cofrancesco

REMBO-piger?

17 indlæg i dette emne

Hej I skønne tøser!

Jeg er faldet pladask for en utraditionel brudekjole fra REMBO.

2 delt og lys caffe latte/pudder- farvet. Skal have laaangt slør på i samme farve -blir sååå fint :cheerleader3: Kan ikke vente længere

Er der andre REMBO-piger end mig?

Vis gerne jeres kjole.... håber snart at jeg kan få foto på selv. :thumbsupsmileyanim:

kh.

Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej tina,

Jamen jeg elsker at reklamere for min kjole - I kan se den under bryllupsplanlægning - orv, jeg sætter da bare lige et link ind med de første billeder fra vores fantastiske bryllup i torsdags. Min er mørk champagnefarvet, som jeg ynder at kalde den.

Det kan være svært at se på de valgte billeder, men det er en gylden model. Gav iøvrigt en flot, flot kulør på dagen, som flere kommenterede.....

Kan godt forstå du er vild med deres kjoler, det sværeste er næsten at vælge en model :thumbsupsmileyanim:

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=38257

Redigeret af Møffe
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede jeg skulle have en rembo kjole. Jeg syntes de laver de flotteste kjoler - men jeg faldt for en Brinkman kjole. Den har en guld agtig overdel og en pudder farvet nederdel til. Den er meget smuk og meget svært at beskrive. Prøver om jeg kan hite et billede af den...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syer selv kjolen, efter en pronovias kjole jeg har prøvet, den minder også lidt om rembo i stilen. Og er også inspireret af rembo-kjolerne når vi syer. Synes de er SÅÅÅÅ flotte! Havde slet ikke forestillet mig det skulle være i den stil, da jeg gik igang med at kigge efter brudekjoler. Men efterhånden som jeg sporede mig ind på stilen, blev det mere og mere mig. Kan godt lide at de er lidt rå og anderledes. I sidste ende stod jeg med valget mellem en rembo-agtig kjole og en mere tuttenuttet kjole. Var godt nok et svært valg.

Kjolen bliver heller ikke helt hvid, men en mørk champagne (er svært at forklare farven!) Prøver med et billede, men farven snyder nemt på billedet.

post-14415-1180770759.jpg

Da vi syer selv, ved jeg ikke endnu hvordan den endeligt kommer til at se ud. Bliver nok en blanding af forskellige kjoler jeg godt kunne lide.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer