og brugsen)

Male i gangen (det er Jakob ved at gøre nu.)

Ligge gulv i gangen.

Male trappen i gangen.

Sætte toilet og håndvask op i kælderen.

Købe slik til slikbordet.

I Metro og købe sugerør og kirkelys.

Købe tyl til stolene til vielsen.

Forme pynten til at hænge i teltet med undtagelse fra blomsterne.

Lave alter.

Lave musikliste og få det ind på den comp der skal bruges til bryllupet. (en der kan finde ud af det som vil hjælpe???)

Lave bordkort.

Købe stof i Ikea til dug.

Hente bestik hos min mor så vi har det hele.

Finde et forskærer sæt til bryllupskagen.

Købe sorte miniballoner.

Lige en vigtig detalje jeg havde glemt... HENTE RINGENE!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op Josefin, lader til at du har nok at se til ;)

Vi tog lige et afbræk i planlægningen i går, og var i parken for at se fodbold, sikke en kamp, og en flad fornemmelse vi gik hjem med. Men så kan vi jo bare glæde os til på lørdag.

Det er vildt, om en uge er det ved at være slut. Vi sidder formentlig ved morgenbordet med de gæster der har valgt at overnatte sammen med os. Og så skal vi vel lige ha stureret alle gaverne inden de bliver pakket ned og kørt hjem.

Det er lidt mærkeligt at tænke på. Om en uge er jeg ikke frk. men Fru, lyder sku så gammelt, håber ik man kommer til at se ældre ud af den grund :cheerleader3:

Ellers har vi et par fridage op til brylluppet, så vi kan få det sidste på plads, og fredag kører jeg til mine forældre og sover, så kommer min mands bror, og forlover og sover hos ham.

puhhh, under en uge - det nærmer sig bare alt for hurtigt.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her er vores to do liste fra i dag med 9 dage tilbage.

Her er så hvad der mangler.

Jakobs tøj skal syes.

Kjolen sys færdig.

Hente blomster om fredagen.

Folde servietter.

Lave programmerne færdige.

Printe og laminere drinkskort.

Lave bordplan.

Printe menukort.

Handle sprut mm til festen. (bilka og brugsen)

Male i gangen (det er Jakob ved at gøre nu.)

Ligge gulv i gangen.

Male trappen i gangen.

Sætte toilet og håndvask op i kælderen.

Købe slik til slikbordet.

I Metro og købe sugerør og kirkelys.

Købe tyl til stolene til vielsen.

Forme pynten til at hænge i teltet med undtagelse fra blomsterne.

Lave alter.

Lave musikliste og få det ind på den comp der skal bruges til bryllupet. (en der kan finde ud af det som vil hjælpe???)

Lave bordkort.

Købe stof i Ikea til dug.

Hente bestik hos min mor så vi har det hele.

Finde et forskærer sæt til bryllupskagen.

Købe sorte miniballoner.

Lige en vigtig detalje jeg havde glemt... HENTE RINGENE!!!

Er det sådan vi skal komme et brudehold og hjælpe jer??? Hvor i landet er det i bor?

Held og lykke herfra :cheerleader3:

Stine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, 6 dage, nu er jeg ved at være rigtig spændt og sommerfuglene er begyndt at melde deres ankomst.

Vi er så godt som færdige.

Jeg skal skrive navn på bordkortene. Vi skal printe velkomst og velbekomme sang.

Lave risposer. Skrive forord i gæstebogen.

Og øve lidt mere brudevals.

Men det er alt sammen småting så vi tager det stille og rolig og hygger os

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kun 4 dage tilbage.

Idag skal vi printe velkomst og velbekommesang og jeg skal skrive forord i gæstebogen.

Så mangler vi bare at øve det sidste brudevals.

På torsdag skal vi til Rold Storkro med bordkort osv., og så burde vi være helt klar.

Rigtig god dag til alle, nu vil vi hygge lidt om Far herhjemme

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3 dage

Nu kommer der så småt kriller i maven. :boohoo:

Tror egentlig vi har styr på det hele. Jeg ved i hvert fald hvad jeg skal lave i morgen og fredag for at få tingene færdige. Og tror ikke der er nogne problemer i at nå det.

Hvordan ser det ud hos jer? Er I alle klar?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er for vildt. Synes godt nok det er underligt at tænke på

Vi er sådan set også klar. Har snakket med feststedet i dag og aftalt de sidste ting med dem. Så tager manden forbi lørdag formiddag med bordkortene og vores tasker mv. så de kan blive tjekket ind, så skal vi ikke tænke på det.

Ellers går vi så småt og nyder at det nærmer sig, har lige øvet walsen for en sidste gang, så sidder den forhåbentlig også på rygraden - i hvert fald lige til vi står lørdag aften/nat foran alle vennerne og familien og skal danse :bearhug:

Og hvad kan vi egentlig ønske mere, end det vejr de nu lover os, det er helt fantastisk, vi har planlagt det godt :bestwishes:

Hvis jeg nu ikke skulle nå herind i morgen eller lørdag, så må I alle have en helt fantastisk dag, håber alle forventninger bliver indfriet. ;)

Og så selvfølgelig et stort TILLYKKE også.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer