Rikke F

Vores bryllup på Hawaii

328 posts in this topic

post-22637-1179907665.jpg

(Foto af COSMc Productions)

...Glad?? Mig??? NAAAAAAAAAAARJ!!! :griner:-

0

Annonce ♥

Må altså lige have lov at roe dit hår! Det er bare perfekt til til det bryllup! Har lige snuppet et billede til min inspirationsmappe - søger stadig efter hvordan mit skal sidde fortil :super:

Og dejligt at se, at Ole var nyklippet til dagen :griner:- Ej, det ville et eller andet sted have set helt forkert ud :lol: Ole skal jo se sådan ud!

0

post-22637-1179908281.jpg

post-22637-1179908307.jpg

0

Må altså lige have lov at roe dit hår! Det er bare perfekt til til det bryllup! Har lige snuppet et billede til min inspirationsmappe - søger stadig efter hvordan mit skal sidde fortil -HAHA-

Og dejligt at se, at Ole var nyklippet til dagen :shooter: Ej, det ville et eller andet sted have set helt forkert ud -HAHA- Ole skal jo se sådan ud!

Wow, dét var noget af et kompliment til mit hår!!! :super: Er da skide stolt lige nu! TAK! Og ja, sådan ska' Ole jo bare se ud, for det gør han jo... Han havde da trods alt barberet sig og taget skjorte på... Og det var IKKE en Hawaii-skjorte! :griner:-

:lol:

0

Annonce ♥

post-22637-1179908650.jpg

0

post-22637-1179908952.jpg

0

Ihh i er så smukke, så jeg sidder og græder! I ser så glade og lykkelige ud!

0

Ihh i er så smukke, så jeg sidder og græder! I ser så glade og lykkelige ud!

Ej, sødeste dejligste Kat... Du må da ik' sidde og græde på din føs'dag!!!! :griner:-:super:

0

Annonce ♥

Må altså lige have lov at roe dit hår! Det er bare perfekt til til det bryllup! Har lige snuppet et billede til min inspirationsmappe - søger stadig efter hvordan mit skal sidde fortil -HAHA-

Og dejligt at se, at Ole var nyklippet til dagen :shooter: Ej, det ville et eller andet sted have set helt forkert ud -HAHA- Ole skal jo se sådan ud!

Wow, dét var noget af et kompliment til mit hår!!! :super: Er da skide stolt lige nu! TAK! Og ja, sådan ska' Ole jo bare se ud, for det gør han jo... Han havde da trods alt barberet sig og taget skjorte på... Og det var IKKE en Hawaii-skjorte! :griner:-

Jeg var nok først blevet skræmt, hvis der havde været slips... Og måske en slipsenål... -HAHA-

Han ser da dejlig ud! Han kan du da godt være bekendt :lol:

0

åhh Musen I er bare så smukke og dejlige og skønne!!! :super:

Nu sidder jeg jo her nede i min Mors have og har tårene trillende ned af mine kinder!!

Glæder mig til at komme hjem og give dig et stort knus nu hvor i endelig er hjemme i lille DK igen!! :griner:-

Håber forresten ikke Ole er alt for sur på¨Frank og mig over det manglende akvarie??

0

post-22637-1179909534.jpg

0

:lol::shooter:-HAHA- -HAHA--HAHA-:lol::lol:

SMUKT SMUKT - Søde Rikke!! Det er de mest fantastiske bryllupsbilleder jeg har set...

Du er virkelig SMUK, og I ser bare så skønne ud..

Stort tillykke med bryllupet :griner:-

Det er bryllupsbilleder, som jeg ville have på væggen, for evigt - de er :toot: romantiske..

:super: Jeanet

0

Annonce ♥

åhh Musen I er bare så smukke og dejlige og skønne!!! :super:

Nu sidder jeg jo her nede i min Mors have og har tårene trillende ned af mine kinder!!

Glæder mig til at komme hjem og give dig et stort knus nu hvor i endelig er hjemme i lille DK igen!! :griner:-

Håber forresten ikke Ole er alt for sur på¨Frank og mig over det manglende akvarie??

Ej, du må ik' sidde dernede og græde, søde... Hvornår kommer du dog hjem igen??

Altså, vi studsede godt nok over, at der manglede et, men det grinte vi bare lidt af....

:shooter:

0

:shooter:-HAHA--HAHA- -HAHA-:lol::lol::toot:

SMUKT SMUKT - Søde Rikke!! Det er de mest fantastiske bryllupsbilleder jeg har set...

Du er virkelig SMUK, og I ser bare så skønne ud..

Stort tillykke med bryllupet :griner:-

Det er bryllupsbilleder, som jeg ville have på væggen, for evigt - de er :hug: romantiske..

:super: Jeanet

Ihhhhhh hvor er du skøn Jeanet!! Som altid!!!

0

post-22637-1179910155.jpg

post-22637-1179910176.jpg

0

post-22637-1179910304.jpg

0

Annonce ♥

post-22637-1179910395.jpg

...Jeg blev altså bedt om at lave grimasser til Ole til billederne ovenfor og jeg har en grimasse, der bare ALTID får ham til at knække sammen, men den kræver, at jeg hiver ud i begge ører... Hva' gør man så med buketten??

0

post-22637-1179910684.jpg

...Vores egen private lille reception

0

post-22637-1179910784.jpg

...Vi fik champagneglassene med hjem. - Gav dem til mor og svigermor, da de hentede os i lufthavnen igår.

0

:griner:-:super:WAUW...........:lol::shooter:

Jeg er helt og addeles målløs!!!!!!!!

Så skønne og sigende billeder - er du da vimmer.

Er du egentlig klar over hvor dejlige I to ser ud på disse billeder - et mere forelsket par skal man da vist lede længe efter. I er så fulde af kærlighed til hinanden, det lyser langt væk - uhhhh......... jeg får helt gåsehud.

Skønt Rikke og jeg glæder mig på Jeres vegne, for jeg ved I har haft den mest fantastiske tur - en oplevelse I vil tænke på med glæde og lykke resten af Jeres dage.

TILLYKKE MED JERES DAG.

-HAHA-:lol:-HAHA-:lol::hug::hug:-HAHA-

:toot:

Solsikken

0

Annonce ♥

post-22637-1179911477.jpg

...Ved ik' lige helt hva' jeg ska' synes om det her billede, men som sagt, I får det hele med.

0

:griner:-:super:WAUW...........:lol::shooter:

Jeg er helt og addeles målløs!!!!!!!!

Så skønne og sigende billeder - er du da vimmer.

Er du egentlig klar over hvor dejlige I to ser ud på disse billeder - et mere forelsket par skal man da vist lede længe efter. I er så fulde af kærlighed til hinanden, det lyser langt væk - uhhhh......... jeg får helt gåsehud.

Skønt Rikke og jeg glæder mig på Jeres vegne, for jeg ved I har haft den mest fantastiske tur - en oplevelse I vil tænke på med glæde og lykke resten af Jeres dage.

TILLYKKE MED JERES DAG.

-HAHA-:lol:-HAHA-:lol::hug::toot:-HAHA-

:toot:

Solsikken

Ej, blev sgu da lige helt rørt over det du skrev! :blink: Det var sødt af dig... GLÆDER mig til på lørdag!

:hug:

0

post-22637-1179912211.jpg

...Så ska' kagen skæres for.

Edited by Rikke F
0

Jeg sidder her små 4 timer inden min eksamen og med tåre i øjnene over hvor smukt og romantisk det er. Jeg er bare md til jeres bryllup på de billeder. Jeres fotograf er bare SÅ god og har fanget stemning, følelser og det hele på de billeder.

lukker man øjnene kan man mærke varmen og høre havets brusen. Dufte de smukke blomster...

Ja ma er der virkelig sammen med jer.. :griner:-

0

post-22637-1179912491.jpg

...Hold fast hvor smagte den godt!

0