Rikke F

Vores bryllup på Hawaii

328 indlæg i dette emne

Pyhhhha... Hvor begynder man på sådan en fantastisk dag?? I ka' i hvert fald starte med at finde en kop the eller kaffe frem, for jeg har MANGE billeder... og jeg mener RIGTIG MANGE billeder!!! :yeah:

Vi stod op ved en 8-tiden og nød udsigten fra vores Suite:

post-22637-1179895399.jpg

Vi startede dagen med at ta' på Joe's On The Green (restaurant på en golfbane) for at få morgenmad. For de af jer, der ik' ved det, var Ole og jeg alene afsted og skulle osse kun være os to på vores bryllupsdag. Da vi havde spist og hygget færdigt, tog jeg afsted til den lokale frisør for at få hende til at rulle mit hår op, så jeg ku' få lækre bløde krøller at arbejde med. Valgte selv at sætte mit hår og lægge min makeup og det er jeg super glad for jeg gjorde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øjs..... Så kan jeg alligevel lige nå at få et par billeder med inden jeg kører...... Det ser bare SÅ lækkert ud Rikke..... Mon man skulle aflyse alt her hjemme og smutte til Hawai!?!? -HAHA-:shooter:

Nahhh.... Det ville alligevel være synd for svigermekaninnerne -HAHA- -Og vi glæder os nu også sådan til vores bryllup her hjemme :griner:-

Fortæl fortæl.... Kan næsten ikke vente :super::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ole måtte jo altså hjælpe mig i kjolen, for det var et kompleks med 4 suiter (lejligheder) og vi var de eneste besøgende den dag. I ka' da osse lige få et billede inde fra suiten:

post-22637-1179896305.jpg

Kl. 15.00 ringede telefonen. Det var en lokal blomsterforretning, der havde blomster til os fra svigermor... Desværre ku' det først la' sig gøre at aflevere dem den efterfølgende dag, da vi faktisk var på vej ud af døren allerede. Smider lige et billede på her, så I ka' se hvilken slags blomster, vi var omgivet af ude i naturen under hele vores ferie:

post-22637-1179896491.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå men inden jeg sku' i kjolen, havde min mor bedt mig om at åbne et brev, jeg havde fået med fra hende. Udover brevet, lå der et lommetørklæde i kuverten:

post-22637-1179896760.jpg

Det er ikke et hvilket som helst lommetørklæde, men ét som min mor har kniplet specielt til mit bryllup! :griner:-:super: Det er en bryllupsblonde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev jo tid til at komme i tøjet... Og mens vi ventede på limo'en tog vi lige et par billeder ude på balkonen:

post-22637-1179897133.jpg

(Beklager den dårlige kvalitet)

post-22637-1179897376.jpg

Læg mærke til de mørke skyer... Det havde lige stået ned i stænger! Første regnfald på Hawaii, sku' være på vores bryllupsdag... Vi bli'r rige!!! Og vi så masser af regnbuer hele dagen igennem og ifølge Hawaiiansk tro betyder det held! :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vielsen:

Vi havde valgt at få integreret en Hawaiiansk bryllupsskik i vielsen - udveksling af blomsterkranse, som selve ceremonien startede med. Skikken ta'r udgangspunkt i ordet "Aloha" som betyder kærlighed (og Hej og Farvel). Den sidste del af ordet ("ha") er det, der gi'r ordet kærlighedens betydning. - Vi sku' derfor på skift holde kransen op foran hovedet og blæse "ha" igennem den 3 gange og efterfølgende placere kransen på skuldrene af den anden for at symbolisere, at vi gi'r vores kærlighed til hinanden. MEGET smukt!:

post-22637-1179898508.jpg

(Foto af COSMc Productions)

post-22637-1179898538.jpg

(Foto af COSMc Productions)

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi til den mere traditionelle del af vielsen... Selvom der jo ik' ligefrem er såååååå meget traditionelt ved at blive viet på Hawaii. Vores søde bryllupsarrangør, KatRama, som osse viede os, gjorde bare hele seancen super smuk og personlig... Hun var 100% tilstede og vi følte det simpelthen som om, vi var de eneste, hun nogen sinde havde viet... Altså på den gode måde! Vi følte det i hvert fald ik' som om hun gør den slags hver dag, selvom det præcis er det, hun gør!

post-22637-1179899426.jpg

(Foto af COSMc Productions)

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

post-22637-1179901795.jpg

(Foto af COSMc Productions)

...Blomsten i mit hår en en gul Plumeria, som er Hawaii's nationalblomst (troede altså at det var Hibiscus'en osse kaldet Hawaiiblomst der var det!). De findes i hvid, gul, pink og rød og dufter helt fantastisk. De vokser i blomsterklaser på træer. Her er et billede af en hvid, som jeg tog den første dag på Kauai:

post-22637-1179903107.jpg

Redigeret af Rikke F
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer