fjorbak

Fjorbaks bryllupsbilleder

69 indlæg i dette emne

Annonce ♥

åhhh, sidder med tåre i øjnene igen. I har simpelthend haft de destest fest og det fineste bryllup. Det er bare nogle kanon gode billeder der er blevet taget.

Kan altså ikke lade være med at smile lidt ad det billede hvor du sidder helt opgivende med læbestift i hele hovedet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhhh, sidder med tåre i øjnene igen. I har simpelthend haft de destest fest og det fineste bryllup. Det er bare nogle kanon gode billeder der er blevet taget.

Kan altså ikke lade være med at smile lidt ad det billede hvor du sidder helt opgivende med læbestift i hele hovedet :)

Årrhhhh Josefin, hvor er du sød... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif :heart:

Hehe..ja, billedet med læbestiften...læg mærke til at det ikke kun er blevet kysset på..de har sku tegnet med skidtet på mig. :denmarkflag: :bask: ..jeg mener hvem fanden har SÅ store læber?!?!?!?! :thumbsupsmileyanim::blink::heart::heart:

Knus herfra, Nanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Nanna sikke en fest !!!!

Man skal da ikke sidde og se "yndig" ud bare fordi man er brud. Der skal da netop sådan en dag være plads til store armbevægelse, sang og dans - og man må sige I levede fuldt ud op til det hele! WAUV!

Jeg er fuldstændig forelsket i din familie og al den kærlighed jeres billeder udstråler - NØJ!!

Tusind tak fordi vi andre måtte få et indblik i hvordan man FESTER!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså Nanna sikke en fest !!!!

Man skal da ikke sidde og se "yndig" ud bare fordi man er brud. Der skal da netop sådan en dag være plads til store armbevægelse, sang og dans - og man må sige I levede fuldt ud op til det hele! WAUV!

Jeg er fuldstændig forelsket i din familie og al den kærlighed jeres billeder udstråler - NØJ!!

Tusind tak fordi vi andre måtte få et indblik i hvordan man FESTER!

:loveboard:

Nej det er det jeg mener....altså hvad havde hun regnet med?!?!?! :loveboard::loveboard:

Hmmm.det der med at være forelsket i min familie... :thumbsupsmileyanim: ja, mon ikke du alligevel ville løbe skrigende bort når først du lærte nogen af dem at kende?! :loveboard::loveboard::loveboard: Ej, jeg holder ekstrem meget af min familie (også selvfølgelig også svigerfamilie) , men for fanden hvor kan vi diskutere.....og det går ikke altid lige godt. Og nu er det ikke fordi jeg ikke kan diskutere et emne uden at blive uvenner, tværtimod....MEN hvis der ikke bliver talt ordentligt.....SÅ er jeg den der rejser mig op og går, ofte fulgt af en bemærkning at jeg ikke gider at blive talt sådan til..gider simpelthen ikke at blive talt til som om man er intet værd..og i et sprog der hører til nede på havnen...nul, niks og nada!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Der har min svigerfamilie efterhånden lært en del om mig og jeg om dem.. :loveboard: vi ved hvilke emner vi kan diskutere og hvilke vi bare holder os væk fra når vi er sammen og det er sku dejligt. :lol: .vi respekterer hinandens grænser, selvom vi ikke altid kan acceptere dem...men sådan er det jo..vi er bare enige om at være uenige... ;)

Men feste....det kan vi sku alle sammen i begge familier!!!!!!!!!!!!!!!!

:smolf: Nogen lidt mere end andre, men generelt alle sammen...Hold da op hvor vi danser....hehe...til Flemmings fødselsdag for nylig, var hans side af familien til kaffe/lagkage med efterfølgende aftensmad og hygge...og vi hørte musik fra pcéren...og så kom alle de gamle kendinge...og pludselig fór vi frem og tilbage og downloadet musik som vi kom i tanker om undervejs..det var skide hyggeligt...og så blev vi siddende ved spisebordet og sang og skrålede..for til sidst at danse. :carrot: ..og det skal lige siges at der var flemmings to søstre på 41, hans forældre (3 af disse sku køre hjem) og ungerne...(2x11, 5½, knap 7 og 4 år). Ungerne synes nu også vi var lidt underlige ind i mellem, hvis altså ikke de dansede med... :loveboard: Den sidste smuttede 00.30, meget modvilligt....og sidst vi var hos dem smuttede vi kl. 01.30...det bliver sku senere og senere for tiden...men det er skide hyggeligt...

Men ingen familier er perfekte... :loveboard:

Knus herfra, Nanna :loveboard:

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Far og jeg er næsten klar i våben huset...øv hvor de knaphuls blomster drillede... :super: jeg havde ellers sagt til Flemming at han skulle sørge for at de var med magneter...så man ikke skulle kæmpe med de der nåle...men jeg tror liiiige der var noget han havde svedt ud der... :oops:

post-22767-1180007243.jpg

Så går vi ind... :) prøv lige at se hvem der står i baggrunden til højre...MØFFE (Mette Teilmann) og manden!!!! :thumbsupsmileyanim:

Og så havde far og jeg en mission... :super: vi fo´r bare afsted og jeg kom lige i tanker om (da vi var 2 meter derfra) at vi hellere måtte gå langsommere... :) :bask:

post-22767-1180007323.jpg

Nå Nannasen... Så fandt jeg endelig alle dine/jeres smukke billeder.... Der er jo specielt et jeg er særlig vild med... GÆT HVILKET!???

Det var ærgeligt at vi ikke havde tid til at nyde jer lidt mere den dag... Det er nogle super gode billeder... og jeg er også temlig fortrøstningsfuld omkring Sune! - Vi har jo lavet en aftale med ham om at sende en masse billeder af, hvilke slags billeder/stil vi vil have... og så holde et møde og tale om div. detaljer... Overvejer at hyre eyelight til at filme også... Der var en der gav mig et rigtigt godt råd....Gad vide hvem??? :super:

- Mette!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Far og jeg er næsten klar i våben huset...øv hvor de knaphuls blomster drillede... :cheerleader3: jeg havde ellers sagt til Flemming at han skulle sørge for at de var med magneter...så man ikke skulle kæmpe med de der nåle...men jeg tror liiiige der var noget han havde svedt ud der... :bestwishes:

post-22767-1180007243.jpg

Så går vi ind... :ilovebryllupsklar: prøv lige at se hvem der står i baggrunden til højre...MØFFE (Mette Teilmann) og manden!!!! :thumbsupsmileyanim:

Og så havde far og jeg en mission... :cheerleader3: vi fo´r bare afsted og jeg kom lige i tanker om (da vi var 2 meter derfra) at vi hellere måtte gå langsommere... :cheerleader3: :bask:

post-22767-1180007323.jpg

Nå Nannasen... Så fandt jeg endelig alle dine/jeres smukke billeder.... Der er jo specielt et jeg er særlig vild med... GÆT HVILKET!???

Det var ærgeligt at vi ikke havde tid til at nyde jer lidt mere den dag... Det er nogle super gode billeder... og jeg er også temlig fortrøstningsfuld omkring Sune! - Vi har jo lavet en aftale med ham om at sende en masse billeder af, hvilke slags billeder/stil vi vil have... og så holde et møde og tale om div. detaljer... Overvejer at hyre eyelight til at filme også... Der var en der gav mig et rigtigt godt råd....Gad vide hvem??? :cheerleader3:

- Mette!

Iihh, der var du jo!! :cheerleader3: Ja, der er skam en del gode imellem...er ret vild med det af min far og jeg der går ind..prøv lige at se hvor glad vi er begge to..han ser så stolt ud (vælger jeg at tolke-ku også være han bare var glad for at få mig ud af familien :cheerleader3: ).

Jeg ville klart vælge at hyre eyelight til videografi også...har desuden set noget at deres videografi før...godt håndværk som de kan være stolte af.

Ja, det havde nu været skønt at I kunne have blevet til noget kage...og lidt efterhygge...men vi må have en revanche så det basker!!!

Knus herfra, Nanna

Redigeret af fjorbak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke nogle helt fantastiske billeder!!! I stråler virkelig begge to, ja alle jeres gæster gør det også for den sags skyld. :cheerleader3::toot: Man bliver virkelig i godt humør og varm om hjertet når man har været striben igennem!

Ej tak Chickah..hvor er det smukt sagt... :)

Knus herfra, Nanna :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JUHUUU

Vi har også hyret Sune. HVor er det bare nogle gode billeder. Jeg synes virkelig, at han har fanget vielsen og festen rigtigt godt.

HVor var det dejligt at se billederne. TAK fordi du deler dem med os. Nu kan jeg slet ikke vente til vores bryllup. Hvis billederne bare bliver halvt så gode... så er lykken sket.

Jeg glæder mig til manden kommer hjem fra polter, så skal jeg vise ham alle jeres fantastiske billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ligner Jennifer Lopez på det første billede!

Men derudover er mit yndlings det af dig midt mellem dine forældre.

Havde I lejet én fotograf for hele dagen? Kostr det ikke kassen?

Knus Dorthe

Hej Dorthe!

Jeg er ikke herinde så tit mere..praktisk talt aldrig...men så lige din besked.

Tak for kommentarene..Jennifer Lopez?!?! :denmarkflag: :carrot: og ja, jeg er også ellevild med det hvor jeg står med mine forældre... :ilovebryllupsklar:

Vi lejede en fotograf for hele dagen, nemlig Sune fra eyelight produktion. Vi gav 4.020,- for alle billeder og han var der fra kl. lidt i 14 til lige efter brudevalsen. Han er forresten en kanon person at have som fotograf. Utrolig glad, sød og rar at være sammen med, man er afslappet i hans nærvær. :ilovebryllupsklar:

En god ide er også at sende foto eks. til ham, så han ved hvilken stil man går efter... ;)

Knus herfra, Nanna :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
JUHUUU

Vi har også hyret Sune. HVor er det bare nogle gode billeder. Jeg synes virkelig, at han har fanget vielsen og festen rigtigt godt.

HVor var det dejligt at se billederne. TAK fordi du deler dem med os. Nu kan jeg slet ikke vente til vores bryllup. Hvis billederne bare bliver halvt så gode... så er lykken sket.

Jeg glæder mig til manden kommer hjem fra polter, så skal jeg vise ham alle jeres fantastiske billeder.

Tak for de fine ord....og i kan også sagtens glæde jer..han er så rar at være sammen med...og giver sig gerne god tid til at få de rigtige billeder...selvom han havde en brud som var utålmodig over at komme videre til sidst.. :ilovebryllupsklar: Vi havde lavet en fejl selv. Vi burde have taget ned til forsamlingshuset og skåret kagen ud først og SÅ taget ud og få taget billeder...man gik hele tiden og tænkte på gæsterne og at de nok gerne snart skulle have kage.... :ilovebryllupsklar:

Knus Nanna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det er selvfølgelig klart du ikke er her så meget mere.

Det er lissom ikke en side, der kan blive ved med at være relevant... :ilovebryllupsklar:

Men tak for svaret. Det er sødt af dig! :-)

Havde egentligt tænkt os kun at leje fotograf for bryllupsbillederne, og så satse på gæsterne for resten af historien. Men det er da fristende!

Knus Dorthe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøøøøjjjj... Sikke nogle smukke billeder, og ikke mindst en virkelig smuk og strålende brud!

Der er ikke meget at tage fejl af, der er nogen der er virkelig forelskede på jeres billeder... :ilovebryllupsklar::ilovebryllupsklar:

Hvor er det altså også nogle virkelig fede stemningsbilleder, fra festen! Det er da en fest der vil noget, hvor folk morer sig og har det kanon... det er sådan jeg drømmer mit bryllup skal være... virkelig virkelig fedt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sikke en fantastisk flot kage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvem har lavet den?

Jeg er helt solgt, og de billeder I har fået taget.................... Det er så flot, jeg mangler helt ord.

Knus Sus.

Hej Sus!

Tænk, jeg har slet ikke set dit svar...men kagen er lavet af nytorvbageren i slagelse. Den er lavet med sugar coate (sukker glasur), nederste bund i hver lag er af chokoladebund og resten lyse. Derudover er det med jordbær mousse m. jordbær stykker. Samt chokolade stykker strøget i. Den var vildt frisk og der blev spist godt og grundigt..kun toppen tilbage og et par stykker til os til næste dag.

Hehe, det er selvfølgelig klart du ikke er her så meget mere.

Det er lissom ikke en side, der kan blive ved med at være relevant... :cheerleader3:

Men tak for svaret. Det er sødt af dig! :-)

Havde egentligt tænkt os kun at leje fotograf for bryllupsbillederne, og så satse på gæsterne for resten af historien. Men det er da fristende!

Knus Dorthe

Hej Dorthe

Hehhe..nej, man kan jo ikke blive ved..selvom man nogle gange har lyst... :hug: Har lige et par dage her, hvor jeg synes det har været meget sjovt at kigge herinde igen. MEN jeg har også ferie, så er der ligesom lidt tid til tidsfordriv...hvilket det jo er for mig når jeg nu er gift...

Men prøv at tænk på hvad det koster for kun bryllupsbilleder hos de fleste fotografer...ca. 5.000,- rundt regnet for portræt billeder efter kirken...så kan du nok regne ud at det er et knald tilbud! Det er jo lige så meget festen man gerne vil kunne gense bagefter...

Det eneste jeg ville ønske var at jeg gav mig selv (indvendigt) mere tid til at få taget de officielle billeder. Jeg havde så travlt med at tænke på at vi nok sku tage og skynde os lidt så vi kunne komme tilbage...og så ville jeg gerne have haft børnene med ud og få taget billeder i den park også..men det kom vi først i tanker om samme dag og hvem sku lige køre med, for vi ville også gerne være os selv...men sådan er det jo..vi fik dog nogle dejlige billeder...men jeg mangler lige et par stykker som jeg har i mit hovede..men det er jo min fejl. Sune tager jo bare lidt mere for ekstra billeder (og det er virkelig kun lidt...) hvis man gerne vil have flere...man kan få det som man vil have det...

Nøøøøjjjj... Sikke nogle smukke billeder, og ikke mindst en virkelig smuk og strålende brud!

Der er ikke meget at tage fejl af, der er nogen der er virkelig forelskede på jeres billeder... :):cheerleader3:

Hvor er det altså også nogle virkelig fede stemningsbilleder, fra festen! Det er da en fest der vil noget, hvor folk morer sig og har det kanon... det er sådan jeg drømmer mit bryllup skal være... virkelig virkelig fedt!

Ej tusinde tak!!! Ja, der har været mange positive tilbagemeldinger...dejligt :hug: Man sprudler lidt indvendig når der også er andre der synes om den...

Men ja, vi havde en kanon dag...virkelig kanon...og folk var SÅ glade og positive...uden tvivl et kæmpe plus at der var nogle stykker som var specielt ovenud festglade og som var dybt målrettet på at sørge for at vi fik en virkelig fed fest! De fik andre med på samme "melodi", så til sidst var det "one big happy family" til festen...hamrende sjovt!

Knus herfra, Nanna :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer