Guest katjamo

Må jeg se jeres FORLOVELSESring

39 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er lige et par billeder af min forlovelsesring :super:

Det er en slags prinsessering, man kan bare ikke få sat en større sten i - derfor købte min kæreste stenen lidt større end han havde regnet med :griner:-

Jeg er ret vild med formen, den gør også at ringen ikke så nemt glider rundt om fingeren ...

post-23574-1179922380.jpg

post-23574-1179922388.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He, he - jeg har faktisk lige fundet ud af, at jeg har 2 forlovelsesringe.

I april 2007 lå der pludselig en lille pakke på min tallerken, da vi skulle spise aftensmad, i pakken var en hvidguld alliancering.

Jeg blev helt paf, og spurgte hvorfor jeg skulle have den. Det var en ganske almindelig hverdag, og der var tilsyneladende ingen anledning. Han svarede blot, at det var fordi, han elskede mig.

Jeg blev selvfølgelig rørt og takkede mange gange.

Så i slutningen af juli - igen en ganske almindelig hverdag faldt han pludselig på knæ midt i morgenmaden og overrakte mig en ny ring og spurgte om, jeg ville gifte mig med ham. Og det ville jo da gerne. Denne gang en ring med hvid og rødguld en lidt større billiant og nogle små - 3-4 på hver side.

Jeg havde indtil for få dage siden ikke skænket det en tanke, at den første ring også var en del af et frieri, men han fortalte, at han var blevet i tvivl om jeg ville sige ja, så han sagde intet og gav mig blot ringen.

Heldigvis forsøgte han sig 2. gang.

Da min mand aldrig går med ring, så sagde jeg nej tak til en vielsesring. Set i bakspejlet så er det vist også meget fair !

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan ser min forlovelses ring ud, i hvidguld. Ringen skal laves et nr. mindre og for jeg kan desværre ikke holde den på mere, efter der er røget 10 kg af. Så der kommer en større sten i også, så bliver det min "morgengave" ,kalder vi det, da vi ikke vil give gave, men ud at rejse istedet :boohoo:

post-26096-1214842061.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde førhen snakket om, at vi ikke ville forloves med ringe, men da min kæreste friede havde han købt denne halskæde til mig.

Det er nu ikke så nemt at tage billeder af halskæden, men der er små diamanter i og så er jeg vild med at den er lidt asymmetrisk.

Jeg er dybt imponeret over at han kunne købe en så smuk halskæde og han har senere fortalt at han besøgte rigtig mange forretninger før han fandt den rigtige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter jo stadig på frieriet (men tror det bliver i juli måned)

Dog har jeg allerede fundet DRØMMERINGEN!

Jeg har vist ham den og håber lidt at han finder noget lign.

Det er pink safir, med 6 brilianter og ferskvandsperle i siden. Ringet er vist 24 karat

Suk!

Hihi. Jeg er glad for det ikke kun er mig der bestiller frieri og ring :cheerleader3:

I er slet ikke de eneste... vi blev også enige om 2009, og begyndte at spare op til det. Venter også på frieriet, som jeg tror kommer meget snart :bearhug:

Det billede, jeg har vist min kæreste, og min drømme-ring er fra Ole Lynggaard (den "mindste" i rødguld med 8 brillianter allerbagerst på billedet), eller noget lignende. Den passer supergodt til en ring, som jeg har fået for nogle år tilbage af prinsen -samme "farve" og slibning. Har også vildt tynde fingre, så skal alligevel have en special lavet ring.

post-29730-1215064022.jpg

Alle de smukke ringe, I viser :lol:

Redigeret af PrinsesseH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer