Guest hkmc

Vores andre kære...

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg synes, denne tråd er et rigtig godt initiativ, men jeg vil opfordre jer til at bede børnenes forældre om lov til at gøre det, inden I lægger billeder ud af nevøer, niecer, gudebørn m.m., da det ikke er alle, der vil have deres (børns) billeder på nettet.

:thumbsupsmileyanim:

Maja

- Ja det er da rigtigt, Maja. Vi vil ikke gøre nogen sure eller kede af det.

Hanne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heh, sikke en hyggelig tråd. Jeg har desværre ingen børn selv endnu, men her er et billede af alle mine misser (og, jo billedet er taget en søndag!) :thumbsupsmileyanim:

Freya, Louis og Samson

post-24232-1180030089.jpg

Vi har også sådan en lille gråstribet mis, de er bare så super søde.

Se lige Bianca på det her billede, er hun ikke bare kær.

post-17384-1180071028.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også vise mine guldklumper... har desværre kun nogle billeder fra sidste år til brylluppet, men det går jo nok *SS*

Den store er min Mands søn Patrick, Den mellem er min søsters den ældste (som jeg har et meget tæt forhold til, boede nemlig næsten sammen med hans mor i starten for at hjælpe hende) Og den mindste er så min søster den yngste, som lige for tiden er igang med en periode med moster besættelse... Den anden dag savnede han lige sin mosser og gik så igang med at hente ALT han nogen sinde havde fået af mig ind i stuen mens han sagde til sin mor, fået den af mosser

post-16460-1180089695.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her vores halve kat Victor.

Hvordan kan en kat være halv?? For mig ser den ganske hel, og rigtig sød ud :thumbsupsmileyanim:

Vi har hverken børn eller kæledyr endnu, så her kan jeg ikke rigtigt være med. Jeg drømte dog om de sødeste kattekillinger i nat, hvad mon det kan tydes til?!?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har kun os selv lidt endnu. Vi skal have kat efter bryllupet. En hun kat og gerne rød (efter mine elskede katte der bor hos min mor). Yngve har fået lov til at den skal hedde Whiskey, hvis den altså bliver rød. Uhhh jeg glæder mig til september :thumbsupsmileyanim:

Vi håber meget på at jeg har en stoooooooor mave til næste forår/sommer...og altså ikke fordi jeg vil kaste mig over flødeskumskagerne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her vores halve kat Victor.

Hvordan kan en kat være halv?? For mig ser den ganske hel, og rigtig sød ud :thumbsupsmileyanim:

Vi har hverken børn eller kæledyr endnu, så her kan jeg ikke rigtigt være med. Jeg drømte dog om de sødeste kattekillinger i nat, hvad mon det kan tydes til?!?

Han er halv fordi han egentlig er flyttet, men kommer "hjem" hver dag. Gerne flere gange om dagen...skøre missekat..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her vores halve kat Victor.

Hvordan kan en kat være halv?? For mig ser den ganske hel, og rigtig sød ud :thumbsupsmileyanim:

Vi har hverken børn eller kæledyr endnu, så her kan jeg ikke rigtigt være med. Jeg drømte dog om de sødeste kattekillinger i nat, hvad mon det kan tydes til?!?

Han er halv fordi han egentlig er flyttet, men kommer "hjem" hver dag. Gerne flere gange om dagen...skøre missekat..

Katte er skøre med deres ofte KÆMPE personlighed - derfor jeg syntes de er helt fantastiske :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her kan jeg også være med :thumbsupsmileyanim: har dog ikke nogen børn endnu, men et par kæledyr har vi da!

Først vores 2 katte, den grå hedder Flæske og er ca. 4,5 år gammel, og den sorte hedder Basse og er ca. 1,5 år gammel:

post-17684-1180364686.jpg

Og her er vores slange på ca. 5 år, hun hedder Gine:

post-17684-1180364738.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores marsvin Karla (til højre) & Trunte (til venstre), de er søstre og næsten 2,5 år gamle:

Billedet snyder lidt, de er ca. lige store...

post-17684-1180365778.jpg

Og sidst, men ikke mindst, vores kanin, Koko. Hun er ca. ½ år gammel:

post-17684-1180365682.jpg

Redigeret af JannieB
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer